hundipoeg on tegija staatusse tõusnud delfi noortekas ja pürgib samale pulgale delfi naisteka voodimurede foorumis. ta ju päris kompu, niikaua kuni suu lukus püsib.
Tere Teile!
Südame teeb kohe soojaks, kui üle aja taas siia foorumisse lugema tulla ja näha, et mind pole unustatud. Ikka ja jälle on nii mõnigi leidnud vajadust minu nime ära mainida. Mõni on avaldanud ka oma arvamust minusse. Ega ma keela. Vaba maa ja andke aga minna. Muidugi, väga teema sisukad enamus postitusi siinsetes foorumites ei ole. Aga noh, eks tulegi ju laiemalt elu ette võtta ja kirjapanna ikka see mis just hingel.
Kui eelneva kommenteerija kirjutist loen, siis tundub, et nii mõneski foorumis on mulle teisik tekkinud. Andku aga minna. Ei saa ju inimest keelata. Mulle piisab neist kohtadest, kus käin ja kõikjale nii või naa ei jõua ja ei pea ka vajalikuks igale poole jõuda.
Roolikeerajatele soovin meeldivaid matku, nael kummi ja ketid haljaks! Muidu ****idele kibestunud kiibitsemist!
Lugupidamisega hundipoeg.
Tere hundikutsu!
Nii nummi, et tagasi oled!
Roolikeerajatele meeldivaid matku, nael kummi ja ketid haljaks, kuid hundikutsule normaalse palgaga tööd!
Musi!
Sul hundipoeg mõnda koormat ei ole vaja kinnitada, et siin vedeled. Või oma torulaega seljakotti telfriga laadimiseks ette valmistada.
Siis saad oma töö õiget mekki tunda, neeger.
Igavesti tore, et täna taas aega tihedamalt seda huumori nurgakest külastada. Peab suisa selle tujutõstmise foorumi päevaplaani sisse kirjutama.
Pean kurvastama sind „Taaniel Tina“ nüüd kurvastama. Aastad, mil sai veetud torulaega kotti jäävad pea kümne aasta taha. Minu õnneks või õnnetuseks ei olnud mul õnne seda kunagi laadimiseks platvormiks võtta olnud. Kui oli vastav vedu, siis oli firmas ka selleks platvorm või vastav treiler. Hiljem sai haagiseks kardinpoolhaagis ja selle lagi käis kokku lahti sama kiiresti kui tagumised uksed. Kõrged uksed olid küll taga ka enamusel kottidest juba, mida omal ajal veetud sai. Viimased aastad roolis olid muidugi laadimiseks tülikate vedamine. Haaked olid isotermid või lihtsalt kapid. Nii ainult tagant ustega kui ka avatava küljega.
Aga jah juba mõnda aega ei vea ma neidki ja seega pole mul mingit koormat mitte kõige vähematki vajadust kinnitada. Saan hetkel ilma ilusasti hakkama. Kuuldes kui alla on ka roolikeerajate maine ja palga tase langenud, siis suisa kahju selle ameti pidajatest. Minu arvamus, et üle pole see amet kunagi makstud olnud, aga praegused tasud võtavad suisa mõtlema, mis paneb veel kedagi rooli keerama? Kas tõesti ei osata muud teha või on see sõitmise haigus nii sügavalt juurdunud ning kodus lihtsalt ei kinnita olla?
Ma ei tea mis tegija sa „Taaniel Tina „ oled, neeger sinu kohta oleks vast ühe osa maakera elanikkonna solvamine. Aga jätka samas vaimus ja taas põhjust tulla siia lugema ja muigama.
Roolikeerajatele soovin meeldivaid matku, nael kummi ja ketid haljaks! Muidu ****idele kibestunud kiibitsemist!
Lugupidamisega hundipoeg.
mingi eesti tõsielufilm "Rutsi Reisid" vaatasin tervet filmi. seal oli üks iiri rekkajuht kes oli maani täis ja sõitis rekkaga,:P eriti koom treiler muidu ka youtubes http://www.youtube.com/watch?v=SpsetWaBanc
Igal mündil on kaks külge.
Selle "hullumeelse tegevuse" tegelik põhjus on puuduvates liiklusmärkides, mis hoiataks eesseisva madala silla eest. Kuskil oli selle kohta ka pikem arutelu.
On valida, kas ennast silla alla kabrioks sõita, või reegleid rikkuda, viimane, kollane veok valis vast kõige ohutuma võimaluse...
huvitav, kui ees ootamas kontrollid ja mitte ainult 1x, siis miks seal lastakse nii suvalt selliseid ime manöövreid teha? Kas selline info mentideni ei jõua kuidagi?
professoril taas hülgi ila suust välja tulemas,polnud seal mingit kontrolli vaid oli ikka märgi probleem.Sel teemal oli kunagi juttu Profide foorumis ja see video saadeti saksa poliisi poolt meie ühingu esindajale kuna arvati et üks videol olevatest tegijatest olevat pärit Baltikumist.
kuda külm ka, autodele või meestele, liiga on teinud ?kas lumme kinni jäämine on tavaline teema ? mis muidu huvitavat toimub, lähedatel või kaugetel teedel ? edu kõigile.
talv lumi ja piimasupp. hea kalakonserv.No see pole iga õhtu.Viiking. .peremeeste tegemata koduTÖÖ. Ja vahel isegi ilus uni. SEE teema on meil kõigil kes me oleme valinud ellujäämis vahendiks autojuhi elukutse.Viimasel ajal ajab mind närvi see et peab tööd tegema.
Varem mõtlesin peas summa,
ja järgmiseks päevaks polnud keegi seda summat mulle arvele kandnud.
Nüüd õeldaks mulle summa ,ma pole nöus.aga ikka lähen vaatan ,,Kes see LOLLL selle summaga teeb.no ja jälle teen ühe
teeks ühe teema kus oleks kõigi logistikue lollused.
Olen ka oma esimesel reisil.Algus tundus väga raske ja lootusetu,aga nüüdseks olen kolm nädalat tööl olnud ja hakkan juba vaiskelt asjadest aru saama.Iga algus on raske.Aga midagi peab ju tegema,et hing sees püsiks.Hetkel varbergi sadamas ootamas millal taani saab(homme õhtul).Edu kõigile roolikeerajatele.
tervitus kõigile
mul on kaks küsimust. kas on kellelgi ette tulnud kütuse v. velgede vargusi, eestis või ka väljaspool? mida te kasutate, et vargusi ära hoida?
vastuse eest ette tänades
soovides nael kummi ja hiinlane kärusse
üldiselt varastatakse kütust ainult kindlatel meestel. muid jubinaid varastatakse veelgi kindlamatel meestel. ei ole kuulnud mitte ühegi tuttava asjaliku juhi käest, et oleks kütust või akusid või veelgi vähem velgesid varastatud. kui jutt sellele läheb, siis nad muigavad ainult selle peale.
nii et järeldused varguste jutu peale tee ise.
No nii sellist asja koleegid pole Götebori Kiili sadamas enne olnud.laev saabus eesti ajajärgi 10.00. Täis teenus KÕIGILE .Angaar, läbivalgustus.Siit vaadates on umbes 8 autot ikka veel ootel.See on nüüd see ROOTSI KABOTASI SEADUS. Kell on juba 15 00 ja mehed peavad aru andma miks, kuhu ,kauaks.Mis teil Stokis ja Kapelskäris toimub.
Täna hommikul tulin Stockki ja kõik Eesti masinad tulid kellapealt ja kenaste kolonnis vastu. Ei paistnud kuskilt, et vaevatud oleks. Õhtul paati kah ilma sekeldusteta. Eks Svenssonile kah liialt külm, ei taha õues passi.
Kas mehed lumes kinni , et ainsatki kirjutist pole näha ? Ise sõidan soojadel maadel koormaks mandariin , apelsiin ja ikka põhja suunas vedu. Edukat töönädalat ja ilusat kevade algust eestisse !
Et kas peab vatipüksid jalga panema kui eestisse hooldusesse tulen ja puhkaks ka väheke aega. Kuda muidu kulgeb asjalikel meestel teenistus , kus ta iganes siis poleks. Siseveol inglismaa - itaalia tööl pole viga midagi, rahake ikka liigub ja liisingud makstud ning omal pole ka puudust karta. Edu eestimaale ja liiklejatele !
äärmiselt täiskasvanulik on hakata inimesi kohe solvama.
ma usun, et paljud oleks nõus sellega, et kui pole midagi asjalikku või kasulikku vastata, siis võiks oma kibestumust mujal välja elada. see on ju lausa matslik käitumine.
ilmselgelt olen ma otsinud selle kohta infot. aga kõik info on vana.
huvitav küll, tegin ametlikult selle ametikoolituse ja käisin kõik päevad kohal ka ning kehtib 5 aastat, vähem kui aasta pärast pean uuesti tegema, eks vist suuremal osal meestest on ostetud see tundub
täiesti mõttetu istumine seal. jah, mõningaid asju saab teada, oleneb koolitusest, kuid meile pidas oma loengu ka teada tuntud mees Hr. Mati Koppel. ise just tema loenguga väga rahul. sai väga plju nüansse teada. muu teema oli küll mõttetu jura. eksam on nalja number. enne eksamit arutasime kõik küsimused vastused läbi. koolituse läbisid ka inimesed kel oli väga palju vigu. seega, raha makstud, siis ka koolitus tehtud. selle pärast, et kardad eksamit, pole küll nüüd mõtet põdeda.
eks eksamid ja koolitused ole ikka vastavalt sihtrühmale:
- põhikoolis eeldatakse, et õpilane õpib
- keskkoolis eeldatakse, et õpilasel on väheke mõistust
- ülikoolis eeldatakse, et üliõpilane on intelligentne ja tark
- aga autojuhtide ametikoolitusel antakse autojuhtidele eksamiküsimuste vastused kätte ja loodetakse, et nad suudavad õige vastuse õige küsmiuse taha märkida ;)
Tundub, et siin mõnigi mees autojuhi ametiga kokkupuutund. Uudishimust küsiks mõned küsimused, ehk keegi, kes asja jagab vastab.
1. Kuidas kutsute seda veoautot, mis veab poolhaagist?
2. Millised on selle auto lubatud möödud Euroopas ja millised Ameerikas?
3. Millised lubatud haagiste möödud Euroopas ja millised Ameerikas?
4. Palju võib ilma eriloata koormat panna peale Euroopas ja palju Ameerikas?
5. Palju makstakse selle töö eest Eestis, palju naabrite juures idas, lõunas, läänes ja põhjas ja palju seal Ameerikas?
6. Kas on ainult palk? Mille alusel? Kas lisandub ka miski päevaraha või see kõik ühes? Kas neile juhtidele, kes ööseks koju ei jõua makstakse ka koduigatsustasu?
7. Kui ööseks koju ei jõua kas magatakse hotellis või tuleb autos tukkuda? Kas autos talvel külm ei ole?
8. Kus riikides on head teed ja parklad, kus aga viletsamad? Kas parklad on tasulised?
9. Mida juhid teevad sel ajal, kui nad ei sõida? Kogu seda aega ju ei magata? Kui tööpäev on 8 tundi, siis mitu tundi sellest tohib või saab sõita?
10. Kas veoautoga Eestist väljas sõites näeb ka palju maid ja ilma?
11. Millised on head veoautod ja millised mitte nii head?
12. Kas koormaid tuleb ise laadida ja kuidas neid kinnitatakse, kui üldse?
13. Milline on autojuhi päevamenüü?
14. Miks kutsutakse veoauto juhte maikameesteks ja puukingameesteks? Kas kõik sõidavad maika ja puukingadega? Kas ebamugav ei ole? Kas need ikka päris puust kingad või miskid imitatsioonid?
15. Milliste riikide juhtidega on meeldivam koos tööd teha ja millistega mitte?
16. Kas juhid suhtlevad nimede või hüüdnimedega?
17. Miks valisid selle ameti, kas muud teha ei oska?
kuskohast sellised küsimused??minuteada lastel teised foorumid või mis
küsimustega nii kes teab see teab
ja kas sina ei oska muud teha kui lolle küsimusi esitada?
autojuhi töö töö nagu iga teine kes oskab see teeb ja kes ei oska ärgu küsigu lolle küsimusi
Seda milliseid küsimusi küsitakse Ameerikas pole mul aimugi. Pole seal käinud ja ega ei kipu ka.
Selgub tõsiasi, et ega foorum polegi mingi koht küsimisteks. Pigem isakeste kohake mulli ajamiseks. Kui midagi küsida tuleb vaid sappi või on suu lihtsalt miskit hallikat tatitaolist ollust täis. Eks need isakesed, kes teavad midagigi need ju oma teadmistega koos sündinud. Suisa profid sünnist saati.
Seda ma nüüd küll lubada ei julge, et kunagi autojuhiks hakkan ja sealjuures veel mingiks isakeseks selles ametis.
Oskan isiklikult kommenteerida vaid 12. küsimust.Olen rooli keeranud nüüd juba ligemale 10 aastat ja siiani olen kõik koormad keevitanud haagise raami külge.Polizai pole veel miskit öelnud, neile väga meeldis.See eeldab aind isikliku agregaadi olemasolekut.Loodan, et on abiks.
Kuna miskit tarka teha pole, siis üritame inimesele vastu tulla.
1. Kuidas kutsute seda veoautot, mis veab poolhaagist?
Eesti keelne korrektne vaste oleks veduk(auto), mitte vedur, rekka vm iganes.
2. Millised on selle auto lubatud möödud Euroopas ja millised Ameerikas?
UTFG ehk iga inimene kes kasvõi A/B kategooria juhiubade koolituse läbinud peaks teadma Euroopa mõõte. Pikkus 16,5 poolheaakel/18,35 täishaakel, laius 2,5/2,55 ja kõrgus 4,0m. Ameerikat peast ei tea ja ei viitsi otsida, aga mäletamist mööda on seal piiratud vaid kaubaruumi pikkus 40" ehk ca 12m.
3. Millised lubatud haagiste möödud Euroopas ja millised Ameerikas?
vt. eelnevat.
4. Palju võib ilma eriloata koormat panna peale Euroopas ja palju Ameerikas?
Euroopas enamuses auto kogukaal piiratud 40tn-ga, erilubadega ja Soomes-Rootsis 60tn.
5. Palju makstakse selle töö eest Eestis, palju naabrite juures idas, lõunas, läänes ja põhjas ja palju seal Ameerikas?
Vähe, alati makstakse vähe, sõltumata riigikorrast ja tööandjast. Ja hea tava kohaselt võõras rahakotis ei sorita.
6. Kas on ainult palk? Mille alusel? Kas lisandub ka miski päevaraha või see kõik ühes? Kas neile juhtidele, kes ööseks koju ei jõua makstakse ka koduigatsustasu?
Palka makstakse kuu/päeva/tunnipalgana, lisaks tasud kilomeetraazhi/laadimiskohtade/ületundide/öötöö jm eest.
7. Kui ööseks koju ei jõua kas magatakse hotellis või tuleb autos tukkuda? Kas autos talvel külm ei ole?
Enamus juhte, kes väljuvad Eestist, magavad enamus öid kodunt eemal. Veokijuhtide hotellidest pole palju kuulnud, kaasaegsed kabiinid, sh. kütteseadmed on mugavamad kui 1* hostelid.
8. Kus riikides on head teed ja parklad, kus aga viletsamad? Kas parklad on tasulised?
Hea on seal kus meid ei ole, kui lähemalt vaadata, siis on seal veel hullem. On tasulisi ja tasuta, lihtsalt mõnedes riikides ei tasu kuskil suvalises teeäärses taskus turvalisus põhjustel pikemalt peatuda.
9. Mida juhid teevad sel ajal, kui nad ei sõida? Kogu seda aega ju ei magata? Kui tööpäev on 8 tundi, siis mitu tundi sellest tohib või saab sõita?
Klassikud on öelnud, et töö ja puhkeaja seadus soodustab alkoholismi...
Sõita tohib 24h jooksul vaid 9h, seega...
10. Kas veoautoga Eestist väljas sõites näeb ka palju maid ja ilma?
Kui on pime, udu vms, siis ei näe midagi. Tehaseõued ja tanklad on samasugused nii siin, kui mujal Euroopas
11. Millised on head veoautod ja millised mitte nii head?
Naabrimehe oma on alati parem.
12. Kas koormaid tuleb ise laadida ja kuidas neid kinnitatakse, kui üldse?
Säädus ütleb, et juht ei ole kohustatud laadima jne. Teine säädus ütleb, et ka plommitud koormaruumi sisu eest vastutab juht. Igal juhul on alati kui midagi halvasti läheb juht süüdi.
13. Milline on autojuhi päevamenüü?
Aga mida Sa kodus sööd? Mine jaluta suvalisesse tasulisse söögikohta ja loe sealt menüüd.
14. Miks kutsutakse veoauto juhte maikameesteks ja puukingameesteks? Kas kõik sõidavad maika ja puukingadega? Kas ebamugav ei ole? Kas need ikka päris puust kingad või miskid imitatsioonid?
Aga mine koputa mõnikord uksele ja kontrolli üle? Mina pole maikas sõitjaid kordagi kohanud.
15. Milliste riikide juhtidega on meeldivam koos tööd teha ja millistega mitte?
Issanda loomaaed on kirju ja vahel tahaks kallitest kaasmaalastest kaugele-kaugele hoida ja meeldivam on mõne kaine poolaka-leedukaga suhelda.
16. Kas juhid suhtlevad nimede või hüüdnimedega?
Kuidas Sind koolis kutsutakse?
17. Miks valisid selle ameti, kas muud teha ei oska?
Kui Sulle ei meeldi Sinu töö, siis on targem ametit vahetada.
ps. pole veokijuht, küll aga seda elu nii seest, kui väljastpoolt näinud.
ameerikas lubatud haagisepikkus sõltuvalt osariigist kas 48 või 53 jalga (14.6 või 16.2m). euroopas päris palju täiskaal 44t kuue või enama silla peal, eesti kaasa arvatud. maikasid on kõik kohad täis, kuna ei ole midagi meeldivamat rootsi lauas taldrikut täis korjates, kui tunda kolleegi higist kaenlapuhmast kõrval läppamas. rohkem näha sibulate hulgas küll. ei valinud ametit, kuna muud teha ei oska, amet sai valitud maadeavastamise sooviga, mis on ennast juba enam-vähem ammendanud.
Täishaage ikka 18,75m pikk meil.
Kui keegi oskab viidata seadusele, mis ei käse juhil laadida, siis võimalusel paluks linki või sõnastust.
Kõik koormalaadimised olen siiani ise organiseerinud ja juhendanud või paigutanud nii rocla kui tõstukiga, et koorem oleks õieti paigas ja sõitu kannataks. Tahaks ka kohati pikalt saata ja öelda, et pole mnu asi, kuidas koorma peale/maha laetud saate.
Tean ainult, et kauba laadimised igas siht- või alguspunktis peab korraldama kauba saatja. Mina olengi ju igas neist punktidest...
Edu!
Edwardi vastus sulle muidu pea 5+ =)
kauba saatja on firma, kes saadab kauba. vaata, kes on kirjutatud cmr-i kaubasaatja kohale. kui tema on kokku leppinud kaubasaajaga, et kaubasaaja võtab koorma maha, aga ei tee seda, siis pead kontakteeruma kaubasaatjaga. muideks, see tundub, sulle nalijakas, aga kui sa pole läbinud kaubalaadija koolitust (ega oma vastavat tunnistust), isegi käsiroclaga, siis sina ei tohi laadida. üldiselt on hakkama saadud, et kui sulle visatakse rocla pihku ja öeldakse, et kühvelda, siis lihtsalt ütled, et sorry, pole paberit. skandinaavia maades on see paber väga oluline. kui pidagi peaks juhtuma, siis litaka saavad nemad ja mitte väikese. juhendama jah, pead sina, sest sina vastutad silla kaalude, koguse, ümberpaiskumise vastu jne. asjade eest. ninapidi juures pead olema ja kontrollima kauba koguseid, väliselt pakendite korrasolekuid jms asju. kui sind sealt välja visatakse, siis kirjutad cmr-le, et polnud laadimise juures. lihtne. sellega pesed end puhtaks.
ise muidugi päris hea meelega liigutan neid roclaid, sest saab ka mingit liigutamist ja näeb ka mis koorem on ja kuda seisab. muidu mandub ära selle ainult selle sõitmise ja molutamisega.
tean ka mehi, kellel rulluisud kaasas ja käivad vabal ajal uisutamas. ise katsun parkida linnade lähedale, siis saab linnavahel hulkumas käia ja niisama patseerimas. sai ikka tihti jalutatud mingi 15+ km ringe.
Tänud neile meestele, kes võtsid end kokku ja midagi asjalikku vastasid ja ei plõksunud ainult. Ehk keegi veel midagi asjalikku kirja paneb.
Kas keegi oskab kosta midagi nendest Ameerika vedukautode mõõtmetest. Ehk oskate koguni mõnd asist linki soovitada.
pane otsingusse tööle ameerikasse või midagi sellist. seal ka jhuti päris palju sel teemal. vaatasin ka seal antud linke ja tasustamine käib läbisõidualusel. see oli mitu aastat tagasi. kui normaalselt sõita, siis ausalt öeldes ei teeni midagi, saad ameerikat avastada. hea asi see, et seal sellist asja kui sõidumeerik ei eksisteeri. on selline vastav aruande leht kus täidad ise oma töötunde, aga noh... pliiats on ju sinu käes.
olen rääkinud mehega kes oli ameerikas tööl ja tegi vedusid rannikult rannikule. autol kaks poolhaaget järgi. seal lubatud veokitel sõita 75mp/h ehk 120 km/h. ütles, et päeva läbisõit jäi 700 miili kanti. rekord olevat olnud ligi 900 miili päevas. selliseid laadimisi nagu meil siin tehakse, selliseid ei olnud. seal sõidad platsile, kontorist antakse paberid, öeldakse parkimiskoha number, lähed sinna, võtad haaked sappa ja kupatad minema. jõuad sihtkohta, dokud kontori, haaked jätad etteantud platsi, uued järgi ja jälle punuma. see oli tema jutt ja vedudest rannikult rannikule.
ei tähenda ameerika logiraamatusüsteem mingeid pudrumägesid ega piimajõgesid, kuna logiraamat peab ajaliselt vastama nii kütusetshekkidele kui teemaksukviitungitele (mõne baani peal iga veerand tunni tagant maksukopid) kui sajale muule asjaolule. petmisvõimalus analoogne magnetiga sõiduga - pealtnäha võivad asjad ju väga head välja näha, aga kui kaaluplatsil asju süvitsi uurima hakatakse, lähevad geniaalsused väga kalliks maksma. pluss asjaolu, et absoluutselt kõige eest võidakse sind kohtusse kaevata ja plekimõlkimise tagajärgede eest maksad elu lõpuni jne jne. www.truck.net foorumid abiks, aga ega keegi ei viitsi ju sealt päriselu kohta uurida, ikka vaja ette kujutada, et seal on kõik väga hästi.
Kuda läheb eestimaa eluke , saksa sadamas ikka tööd on , aga kindlasti oluliselt vähem , kui kunagi. Mis eestimaal huvitavat toimub, millal saabub kevad ja soojus ??? Ikka edu kõigile ....
Palju neid mehi täna rooli keerab , kes vene ajal hullu jama nägid autodega. Olid siis nad mis marki iganes. Talvine käivitamine , kui algatuseks kallati mootorist 10. ämbrit kuuma vett läbi , et ikka kergemini käima läheks, eriti diisel mootorid . Või anti käsk autod ööseks käima jätta , et saaks hommikul startida täie hooga. Olid ajad , olid majad...........kui diisliarvestust ei peetud üldse sama bensuga , kalla või kraavi , kui mujale polnud panna ja keegi ei tahtnud 20.L. kütet ka 33 kop.eest , ehk pudeli õlle eest ei leidunud ostjaid. Edu tänastele kulgejatele !!!
Ise roolin metsakat konnas ja oli ka "juhus" et tellise alt sisse roolisin(metsavahel).sandarmid muidugi kohe kraes,mulisesid seal omaette ja niipalju sain aru,et 90 euri tahavad,mina siis vastu ,et no moni no fani no kedit card,öeldi et call boss,ma et kõneaega no. Võtsivad mu juhikaardi load ja auto paprid kaasa oma offisesse,mulle öeldi et seisa siin(krt kuhu ma ilma dokuta ikka lähen).tulivad tagasi vaatasid röömsa näoga otsa ja teatasid ,et mul polegi veel rikkumisi,mina et pole jah.Andsid seekord andeks,et järgmine kord siis võtavad arvesse
Mis tehtud , kus käidud , keda nähtud umbes niisuguseid komme tahaks lugeda............siin oli palju huvitavaid kirjamehi alguses ,aga nüüd kõik kui üks mees kuhugi kadunud. Oootaks huviga kirju elust, olust.
tahan minna hispaanijasse,kes juhatab mis saidil ma saan läbitavatte maade
kohta infot maksude ja pühade kohta.ühe sõnaga kõik mida vaja
rekkajuhile.tänan. Pets.
Selline lugu , et itaaliast sloveeniasse sõitmisel on tõkkepuud lahti ja kui sa ise ei märka teepiletit võtta siis väljasõidul riigist passitakse sind täiega pinoklitest ja trahv selle eest polegi suur 150.- euri. Arvestage sellega reisisellid !!!!!!!!!!!!
Tervist, ei tea kas oleks sobiv siia kribada aga mure selline, et oleks vaja saada saksamaale, lennupileti jaoks ei j2tku raha ja vanemad ei taha palju v2lja k2ia.Ise saan 18 alles aga nii väga tahaksin Hamburgi Vanakooli venda vaatama minna, et kui oleks v6imalus siis aitäh.Msn [email protected]
Edu k6igile Veerejatele!
võiks rohkem arukamat juttu olla. mina noor neiu, rekka load olemas,pole kordagi pikka maad sõitnud.ja päris huvitav oleks vanade kalade käest midGI põnevat kuulda;)
Mida põnevat sulle rääkida. Enamjaolt toimuvad vahepalad ei ole põnevad, vaid pigem närvesöövad. Probleemid laadimistel ja staud teedel. Lisaks BAG ja politsei. Lõhkev esirehv või kütusevargus. Aga üht-teist ikka vahel. Näiteks:
Olin algul 3 nädalat teise juhi juures õpipoisiks. Jama oli aga selles et see juht oli ise ka suht algaja. Noh ja siis pidime värve laadima minema. Ja sõitsime valesti. Tee läks järjest kitsamaks ja siis tuli küla, kus mõlemal pool teed olid veel kõrged kivimüürid. Nii et kui auto nina läks cm vasakust kivimüürist siis käru tuli umbes cm paremast. Käed higistasid ja lõpuks tõmbasingi kässari peale ja läksin roolist minema. Teine juht hakkas edasi sõitma ja järgmise kurvi taga tuli teine poolhaagis meile vastu. Õnneks läks täpselt kurvi pealt ka üks teine teeots, nii et vastutulija sai sinna tõmmata ja hiljem sirgelt tagasi tagurdada. Pärast pikka rabelemist ja meeletut ajakulu saime uuesti kiirteele ja lõpuks ka laadimiskohta. Naljakaks tegi loo aga see et hiljem teise juhi märkmeid lugedes avastasin, et tal oli must-valgel kirjas, et sinna laadima minnes tuleb sõita otse nii kaua kui tuleb valgusfooriga ristmik ja sealt paremale pöörata. Minu suur juht ja õpetaja lasi mul seda teha aga täpselt üks ristmik liiga vara.
Tervitused kaugetele meestele , kuda kulgeb tööga , kas seda ikka on juba , paneks ka hääled sisse oma volvole , mis pikalt seisnud , mis arvate sellisest mõttest , kas asjal on juba jumet . siis veohindade poolepealt ? või oleks kellegil pakkuda haagisega tööd.
sulle ja ainult sulle parimat hinda - 7,5 EEK/km. ettesõidud viimasest mahalaadimisest esimesse pealelaadimisse 5,50 EEK/km.
jäta oma kontakt, võtan ise ühendust, et sa ei peaks telefonile raha kulutama.
Oleks tore, kui mitte teemasse puutuvad jutud, postitaksite teistestesse teemadesse. Arvan , et igasugu jama, on piisavalt kõikides teemades , kes kellega käib ja naised saunas rääkisid .... Tänud .
To rene kikka ja vajan infot.Kas on ikka õige koguda kellegi inimese kohta infot kusagilt foorumitest,liiati ise anonüümseks jäädes?Varsti siinsed tatipritsid kohal,kes kõigist ja kõigest kõike teavad ja inimesed valatakse põhjendamatult lihtsalt ****ga üle.Inimese kohta adekvaatse info saamiseks ikka teised kohad.Või pange ka enda andmed kirja.Ehk teab siis mõni tark ka teie kohta üht teist kirjutada.P.S.pole ise kuidagi eelpoolnimetatud kodanikega seotud.
Eks kellelgil oleks kindlasti midagi öelda aga hetkel see mind ei huvita, sellepärast ei pea vajalikuks ka enda nime ning firmat avaldada ;) Ja eks me kontrollime saadud info ikka üle ka.
peeti mind kinni Berliini Magdeburg "ringil".
olin loll ja tegin möödasõitu seal,kohe muidugi kontroll järgi .
kuna olin enda autoga,siis oli üks viga --olin ostnud valed tahho "lehed", 100km/h vist oli (125 asemel).
Polizei käis ka ümber auto vist 3 ringi vähemalt.
Trahv seekord aga jäi 125-175e vahele.
kogu raha mis ma ütlesin,et on sulas kaasas ,andsin ära.
nemad ,aga kabiini ja "leidsid" sealt muidugi veel 30e.ma ütlesin neile ,et planeerisin just selle raha eest sööma Saksas minna,,jäid uskuma ja jätsid 20e söögiraha..
minuarust lahenes asi normaalselt..
mul auto võimaldas 92km/h samas kettale kirjutas 89km/h..Saksas tehtud "tuuning",mis Eestis taatlemisel ära 0-ti.
üks asi veel:
Saksas pole mõtet parklas puhates ümber auto jalutada,kohe on kontroll platsis.Autohof on parim (ja ainus) koht puhata ,seisma jäädes kardinad kohe ette!
Ega nad ei viitsi juhte äratada,ikka kontrollivad neid keda auto juures "näha".
Sama ka igal pool sadamates,kohe mine auto juurest ära või magama..muidu on Zoll kohal.Kui Zoll tuleb leiab ta ka arvutist üles kõik maksmata trahvid ja need peab kohe ära maksma..
kas huvitavaid juhtumisi pole , mida kirjutada , rekkameeste elust olust . peeter kirjutas viimati , tõesti asjalikul teemal . ärge nüüd koolilapsed rutake siia kirju kirjutama , ehk teemat risustama .
Andorra , diisel liiter 0,93e.
Võib tankima sõita aga ainult ilma haaketa (küsisin piiril järgi)
Samas on Andorrast Pranstsusmaale sõites 3,5m sild (vähemalt kaardi järgi peaks nii olema) ,ise pole sõitnud.
Samas on km ainult 4,5%.
Kuidas Prantsusmaal praegu olukord on??
Kes seal sõidab..