Viimased sõnumid

järgmine lk »
10:11 29.11.2022
Ainultkerimejakerime (registreerimata)
https://www.auto24.ee/soidukid/3785528
Toyota Yaris: VNKKH96300A085253
300000km + on saanud kuulutuse järgi 152000km
Mnt tausta kontrollis on täitsa õige läbisõit olnud Eestisse arvele võtmise hetkel.
10:10 29.11.2022
arnis
Nii, pildil näeb, 83%, 225 000 kilomeetrit, 10 000 tavatsüklit registreeritud, tegelikult on vähem, mõned topelt (juhe sabas, aga ei laadinud kuna taimer ja/või uus sõit). Reaalselt 1,3-1,8 tsüklit päevas (mis kestavad vähemalt pool tundi). Kiirlaadijas keskmiselt 10 minutit kord.
Vanus 8.5 aastat.

Et kui rehkendada, siis selgubki, et sünteetilised akutestid ei peegelda reaalsust. Panevad mitmekordselt mööda. Ühe 100% tsükliga saaks keskmiselt sõita 100km. Suvi+talv+uus+83% keskmiselt. See talv eeldasin, et pean rohkem 100%ni laadima öösel, aga kuna hetkel universaalteenuse paketil, siis võib ka päeval rahulikult tagasi 80%ni laadida, et õhtul veel üks pikem sõit teha.
Ma arvan, et umbes 30% tsüklites on 80%-55%-80%, 30% on umbes 80%-10%-80%, 10% 100%-10%-80%. Ja kokku umbes 20% juhtudel on päeva lõpuks jäetud alla 7%. Ehk siis minu puhul on aku väga tihti väga tühi (tavaliselt sellepärast et kui funki on rohkem kui koju jõudmiseks vaja, sis tihtipeale teen ebamõistlikumat sõidustiili, sest...noh...suva on, see ei tekita mitte midagi autole, kui ainult rehvidele, pluss veel need korrad, kui keskmise sõidustiiliga jääb 2-5% puudu, siis selle asemel et 90 sekundit kiirlaadijas olla, lihtsalt sõidan umbes 1 minuti võrra aeglasemalt kohale, teeb sama välja). Seisma olen jäänud kogemata esimesel talvel aastal 2014. Siis polnud LeafSpy-d ja debiilne tabloo ei näita konkreetseid andmeid autol (see on tõesti puudus, mida ravib äpp või hea tunnetus).

Autot soetades sai arvestatud pigem 200 000km kilomeetriga. Praegu näeb, et 300 000km on akule täitsa okei.
See on rohkem kui vana sakslase masuudipress kapoti all kestis :D Nüüd on üks teine r4 veel ennast teenimas.
Ainuke märgatav erinevus tutika autoga võrreldes (lisaks sellele et 20% sõiduulatuse maksimumist on kadunud) on see, et -5*C'st allapoole maksimaalset regeneratsiooni ei saa kui aku on üle poole laetud. Saab ~80%. Mind hakkab häirima alles siis kui alla 60% saab, nii et siiani on kõik "väga hea".

Kellegi keskmine sõidustiil on +10GPS, sujuv kiirendus/aeglustus, 3sek pikivahet, möödasõit kui-5 ja teol on mõtet.
säästlik stiil on kas suuremal sõidukil tuules või 50=60, 70=75 90=90(kehva ilmaga üksi öösel pigem 80)
Suvastiil +15max, max kiiruse muudatused ilma piduriklotside kulutamiseta, 2sek pikivahet.
12:38 24.11.2022
Armis123
Kuna teadupoolest LED pirnide omavoliline paigaldamine ei ole lubatud, siis kas ülevaatusel võiks tekkida probleeme, kui paigaldada tuled kus on juba LED pirnid on juba tootja poolt sisse ehitatud? Väidetavalt on tuledel E24 märgistus mille kohta Dr.Google midagi ei osanud öelda

https://tuning-tec.com/headlights_angel_eyes_led_3d_black_fi
ts_bmw_e90e91_0508_lpbmk8-5580i
12:45 21.11.2022
David-Aivar (registreerimata)
Naljakas Nõukogude Liidu ehk Vene NFSV (Leningradi Oblasti) ZAZ-i numbrimärk.
Teisisõnu, lohh oled, et sapikaga ringi tiirutad. :)
12:59 20.11.2022
Jurik22
Kas keegi on kes parandab seda rehvi Tartus?
11:35 24.10.2022
Art01
Kui tellin vähendatud mõõtmetega numbrimärgi, siis see tuleb USA stiilis kuid kuidas on võimalik saada see nagu tavaline registreerimismärk?
11:07 19.10.2022
kaader
Leidsin selle pizzaahju pildi ka netist.
18:52 03.10.2022
SR_kasutaja
Tere

Kindlasti on kellelegi väga naljakas või mõttetu teema, aga küsimus siis selline. Ostsin interneti teel firmalt kasutatud 2 rehvi (3a vanad rehvid) mida reklaamiti kui 'uueväärseid', aga ühte rehvi vaadates ei tahaks küll öelda et see on uueväärne. Vt pilte - üks pilt on siis ka korralikust rehvist võrdluseks, kus kandid korralikud, serv pole kandil veel räbustatud ja kummitükke pole naelte juurest ka väljas.

Minu küsimus on et kas peaks hakkama teemat üles võtma müüjaga, et kaup ei vasta kirjeldusele või on see teine rehv poole aasta pärast sisuliselt samasugune?

Tänud ette targematele!
09:20 30.09.2022
Aadu Kadakas (registreerimata)
Upitaks veel vanat teemat, kuna aeg hakkab mõneti muutuma.
Uuel poolhybriid Octavial on tehases etteantud rehvirõhud 17" rehvipuhul ees 2,7 ja taga 2,8.
Täislastis ees 2,7 ja taga 3,4 bar-i. Kuidagi jube kõva on sõita konarlikul teel. Kruusapeal on haakumine null, nagu kuullaagrite peal veereks külglibisemisesse. Kõvakattega siledal teel rehvid kumisevad. Lasin rõhud 2,3bar-i peale ja pill liigub nagu iga normaalne auto. Maanteel vaiksem ja kruusal on ka pidamist tunda.
Originaal rehvimõõt on ka veidi kummaline: 205/55/17.
Mida arvate selliste tehase etteantud rehvirõhkude kohta?
18:41 29.09.2022
tauno65
Oleks soov sellele Ford Escort-le võimendi sisse panna! Küsimus olekski selline, et kust koha pealt toitejuhe võimendile akult vadada? Kas peab terve armatuuri laiali kiskuma?
18:10 29.09.2022
heiko369
Minul hetkel sees konkreetselt see blueprindi siduri komplekt ja see survelaager...hooratas LUK-i tehtud, panin ka pildi igaksjuhuks. Ainuke asi mis sai tehtud kohe valesti oli see et alguses ma ei vaadanud ja panin selle sama blueprindi siduri ühemassilise hoorattaga kokku, sest ma ei teadnud et see kahemassilisele mõeldud.... vb juhtus selle siduriga siis midagi?! Sest sidur nagu oleks lahutatud olnud kogu aeg... vedu oli null....peale seda sain aru et mul uut hooratast vaja.
15:41 29.09.2022
heiko369
Mul näeb korv üldse selline välja... on see üldse ise reguleeruv?
Saan rahulikult sõita, kuid nagu gaasi annan nõks rohkem, nii libiseb... nagu sidur oleks juba natuke lahutatud....
See isereguleeruva plaad hõõrde pinna ülesanne on liikuda kettale lähemale viimase kuludes... kas seda saab siis nii valesti peale panna et libisema jääb?
Kas survelaagri võimalus välistatud? On siis nii ühemassilise kui ka kahemassilise hoorattaga siduri survelaagrid sama kõrged 0 asendis?
21:06 28.09.2022
heiko666
Tere foormi rahvas!
2008a mondeo mk4 1.8tdci MANUAAL KASTIGA avastasin et möödasõidule minnes hakkas sidur libisema. 4 ja 5 käiguga eriti kui rohkem gaasi andsin. Tellisin uue siduriketta, korvi, survelaagri. Võtsin kasti maha panin kõik uued asjad paigale ja käigukast peale tagasi. Auto käima ja proovides avastasin et 0 käikku edasi ja 0 käiku tagasi...tunnen et sidur lahutab aga midagi ei juhtu. Mis seal ikka, tagasi auto alla ja kast uuesti maha. Siis avastasin oma lolli vea mis tegin: tehasest tulles on auto kahemassilise hoorattaga siduriga varustatud. 100 000km tahasi kui viimane siduri remont tehti, vahetati see ühemassilise hoorattaga siduri vastu. Kuna varuosad tulid auto numbri järgi kahemassilisele sidurile mõelduna, ei sobinud nad ühemassilisele hoorattale. Pilt selge, seadsin sammud autovaruosa poodi ja kuna sellel hetkel polnud ühemassilisele hoorattale komplekti saada ja mul kahemassilisele komplekt olemas, ostsin kahemassilise hooratta.
Panin kõik uuesti kokku, ja oh imet autol kägud olemas ja hakkas liikuma.
Kõik tundus justkui korras, kuid..... kui proovisin rohkem gaasi anda ikka libiseb???!!!
Uus hooratas, uus siduriketas, uus korv, uus survelaager.....
Sidur korralikult õhutatud, hooratta ja surveplaadi pinnad break cleaneriga puhastatud... kõik juskui õigesti tehtud... aga libiseb....
Mis võis valesti minna?
Kas keegi teab täpselt,et kas ühemassilise hoorattaga siduri survelaager on pikkuselt vms. Erinev kahemassilise hoorattagavsidurist?
Sidur oleks nagu koguaeg natule lahutatud...
Vb ühemassilise survelaager pikem ja surub juba 0 asendis surveplaadi lamellidele?
Panin pildid välja võetud sidurist ka, mis minu arvates on ka väga viisakas korras visuaalselt, millest see libisemine?

Heiko
11:31 22.09.2022
M40 (registreerimata)
Tellisin endale järgmiseks aastaks monoratta ära. See, mis need rattad suudavad on hämmastav. Kindlustuse võiks mingisuguse küll teha, aga ei mingit õli vahetust, ei mingit pidurite hooldamist jne. Töökoht kolib pisut kaugemale ja jääb siis kodust 25km kaugusele.
14:03 02.09.2022
kaupz
Selline auto jäi silma, aga esimest korda näen et mnt.ee on märkus:
LÄBISÕIT
Andmed läbisõidu kohta puuduvad.
https://www.auto24.ee/soidukid/3745895 praegune BaltiCar
Läbisõidumõõdiku näit 74 000 km

50% väiksem kui vanas kuulutuses !!! Skoda Octavia 1.2 CBZ 77kW
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zaNDM2
X8zQAJ:https://www.rasketehnika.ee/kasutatud/auto_pildid.php
%3Fid%3D3132314%26view%3D30%26cache_missing%3D1&cd=5&
;hl=et&ct=clnk&gl=ee


813MNG SKODA OCTAVIA VIN: TMBCM61Z3B2013463
Esmane registreerimine: 13.07.2010
Eestis registreerimine: 13.07.2010

Kuupäev Toiming
13.07.2022 Sõiduki võõrandamisest teatamine e-teeninduses
07.08.2020 Registrikande peatamine
26.06.2013 Omanikuvahetus
19.06.2013 Ajutine registrist kustutamine, Võõrandamisest teatamine
13.07.2010 Registreerimine Eestis, Registrimärgi väljastamine
12.07.2010 Registreerimiseelne nõuete kontroll
15:36 30.08.2022
Mees_maalt
Vastav teelõik kaardil
järgmine lk »