Sel nädalal toodeti Rootsis Tuve tehases viimane Volvo FH Classic, sõiduki omanikuks sai Volvo muuseum Göteborgis.
Volvo FH (ehk Front High Cab) läks seeriatootmisse 1992. aastal, püsides oma esimeses variandis konveieril kuni 1998. aastani.
1994. aastal võitis Volvo FH ka "Truck of the year" auhinna. See Volvo oli ka esimeseks firma veoautoks, mis sai endale juhi turvapadja. FH oli ka sõidukiks, kus oma debüüdi tegi diiselmootor D12.
Volvo FH esimene mudelivärskendus leidis aset 1998. aastal, see versioon püsis tootmises kuni 2002. aastani. Lisaks pisikesele uuendusele välisilmes renoveeriti põhjalikult veoki elektrisüsteemi, käigukaste ja jõuallikaid.
Kolmas Volvo FH versioon püsis tootmises 2002. aastast kuni käesoleva nädalani. Taas said põhjaliku uuenduskuuri osaliseks auto kabiin ja jõuülekanne. Suurimaks uudiseks oli automaatne käiguvahetus I-Shift.
Lisaks muudeti jõuallikate valikut, nii lisandusid mootorite valikusse jõuallikate perekonnad D13A ja D16.
2008. aastal aset leidnud pisike mudeliuuendus keskendus eelkõige aga juhi mugavuse ja auto kasutuse hõlbustamisele, kuid pisut muutus ka veoki välisilme.
KOMMENTAARID