Veoautod ja rasketehnika

Poola niiduk Z- 173, hooldus.

evald111
19:00 14.07.2022
Tere. Oman sellist elukat, töötab hästi, väidetavalt hooldusvaba aga see teadmine teeb valvsaks, et ei saa ikka ju päris nii ka asjad käia. Manual puudub ja guugeldades tõesti midagi selleteemalist ei leia. Kas keegi on seda lahti harutanud ja näinud, mis seal siiski hoolt vajaks? Eelkõige mõtlen just määrimisteemat. Nipleid kuskil ei näe.
Tänud ette neile, kes vastavad.
poola käkk
22:30 14.07.2022
Pole vist mõtet ette paanitseda. Kui töötab, las töötab. Midagi juhtub, küll jõuab parandada. Ette nagunii ei remondi.
Kokkuvõte: lõppeb masin ära - ostad uue käki. Nagunii suht odav hobimehe riist.
evald111
09:44 15.07.2022
Hea ja eluterve vastus :) Lihtsalt hakkas kummitama, et ei saa ju üks asi nii ebamõistlikult hooldusvaba olla, pealegi tegi ta 5a tagasi uuena ostes hulga vaiksemat häält, mis panigi määrdenipleid otsima. Ju siis jääbki hoida silma peal teradel ja rihmadel. A kellel pikemaid kogemusi, jagage.
lumehelbeke liuglemas
09:49 15.07.2022
No kas on raske rihm maha lasta ja vaadata milline pukk teeb häält, ainult loll laseb niikaua kui tükid pudenevad. Kui mõistust napib, siis remondikohas ettenäitamine tuleb ka odavam kui pärast sõjatandri puhastamine.
stammer
13:12 15.07.2022
foorum selle jaoks ongi, et abi küsida nendelt, kelle on kogemus olemas.
Kui lihtsamad asjad saab nii ise ära teha, siis ei pea igasuguste remondikohtade kallist aega raiskama. Teinekord on suureks abiks välismaa foorumid.
poola käkk
19:28 15.07.2022
Tegelikult on asi lihtsam. Kui suurematel põllumasinate müügifirmadel on tavaliselt oma hooldusvõrk, siis selliste (loe: odavamate) masinate müüjate jaoks on hoolduse pakkumine teisejärguline. Keskendutakse vaid müügile. Jääbki üle ise tegemine. Kui veel öeldakse, et hooldevaba, siis nii ongi. Tavaliselt on sellistel masinatel kinnised laagrid. Hooajaväliselt saab neid edukalt kontrollida. Pole küll ligemalt sellisega kokku puutunud kuid sellel pole vist reduktoritki? Seega on (võimalikud) lõtkud lihtsalt avastatavad.
evald111
21:28 15.07.2022
Eks ma need pukid üle vaatan jah. Natuke põnev seejuures, et see masin on ehk vaevalt 1 hektari niitnud, seega on rohke seismine kurjalt mõjunud. Tehnika pole tõesti seisma loodud, aga mul siin lihtsalt eluolu on muutunud. Niidupilt on teisel muidu igati kiiduväärselt ilus.
Marko
21:40 15.07.2022
Ma pole veel kohanud laagripukki, millele ei saaks määrdeniplit paigaldada.
lumehelbeke liuglemas
21:53 15.07.2022
Marko, mis selle määrdenipliga peale hakkad kui pukis kinnised laagrid? Kakud sisemised tolmukaitsmed maha?
Marko
22:08 15.07.2022
See on üks variant. Teine on laiali lammutada ja panna ühelt poolt kaetud laagrid. Kõvapeadele käib kolmas ka, auk - nippel - määret, läheb kuhu läheb. Kõik loetletud on paremad kui tehaseseade muide.
Üldiselt need tolmukad ei takista määrimist. Kui mõlemast puki otsast värske tavott näha on, siis on sihker.
Mareku32
12:22 16.07.2022
Ega autol ei hakka ka keegi naljalt ratta laagritele, veepumba, generaatori, rihmarullide laagritele jne määrdenipleid paigaldama.
Ise sellisega 6a jooksul ca 200 hektarit T25 järel niitnud ja pole peale lõiketerade midagi hooldanud ega vahetanud.
poola käkk
13:03 16.07.2022
See, kui masin juba rohkem häälitseb, tähendab, et ilmselt tuleb laagreid vahetama hakata. Siis on mõistlik paigaldada vähemalt miinimum C3-markeeringuga laagrid. Need kannatavad suuremat koormust ja -pöördeid ning kestavad oluliselt kauem. Pole vaja niplitega jurada. Iseasi, kas antud masinas kasutusel olevatele mõõtudele selliseid saada on.

Seisev masin kipub tavaliselt siis väsima, kui see seisab õues ja vesi laagritesse imbub. Ses mõttes on hea, kui on määritavad laagrid. Isiklik arvamus on, et kui tavalisel laagril tolmukate eemaldada (et see määritavaks teha), ei pruugi see head tulemust anda, sest määrimise käigus võib ka välimise katte maha lükata ning tulemus võib soovitule vastupidiseks osutuda.
vanames
13:56 18.07.2022
On selline omal. Seal on kinnised laagrid mis ei vaja määrimist.
Mida peab vaatama et seal künas mille küljes on trumlid oleks alati õli. Seal sees on koonushammasrattad mis peavad töötama õlis, kui lased kuivale on nad õige pea otsas. Minu omal on peal plastist kork sealt saab vaadata kas on õli sees. Pulgaga möödad. Vähelt veerandi jagu peab seal sees õli olema, ükskõik millist, kasvõi läbitöötand.
Youtubes selle niiduki kohta videoid küllaga. Eriti kui venekeelset otsingut kasutada.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte