Kullerifirma DPD ostis seitse Volkswageni elektrikaubikut, sest e-Crafteri talvel isegi 90–100kilomeetriseks kahanevast laadimisvälbast pakiveol piisab.
Kullerifirma DPD Eesti katsetas Volkswagen ...
Juhtkond võiks oma kulleritele mainida, et need ei sõidaks pidevalt rallit nende bussidega!! Pidev kiiruseületamine, ohtlikud ja mõttetud möödasõidud oleks nagu DpD kullerite elustiil, mis seab ohtu ka teised liiklejad!!
Juhtkond mainib ja manitseb kullereid koguag. Probleem on aga selles, et tööd tuleb aina juurde ja uusi kullereid võetakse visalt, sest töö teevad ära alltöövõtjad kellele makstakse enamasti paki pealt. Töö kasvab üle pea ja kohusetundlik kuller riskib oma ning teiste elude ning rahakoti kergitamisega (lubade või raha näol).
Ei maksa päris niisama lahmida ja kullerit süüdistada.
Tegelikult on see kiirust ületav kuller just vastupid kohusetundlik töötaja mitte lihtne rullnokk, kes kihutab mööda linna, mitte et see muidugi kuidagi õige teguviis kõik oleks, aga kujutage lihtsalt ette kuidas ajaliselt jõuda keskeltläbi 70 kohta tööpäeva jooksul läbi käia.
Elektrikatega teeb firma kummarduse kõrgemale poole. Ega see vahelao tegemine keset Tallinna odav pole ja eks mujalgi palju peavalu kuidas piiratud läbisõidu juures saaks võimalikult palju pakke laiali vedada.
Aga hellikul on hea tunne kui viimast kümmet kilomeetrit tihti 1000 kilomeetrisest teekonnast roheliselt tehakse.
Samas praegu Lätis ja Poolas sajab lund ning nii mõnelgi autoremondiettevõttel on jama majas. Kohalik ladu väikseks tehtud ja kõiksugu tüüblid ja muud pisividinad jäävad hiljaks. Aga töö planeeritud klientidele on lõpptähtaeg lubatud.
Praegu tegelikult kokkuhoiu nimel firmad ei pea eriti suuri ladusid. Normaaloludes jõua kaup kaugelt kiiresti aga kas see tegelikult planeedi päästab.
Surve ja maksud on juba nii suured, et Saksamaal on VW ID3 müügitabelis teisel kohal Golfi järel. Kui keegi siin arvab, et meie keedame siin EU supikatla osas teist suppi, siis peab pettuma. Emissarid pandi juba pukki ja hiljemalt tuleval aastal jäävad bensukad, eriti diislid müügimeestel müümata suures osas.
pole vaja nii palju pakke kogu aeg tellida siis ei pea kullerid päevas 70 pakki laiali vedama ja kiirust ületama ja siis saab el.kaubikuga ka hakkama. Tuleb tagant otsast sellele asjale läheneda. Nagu elaks mingi pakitellimise-ostlemise ajastul !?
Jutt pole mitte 70 nest pakist, vaid 70nest peatusest. Pakke võib olla 700. Aga see selleks. Elamegi pakiajastul, sest inimesed üha rohkem tellivad asju omale koju, eriti praeguses situatsioonis.
Prügi vedajal on kindel järjekord oma töö tegemiseks. Velskri teha 24 kipsi veel lihtsam. Kulleril see asi nii lihtsalt ei käi. Inimesed ei istu päev läbi kodus, ega oota oma pakki. Inimestega on vaja kokku leppida, neile helistada jne. See oligi pigem retooriline küsimus, sest tean inimesi, kes on selle ameti peal olnud ja loobunud kiiresti. Liiga närviline ja pingeline töö.
Ma teen aastad kulleri tööd ,aga viimasel ajal on inimese muutunud totakateks .
Ise tellivad paki ja nagu vägisi peaks kätte tooma.
Põhiline igapäeva teema .
Pakk tellitakse koduaadressile ,aga inimene tööl kuskil teisel pool linna otsas.. Miks te ei too mulle tööjuurde ? (Linn on jagatud kümnete autode vahel ära ja Mustamäelt ei saa sõita Lasnamäele)
Väravas haugub suur koer ja uksekella ei ole .
Telefoni ka vastu ei võta,kuna arvab et mingi müügimees jälle...
Või ei ole üldse telefoni numbrit .Täiesti tavaline on pidevalt tel nubriks märgitud 123456
Lisaks on osadel vaid maja number ,korteri oma ei ole .
Mõned firmad on kolinud mitu aastat tagasi ,ikka saadetakse vanale aadressile.
Kaupasid pakkida ei viitsita ,põhimõtteliselt saadetakse kanamunasid ka kilekotis.
Päevast päeva üks ja sama jama .
70 klienti saab ilusti teha päevas ,aga need totakad erakliendid raiskavad aja ära .Niisiis peadki nagu hull kihutama ja teise käega telefonis songleerima ja kliente taga ajama.
Samuti on päevast päeva parkimise mured ,kuskil kohta ei ole seista . Ärimajad suured ,kõigil parklates tõkkepuud ees .Mitte kuskil pole kohta. Siis seisadki kuskil äärekivi peal ,kuni mingi debiil tuleb veel sõimama.
Jube amet tegelt . Lisaks käies nii paljudes kohtades võib veel nakkuse saada...
Osadele inimestele meeldib kuller. Ikka tähtis tunne kui keegi sinu juurde tuleb.
Mina loivan ikka iga päev töölt läbi ja pakiautomaat on 20 sammu või suuremad asjad võtab tööl sekretär vastu.
"mitte et see muidugi kuidagi õige teguviis kõik oleks, aga..."
Sellist dbiilset ja ülimalt vastuolulist õigustust levib väga palju viimasel ajal. Et nagu üheltpoolt saadakse aru, et rikutakse seadust, aga teisalt noh las rikuvad, sest selle ja selle asjaga on justkui õigustatud...
Ehk teisisõnu näitena...varga tegu pole ilus ja on karistatav,,,aga noh tal nälgas pere ja muidu õnnetu, las võtab, teeb, mis sellest ikka halba juhtuda saab.
Appikene, kuhu zombistunud planeedile me oleme jõudnud selle heaoluühiskonnaga, kus loogilised arusaamad oma peakestes on sassis nagu puder ja kapsad? Ausalt üle viskab juba see dbiilide tobedad "argumendid!"
Kullerile nii palju, et ära hala. Alati on võimalus otsida mõni muu töö. Kõik kliendid pole nüüd ka säänsed. Samuti on mul kulleritega väga erinevaid kogemusi.
DPD tõrvata ei tahaks, kuid teenus on 21. saj kohta liiga aeglane! Ehk nüüd särtsukaubikutele tuleb teeninduskiirusele ka rohkem särtsu sisse!
Ma ei ala ,vaid juhin tähelepanu igapäeva probleemidele ,mille inimesed tekitavad.
Jah kas mind on vähe sõimatud ? Miks eile pakki ei toonud ?
Kaupade mahud on viimasel aastal metsikult kasvanud ja lahendades neid eelpool kirjutatud probleeme ei jõuagi alati õhtuks etteantud kuhja tehtud.
Tööpäev saab läbi ja koju .Firma ei maksa ületundide eest ,nagu osad inimesed arvavad et õhtul kl 19 soovivad kaupa kätte saada.
Pakivedu peab olema painlik. Päeval tõepoolest trambib mingi autoremonditöökoda jalgu kui veerand tundi pakk hilineb. Samuti on ettevõtetes prognoositav kohaloleku ajad kui pakk vastu võetakse.
Eraisikute puhul on asi palju segasem. Keegi istub kodukontoris või naudib vanadusepäevi kiiktoolis. Teine käib vahepeal ära. kolmas üldse tööl või lausa ükspäev pikalt tööl ja paar päeva pärast kodus.
Ja siis tekib jama kui ühes kandis keegi saab päeval paki vastu võtta ja teine tahaks, et see tuleks peale seitset näiteks. Kulud suurenevad.
Alkoholi või narkootilise aine mõju all on aasta jooksul sõidukit juhtinud 18000-40000 elanikku, selgus Turu-uuringute AS-i tehtud uuringust.
Viimase 12 kuu jooksul on mootorsõidukit juhtinud alkoholi või ...
Kestvad kuumad ilmad muudavad teed pigiseks ning kohati libedaks, nõudes juhtidelt suuremat tähelepanu ning arvestamist kaasliiklejatega.
"Palun kõikidel liiklejatel liikluses olles olla tähelepanelikud ja ...
Transpordiamet hindab igal aastal Eesti sõidukipargi läbisõitude mahtu ning see on aasta-aastalt kasvanud – eelmisel aastal oli see 11,7 miljardit kilomeetrit.
"Sõidukipargi läbisõit oli Eestis 2022. aastal ...
Tänavu juunist hakkavad tehnoülevaatuspunktid koguma sõiduautodelt ja väikestelt tarbesõidukitelt tegeliku kütusekulu ja energiatarbimise andmeid, mis edastatakse Euroopa Komisjonile ja Euroopa ...
Selleks, et kevadine madal päike autojuhtimisel liialt ei kiusaks, väike meeldetuletus:
Vastu päikest sõites hoia eesliikujaga suuremat pikivahet ja enne manöövrit veendu korralikult selle ohutuses.
Kui ...
2022. aasta liiklusülevaatest selgus, et eelmisel aastal suurenes inimkannatanutega liiklusõnnetuste arv. Kokku toimus selliseid õnnetusi 1699, milles sai vigastada 1919 ja hukkus 50 inimest. Peamised ...
Kas Sina tead, mis liiklusmärgid on pildil?
Liiklusmärk nr 184 „Liiklusummik“ on vast paljudele juba autokoolist tuttav. Kuidas on lood liiklusmärk nr 598-ga?„Sõiduradade liitumiskoht” osutab sõiduradade ...
Aastal 2022 kõrvaldas politsei liiklusest 6586 sõidukijuhti, kes olid rooli istunud selleks sobimatus seisundis. Võrreldes aastaga 2021 on selliste juhtide osakaal suurenenud 9,7%.
Kui vaadata numbreid, ...
Aasta alguses võetakse ikka kokku eelmisel aastal toimunut.
Väike ülevaade sellest, millised sõidukid jäid oma liikluskäitumisega eelmisel aastal silma. Loomulikult mängib TOP10-s oma osa see, kui levinud ...
Hea autojuht!
Kas tead millises tulede lüliti asendis Sinu sõidukil põlevad lähituled koos ääretuledega? Millal viimati tegid enne sõidu alustamist tiiru ümber sõiduki veendumaks, et kõik tuled on ...
Eesti uute sõiduautode turul novembris suuremaid muutusi ei toimunud ja müük püsis mullusel tasemel.
Novembris müüdi Eestis 1428 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta novembrikuu müüginumbritele alla 0,9%. ...
Nagu ikka, tuleb talv ootamatult ja läheb aega enne kui liiklejad talveoludega kohanevad. Väike meeldetuletus turvaliseks kohalejõudmiseks:
* Varu aega kohalejõudmiseks. Leia aeg ka selleks, et enne sõidu ...
Tähelepanu!1. detsember on päev, kui liikluses osaleval M1, N1, O2, ja kerega L6e ning L7e kategooria sõidukil peab kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega). Naastudeta ...
Politsei kirjutab Liiklusjärelevalvekeskuse Facebooki lehel juhilubade taotlemisega seonduvast.
Sellel aastal on politsei liiklusest kõrvaldanud juba rohkem kui 3000 juhti, kellel puudub vastava kategooria ...
Politsei kirjutab Liiklusjärelevalvekeskuse FB lehel tulede korrektsest kasutamisest.
Pimedal ajal parkides/peatudes rõõmustab üks väike liigutus tuledelülitiga paljusid kaasliiklejaid ja teeb sõiduki ...
Politsei tuletab Liiklusjärelevalvekeskuse FB lehel meelde kõik olulisemad nõuded talverehvidele.
M1, N1, O2, ja kerega L6e ning L7e kategooria sõidukil peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama ...
Transpordiamet teavitab, et 1. novembrist jõustub majandus- ja taristuministri määrus, mille järgselt saab alustada kütusena surumaagaasi ja veeldatud maagaasi tarbivate sõidukite kontrollimist vastavat ...
Väike palve politseiametnikelt, kes osalevad „puhumiskontrollis.“ Selles, et kontroll oleks kiire ja Sinu jaoks võimalikult vähe aega nõudev:
- Märgates puhumiskontrolli on juba hilja tee äärde seisma ...
Iveco toob turule ainulaadse kiirteeninduspaketi Iveco Topcare, mis tagab klientidele ootamatute ja erakorraliste hooldustööde ajal laiapõhjalist tuge. Uudse teenuse eesmärk on sõiduk alati võimalikult ...
Liiklusjärelevalvekeskus kutsub kõiki kuni reedeni jagama infot kohtadest, kus autojuhid liiklejate hinnangul pidevalt kiirust ületavad.
Oma tähelepanekutest tuleks teada anda veebilehel ...
Meeldetuletus teemal, mis autojuhtidel ikka ja jälle meelest kipub minema – parkimine kõnniteel. Politsei teeb taas puust ja punaseks ette:
LS § 20 lg 4 p 3 kohaselt tohib mootorsõidukit parkida osaliselt ...
Tegemist on siis olukorraga, kus manöövrit ei õnnestu lõpuni teha ning tulemuseks on kinnisõidetud ristmik, kust ka teised sõitjad enam edasi ei saa. Alati ei ole tegu pahatahtliku või teadliku ...
Statistika järgi juhtub ühes päevas keskmiselt ligi 100 kindlustusjuhtumit. Päris tuntava osa nendest juhtumitest moodustavad ka olukorrad, mis on seotud kokkupõrgetega reastumisel.
Kuidas ohutult ...
Eesti Liikluskindlustuse Fond (LKF) avas uue kindlustusturu ülese veebiteenuse, mille abil saab vormistada liiklusõnnetusi mobiiltelefonis paberivabalt. Rakendus töötab veebilehel avarii.lkf.ee eesti, vene ...
Transpordiamet alustab esmaspäeval, 18. aprillil lubatud suurimate piirkiiruste tõstmist eraldatud sõidusuundadega riigiteedel. Tänavu tõstetakse lubatud suurimat piirkiirust neljarajalistel ja 2+1 eraldatud ...
Viimaste nädalate kütusehinnad mõjutavad kõiki, kuid kas teadsid, et sõidukijuhina õigeid valikuid tehes võib sinu sõiduki kütusekulu asulasisesel teel olla kuni 40% väiksem? Politsei juhendab oma Facebooki ...
Seoses 11. märtsil Ropka raudteeülesõidukohas toimunud reisirongi ja veoauto kokkupõrkega tuletab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) meelde raudteeülesõidukoha ületamise nõudeid, mis on ...
Paljudesse autodesse on jõudnud üks olulisimaid juhiabisid, milleks on automaatne pidurdamine. Isegi kui halvima vältimine pole enam võimalik, hoolitseb see lahendus selle eest, et kokkupõrke tagajärjed ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt juhtus möödunud aastal rekordiliselt palju liiklusõnnetusi. Mullu registreeriti 35 900 liikluskindlustuse juhtumit, neist 33 200 Eestis ning 2700 ...
2021. aastal toimus 1564 inimkannatanuga liiklusõnnetust, milles sai vigastada 1763 ja hukkus 55 inimest. Võrreldes 2020. aastaga suurenes liiklusõnnetuste arv peamiselt kergliikuriõnnetuste lisandumise ...
Transpordiamet hakkab alates 3. veebruarist teavitama sõiduki omanikke tootjate poolt välja kuulutatud parandusmeetmete kampaaniatest ning see info muutub nähtavaks ka Transpordiameti e-teeninduse sõiduki ...
Eile pöörasid Liiklusjärelevalvekeskuse patrullid suuremat tähelepanu autojuhtide fooritulede juures käitumisele. Mõne tunniga peatati paarkümmend sõidukit ning politsei lisas seepeale väikse ...
Lõuna prefektuur tegi ära tänuväärse töö ja jagab detailsemat infot mobiilsete kiiruskaamerate kohta, mida sa võib olla ei teadnudki. Ja kui teadsid, siis kordamine on tarkusega sugulussidemetes!
kui ...
Alates 1. maist peavad mopeedautode omanikud viima enda sõidukid kuue kuu jooksul tehnoülevaatusele. Mopeedautodele loodav tehnoülevaatuse kohustuse eesmärk on muuta nende liikluses osalemist ohutumaks ning ...
Jah, see on tingitud külmast, aga mitte päris nii nagu inimestel. Pigem on tegu lume ja temperatuuri ning füüsikaga.
Kui te olete käinud rehvivahetuses, siis teate, et rattaid tuleb tasakaalustada. ...
Tänasest püüab Risti lähedal Rõuma külas Haapsalust Tallinna poole sõitvaid kiiruseületajaid uus kiiruskaamera. Ametlikult Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla maantee nime kandvale teele püstitati kaamera 44,7. ...
Pime külm ja vastik. Ja pime. Selline aastaaeg, eriti kui lumi ka ära sulab. Seega on ülioluline teada, kuidas õigesti käituda, et kõik oleks maksimaalselt turvaline.
Halva nähtavuse korral või pimeda ajal ...
Transpordiamet sõlmis esimese turvalise veoautode parkla ehituslepingu, millega rajatakse 104-kohaline parkla Tallinna ringtee äärde 1,5 km kaugusele peatselt valmivast Väo liiklussõlmest.
Rajatav parkla on ...
Teisipäeval, 23. novembril hakatakse Eesti riigiteedel eemaldama suvise suurima lubatud sõidukiiruse 110 km/h liiklusmärke ning kehtima hakkab talvine teehoolduskord.
Kõigil 2+1 ja teatud 2+2 teede lõikudel ...
Asi, mis on kõige pimedamal ajal vaja kiiresti ja väga paljudeni viia. Jalakäijatel võib liigeldes tekkida petlik arusaam, et autotulede valguses on ju kõik näha, sest nad lähtuvad enda vaatepunktist.
...
Valitsus kinnitas järgmise aasta eelarve, millega jätkuvad ka raudteede ja maanteede ehitustööd. Lõpuni jõuab Võõbu-Mäo teelõigu neljarajaliseks ehitamine, mis on viimane lõik Kose ja Mäo vahelisest 40 ...
Ehkki avalikkuses armastatakse rohkem rääkida nafta maailmaturuhinnast ja selle mõjust meie tanklate postihindadele, on ilma suurema kärata kerkinud ka õlide ja määrdeainete hinnad, mis löövad eelkõige ...
Mööda maanteid sõites võib näha, et teeviitadel on lisaks lähimatele linnadele märgitud ka numbrid, mis on harilikult punase, valge, kollase või rohelise taustaga. Need numbrid ei ole sinna pandud ...
Eesti ajakohastas mootorsõidukitele ja haagistele kehtivaid nõudeid ja olulise muudatusena ei või olla sõiduki läbisõidumõõdiku näitu muudetud. Samuti on ajastutruudel autodel lihtsam musta numbrimärki saada ...
Rahvusvahelise riigihanke tulemusena sõlmis Transpordiamet lepingu ettevõttega IB Foor/Traffest, loomaks Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel kindlatele teelõikudele nutikad liikluslahendused.
Eelkõige on ...
DAF esitles XF, XG ja XG+ seeria veokite uut põlvkonda, mille juures on märkimisväärset üksjagu. Kabiin kasvas veel suuremaks (XG+ puhul on kogumaht 12,5 m3 ehk 14% enam kui varem) ja 222 cm pikkune voodi on ...
Esmaspäeval algab riigimaanteel nr 10 Risti – Virtsu – Kuivastu kilomeetritel 65,0 kuni 67,4 asfaltkatte taastusremont, mistõttu praamile kiirustajatel tasub varuda lisaaega.
Töid teostatakse Virtsu ...
Transpordiamet alustab 6. aprillil 2021 lubatud suurimate piirkiiruste tõstmist eraldatud sõidusuundadega riigiteedel.
Tänavu tõstetakse lubatud suurimat piirkiirust neljarajalistel ja 2+1 eraldatud ...
Viimastel päevadel on sagenenud paljude eksamineerijate haigestumine ja kohustuslikku eneseisolatsiooni jäämine, mistõttu on suur oht eksamineerimise teenuse katkemisele, teatas Transpordiamet.
Arvestades ...
Renault lubab aasta lõpupoole maha saada esimeste vesinikukaubikute partiidega. Kütuseelemendiga tarbesõidukite ning neile sobivate tanklate väljatöötamiseks löödi käed tunnustatud tegijate Faurecia ja Plug ...
KOMMENTAARID (17)