Tundub reaalne. Kui isegi on 200000 pealt alla keritud pole hullu. Selle vahe kütavad nad seal paari kuuga maha. Peaasi, et auto ise korras on - ja poleks pauku pannud. Kõva pauk on reeglina 10x hullem koorem kaela kui paarisaja tuhandene läbisõit! Seal on teed nii head, et 200 tuh. kimanud auto tundub väga värske. Eestis 100 tuhat sõitnud auto tundub ka peldik nende kõrval. Meie teed hävitavad rattalaagreid, sillad, lisaks siin inimesed ei hooli oma autodest või tööandja autodest.
kuidas meil nii on läinud, aga kerimata kasutatud müügiauto on tõeline haruldus! Sundseisus olev petuparaad sest totule jeestlasele on kõige tähtsam number kellal, ei muud.
Saksamaal on 33% müügis olevatest pruugitud autodest keritud :) Pealmiselt keritakse vanemaid üle 4-5 aasta vanuseid isendeid türklaste poolt mis on juba 400k läbi sõitnud.
Samas eestis võib vabalt olla see protsent pakun, et 90% ringis. Näiteks eelmine aasta minu poolt kontrollitud 5-st 07-08 Passatist oli ainult üks mis ei olnud keritud. Aga see kerimata auto oli paugupasin. Nii, et jah kas müüakse auto maha paugu pärast, saad väikse läbisõiduga aga hiljem hakkab mädanema... Või müüakse maha suurema läbisõidu pärast. Kui auto on tiptop korras ei oma odomeetri näit tegelikult tähtsust. Sest olen näinud alla 100 tuhande sõitnud autosid mis on täielikult peldikud ja samas meil oli siin 240 tuhat sõitnud 07 aasta Golf ja super heas korras vaikne tihe masin. Eks läbisõidu ostjad saavad suurema tõenäosusega petta kah kui need kes ostavad autot ennast.
no isegi areng toimunud- aasta- kaks tagasi oleks selliste läbisõiduks vabalt 150 000 pandud, nüüd aga kenasti üle 200K. ju siis ka eestimaine ostja hakkab aru saama, et 150K on pettus, aga 200K puhas tõde.
Arvan et 90% Eesti toodavates kasutatud autode läbisõit on keriutd.
Tahan osta endale 2007a. ja üles Passatit, samad autod Saksas sõitnud 300tuh-520tuhat. Aga Eestis müüdavad saksast toodud passatid sõitnud 160tuhat-200tuhat. Eesti automüüad näevad ikka kõvasti vaeva seal saksas, et saaks kiriku õpetaja auto ära osta või arsti kes ei ole kunagi suitsu teinud.
Käibega firma ja liisingu masinad läänes reeglina ei ole keritud. Keritakse juba siis kui auto vahetab omanikku ja auto satub mingi vahendaja türklase, eestlase platsile.
See on ka näha antud Mersu lingist. Autol kadus käibekas importimisel ja koos käibeka kadumisel muutus ka läbisõit 50000 km väiksemaks.
Seega ostke auto mille hinnas on käibemaks ;) Kes maksab maksu see ei viitsi reeglina tegeleda ei kerimise ega ka muude jamadega.
Kah asi mille järgi uriseda, 98% kasutatud autode spidodest on keritud see vähe sellest tahaks seda tola näha kes ostab autot selle järgi kus seisab spidokal 10km läbinud masinal mis peaks ilmselgelt õige olema 15a vanusel masinal?
Autot siiski tuleks vaadata tehnilise olukorra järgi ja rihmad tuleb alati kasutatud autot ostes koheselt ära vahetada, see et onu volli kapakohilast ostis ja näed ta juba ühe rihmaga 500 000 sõitnud ei ole näitaja vähe sellest, et ilusat lugulaulu oskab iga normaalne inimene auto müügikuulutusele juurde kirjutada;)
Kuulge tarkpead kui teil pole firmat ennem olnud siis käibemaksu koha pealt võin teid harida.EU siseselt võid määrata kas maksad käibemaksu sinna riiki kust kauba ostad või oma koduriigis.
eelmisele, kas ise saad ka aru millest kirjutad?
inimene ostab Hollandis 18500euriga, lisaks transa 500 + km (juhul kui ise toob siis 650 euri ) + odoka tuuning 150 euri + korralik pesu 50euri + nipet-näpet 100 euri, kokku 19300euri. Siin ta pakub 22500 euriga, millest maksab riigile 3750 ja kätte jääb 18750 euri!!!, ilmselt tegeleb heategevusega ! Või siis kui seal ostab brutto hinnaga, siis lõpphind Eestis ilma kasumita 22800 euri!
Tahaks küll sellist seadust näha kus on öeldud, et käibemaksu tasud seal kus tahad.
Käibemaksuseadus parg.8 ütleb väga selgelt:
1) käibemaks kauba ühendusesiseselt soetamiselt makstakse selles liikmesriigis, kuhu kaup toimetati
Maksuamet võiks natuke paremini(kiiremini) oma tööd teha, neid kadunud käibega autosid on endiselt palju müügis. Kuigi viimasel ajal on natuke paremaks juba läinud.
Endiselt müüb ka vähemalt üks Tallinna autoesindus neid kadunud käibega autosid komisionimüügi sildi all edasi. Tartus, vaatan on asi väheke paranenud, vist mõni km pesula kinni läinud.
Tartus oli ju arvevabrik mille omanikud said vara konfiskeerimised tekitatud kahju ulatuses ja arvevabriku kliendid said per kärss 60000€ trahvi. Kusjuures nii mõnigi tuntud firma oli klient.
Mõned autoärikad samuti vanglaleival või kohtutäiturid vara müümas, et riigile tekitatud kahju tagasi saada kui on mida saada.
Maksuamet Tartus, vähemalt autoäris, toimib kõvasti paremini kui Tallinnas. Sellest ka olukord parem.
ära nüüd pahanda eelmise kommija peale kui sa asjaga ka ise päris kursis ei ole. Mitte keegi ei kohusta käibemaksukohuslast ostma teise riigi käibemaksukohuslase toodet või kaupa 0 käibemaksuga. Kui oled selline rahaboss siis maksad vabatahtlikult omast lollusest ka võõrriigi käibemaksu ilusasti ära, mis aga ei tähenda, et sa oleksid nüüd kohaliku käibemaksu tasumisest vabastatud - oo ei. Sa maksad ka siin 20% käibemaksu ilusasti maksuameti kontole. Iseasi kas ka seda tehakse - see küsimus pigem maksuametiile ja politseile
mis siis valesti sinu arust on? Jutt on käibemaksukohuslastest. Eraisikutest me praegu ei räägi. Kui miskit valesti kirjutasin siis olen nõus vabandama muidu aga hoia lõugu leiva jaoks.
to mina mina:
Minul on asi selge sinul aga tundub, et mitte. Eestis tasutud sisendkäibemaks on jah võimalik maha arvata käibedeklaratsioonil, küll aga mitte lolli peaga tasutud muu euroopa riigi käibemaks. Näiteks kui Eesti käibemaksukohuslane ettevõte A ostab leedu ettevõttelt B (samuti käibemaksukohuslane) auto edasimüügiks aga ei esita ostmise hetkel oma käibemaksukohuslase numbrit ja leedu ettevõtte müüb koos leedu käibemaksuga eesti ettevõttele siis eesti ettevõte ei saa seda käibedeklaratsiooni esitamisel maha arvata. Nüüd soovib ettevõte A autot müüa. Kuna ta on käibemaksukohuslane peab müügihind sisaldama 20% käibemaksu. Isegi kui püütakse komisjonimüügi nime all autot müüa tuleb teha kaks arvet. üks 0% käibemaksuga arve ostjale ja teine arve ettevõttele endale ja maksuametile kus ostu hinnale on lisatud käibemaks ja järelejäänud summa on deklareeitud käibemaksuvabalt.
ehk saad ka sina nüüd aru kuidas asi vastavalt seadusele peaks käima
Kui sul on kõik selge siis ju OK ja tegutse ise nii edasi.
Aga kui sul peaks ikkagi tarve tekkima oma teadmisi täiendada siis proovi leida enda tutvusringkonnast raamatupidaja ja palu talt konsultatsiooni.
Käibemaksu kohuslane peab käibemaksu maksma. Kui auto on komisjonimüügis maksab ta käibemaksu siis komisjonitasu pealt.
Kui km kohuslane firma ostab omale auto eraisikult näiteks. Ja tahab seda kunagi hiljem realiseerida peab ta panema hinnale lisaks 20% käibemaksu. Mingit 0% käibemaksuga arvet ta eraisikule teha ei saa!
Tere!
Kuidas te saite teada originaal läbisõidU?
Mina kah tahan sellis saabi osta (http://www.auto24.ee/used/1053281)
Äkki oskate kommenteerida?
VIN : YS3EH59G733016249
Aitäh.
to aleksvih
Kuna tegu on Šveitsist, mitte Rootsist toodud Saabiga, siis polegi läbi neti läbisõidu kontrolli võimalust olemas.
Rootsist tooduid saab numbri järgi kontrollida siit https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx
Kui sel autol mootor ja kast korras, siis selle raha eest autot on küll ja enam. Ja kui mõni "lihtsameelne" arvab, et saab selle raha eest õige saksa ajalooga autot, siis ta on samasugune huiar nagu enamik autoärikaid.
pole küll teemasse aga lihtsameelne ja huiar(eesti keeles petis) on sootuks kaks erineva psühholoogilise meelelaadiga inimtüüpi. rootsikunn - astu minu vastuvõtust läbi.
vaadake mobile.de kuulutusi- selle raha eest te sealt taolist volvot ei leia. järelikult on antud isend suht odavalt kätte saadud. miks siis annab keegi rootsis sellise korraliku auto niivõrd odavalt ära, et teda kannatab eestisse vedada ja siin edasi müüa ning ilmselt sealjuures ka kasumit saada? seega on ilmselgelt tegu autoga, mille puhul miski pole nii nagu näib. ja selliseid on eesti turg täis, sest eestlane ei jõua ju nö normaalse hinnaga normaalset autot osta.
Vot see on purikas,auto tegelt 2007 mitte 2008, ja muidugi väga heas "korras"
Ja mis peamine, selle aasta alguses saksas juba 362000 ees ja ennäe,nüid juba 215000 aga edu müüjale ja küll ta litaka ära ka saab. http://www.auto24.ee/used/1165886
Mis seal imestada kui mõni aeg tagasi müüs sõber siinsamas Eestis oma väga heas korras ja korralikult hooldatud 2004a sakslast läbisõiduga ca.300tuh/km. Huvilisi oli ääretult vähe ning andiski odavalt ära. Mõni päev hiljem oli sama masin autoportaalis üleval ühes autopoes juba veidi üle 200tuh/km sõitnud ning 1,5 kilo kallim.
mis on see põhjus, et eestist saab samu autosid odavamalt kui saksas? mitteüks inimene ei eestis ega saksas ega mujal müü oma korralikku autot odavalt. selleks puudub minu arusaamise järgi igasugune vajadus kui just mingi teatud asjaoludest tulenev kiirmüük ei ole.
Eestis on ostujõud madalam. Edukam inimene ostab auto uuena ära, raha ei loe ja kui paari aasta pärast müüma hakkab siis ei ole Saksa hinnaga lihtsalt ostjaid.
kui me oma autoturu vaid siin uuena ostetavate ja müüdavate masinate peale üles ehitaks, oleks meil ammu juba kasutatud autode defitsiit või teedel oleks masinad, mis juba neljanda-viienda-kuuenda omaniku käes ja sisuliselt romud. need, kes uusi ostavad, ei suudaks iialgi tekitada sellises mahus järelturgu nagu vaja oleks. niiet sisseveetavad autod on jäävad meie turule eksisteerima. paljuski ka valiku mitmekesisuse mõttes, sest kui vaadata kasvõi siin uuena enimostetavate autode marke, siis peagi oleks meie tänavapilt üsna ühtlaselt vaid teatud margi- ja mudelinimedega kaetud.
ja just sellepärast, et meil pole sellist ostujõudu nagu läänes, tuuaksegi siia jätkuvalt sisse sealt odavalt saadud isendeid. ja odavusel on teadagi põhjus. ärge looge omale illusioone, et eesti on mingi imedemaa, kus müügil paremad ja odavamad autod kui läänes.
Sõbrakesed...lubage, ma veidi selgitan, kuidas saavad vahest Eestisse hea hinnaga ja ka mõistliku(kuni 300tkm) läbisõiduga autod.
Lääne-Euroopas ligub ca 70% kuni 5a vanustest autodest liisingettevõtete omandusest ära läbi oksjoni, millest enamus on poolkinnised, ehk siis mõeldud diileritele( Vabandust, spekulantidele, nagu Teie siin nimetate)
Enamus Eestisse toodavatest autodest vajab tõepoolest rohkemal või vähemal määral remonti.(Mitte kõik!) Kuid reeglina on tegu kriibitud stangede, kergelt mõlgitud tiiva v. mingi tehnilise rikkega, mille kordategemine siin on võrreldes sealse esindusehinnaga odav.
Kui mujal maailmas peab kasutatud autode müüja andma praktiliselt tingimusteta 6kuulise garantii, siis Eesti seadus kasutatud autole otseselt garantiid andma ei kohusta.
Seega: mobile.de s müüv Saksa automüüja peab arvestama võimalike lisakuluga 6 kuu jooksul. Eestis mitte.
Tegelikkus: Oksjonilt nt. 10 000.-eur eest ostatud auto on Saksas müügil 13 500.- Meil aga 12 500.-
Reaalselt Euroopast autotoojate kasumimarginaal kipub viimasel ajal jääma peale maksude tasumist tegelikkuses ca 1000.- juurde.
Loomulikult on kallimate autode puhul käibemaksupettureid, nende tulu on hoopis teisest ooperist.
Kui viitsite kirjatüki läbi lugeda, siis mõistate. Kindlasti tuleb siia hästi palju klassikalist a24 kommentaatorite hülgemöla, kuid siiski.
Kohe tekib küsimus: Kuidas mitte petta saada?
* Vaata julgelt 200-250tkm sõitnud autosid, otsingusse lisa hooldusraamat. Selle olemasolu ja vastavust kontrolli kindlasti esinduses. Enamus normaalseid müüjaid ei keri raamatuga auto näitu tagasi. Saad vähemalt ausa kauba.
* Iga normaalne(mitte sitta müüv) automüüja on reeglina nõus laskma ostja(ehk siis Sinu) kulul auto margiesinduses üle vaadata.
* Otsi autosid, mille hind sisaldab käibemaksu. Müüjaks on suure tõenäosusega juriidiline isik, kelle poole saad pöörduda ka tagasi, kui autol peaks olema mingi suurem probleem.
PS Ma ei õigusta absoluutselt odo solkijaid, kuid seda tehakse ju ikkagi Teie jakos, kulla a24 publik ;)
http://www.auto24.ee/used/1174040 Antud autoga tasub olla väga ettevaatlik. Auto müügis juba paar kuud ning läbisõit ja hind kõiguvad ebaloogiliselt iga paari päeva tagant. Vahepeal maksab 7200 siis jälle 7850 jne jne. Ka odomeeter muudab oma numbreid pidevalt kuid erinevalt hinnast ikka väiksemas suunas :). Päris aus ei saa see asi olla.
http://www.auto24.ee/used/1186136
Augustikuus vahetatud Rootsis läbisõidul 345 000 elektriagregaat. Müüja seletab et ongi õige läbisõit - elektromotor zamenjali i probeg 74 000 km. VIN müügikuulutuses vale. õige JTDKN36U905087292
Kui kuulutuses on "Vahetuse võimalus" või "SOODUSHIND EI KEHTI VAHETUSE KORRAL!" on tegu hangeldajatega. Ja sellise käest kes vahetab auto suvalise rondi vastu sa vaevalt saad korralikku autot.
saksas, rootsis jne on auto müük mõistlik kui läbisõit on ca 250 tuh km. selle aja peale väsib veermik, turbo jne. auto hooldus/remont ei ole mõttekas ja kasumlikum on keskmisest sealsest turuhinnast odavamalt maha müüa. väikese läbisõiduga ca 150 tuh ei müü meie mõistes soodsa hinnaga keegi. ise sõidan vw sharan spidomeetril 325 tuh ja tegelik ca 450- liigub ja ei kurda
Päris viisakas kaubik! Välimus ja lisad ok. Läbisõitu ei ole ka just eriti palju, 232 000 km! Kui nüüd vin-koodi järgi ajalugu uurida, siis üllatus siiski suur! 2010 aastal 648 000 km ja viimane mis on teada oli 2011 aasta jaanuaris 671 499 km, millele lisandub juurde kahe aasta läbisõit. Viimaste teadaolevate andmete põhjal on odomeetrit tagasi keritud KÕIGEST 439 499 km-t!
tüv paber on välja antud 09. 2011, seega üle aasta tagasi. et siis selle ajaga on auto vaid 10 000 lisaks sõitnud?
auto on selle ülevaatuse hetkel 5a vana, viie aastaga sõitis 222 000km, see teeb ca 45 000km aastas ja järsku viimasel aastal tühised 10 000km? väheusutav.
aga need hooldusraamatuga lehvitajad arvavad ikka, et kõk on lollid- viimane sissekanne on tehtud kuskil 6-7 aastat tagasi, enne seda on auto sõitnud ca 20- 30 000km aastas ja kui siis vaadata odomeetrit ja ise natukene arvutada, kukub peale hooldusraamatu sissekannete lõppemist automaatselt ka läbisõit- auto muutub hoobilt kirikuõpetaja masinaks, mis vaid pühapäeviti garaažist välja aeti.
Kas müüdaval masinal ja sellel TÜV dokil on ka tegelikkuses sama VIN? Aastaid tagasi lapates leidsin hulga sellised kus pildistamise ajaks oli mingi suvaline ARK number pandud. Ka VIN koode oli nö "näpukaga".
selle müüja telefoninumbriga leiab teisigi kuulutusi. hea on see: http://eng.mototehnika.ee/kasutatud/auto_print.php?id=986167
&yks_pilt=1
info:
Autol tehtud hooldus 204000 km, vahetatud õli ja filtrid, hammasrihm koos rullide ja veepumbaga, termoklapp, rooliotsad 4tk ja käidud sillastendis.
ja 1000 km peale hooldust läheb auto müüki? miks kulutada raha, kui auto nagunii maha müüd?
Olen isegi müünud peale hammasrihma vahetust auto. Ma ei ole müünud kunagi ühtegi hooldamata autot. Kui on hooldus tulemas ja auto liikvel aga samas müügil siis teen kõik hooldused ära mitte ei lase autoga edasi.
Seega küsi arveid. Kui arved on olemas on kõik ok. Kui aga mingi tühipaljas mula no siis pole küll mõtet kuulata. Üleüldselt pole mõtet kuulata mida müüja räägib. Vii auto ülevaatuspunkti, käi diagnostikas, vaata vahetatud detailide arveid ja uuri hooldusajalugu...
aga miks mitte müüa autot, millel on äsja vahetatud/korda tehtud palju asju. ostja tahaks saada normaalset kaupa, miks seda siis mitte pakkuda. kõik autode müüjad ei elatu autode müügist, et nui neljaks kogu varandus võimalikult odavalt realiseerida.
täpselt. ise panen kohe ühe aparaadi müüki, enne seda lasen aga korda teha starteri (ühel korral ca 20st ei võta järgi - ostja saaks arvatavasti teada alles ostujärgselt). kõik muu on juba korras, kuigi ostsingi ta eesmärgiga lähitulevikus maha müüa.
autot, millel pole mitte ühtegi viga on märksa lihtsam müüa ning ausa inimesena väldin valetamist, nii autot müües, kui ka mujal. vastandina seltskonnale, kes müügiks autost kõik alates stereost kuni tõkiskingadeni välja kisuvad ning müügipiltidel numbrimärgid kinni teibivad/ajalehestavad.
kas te nüüd tahate mulle tõestada, et olete enne müüki valmis vahetama amordid, siduri, hooratta, rihmad-rullikud ja kavatsete auto müügiga veel plussi jääda? või ongi teie eesmärk kaubelda kahjudega? või milleks müüa tiptop korda tehtud autot- võiks ju ise rahumeeli edasi sõita ja oma investeeringut tarbida?
saan aru, et vahetad paarkümmend kulli maksva rooliotsa vms nipetnäpet, aga selliseid suuri töid ei hakka keegi enne müüki tegema kui just mingi muu eriti kulukas viga vahepeal avalduma ei hakka ja selle tõttu tuleb masin müüki paisata. hea küll, mõne haruldasema ja nõutud masina puhul võib taoline tegevus end isegi õigustada, aga selliste kärude puhul, mida turg täis, ei hakka keegi taolisi rahakulutusi tegema. ja kuna sidurikorvi sisse ei näe, siis ainult tšekk ongi sel juhul ainus tõendus. niisama juttu, et äsja tehtud, ei usu keegi.
isegi enamus autosid müünud mis väga heas seisukorras,hammasrihmad,uued suve,talverehvid,silla regulid ,õlid,filtrid jne. lihtsalt hoian pidevalt,jooksvalt auto heas korras ja kui tuleb tahtmine müüa siis nõnda ta ka kaubaks läheb,kuigi muidugi oleks mõistlikum ise see heas korras masin utiiliks sõita..sest enamus järgmiseks ostetud autoga hakkab jälle tavapärane hooldus-ring peale.aga noh lihtsalt ei viitsi eriti üle 3a sõita ühe autoga,mis sest et kõik väga korras.
ülatärn, sinu poolt mainitud kõik asjad kokku näiteks jäävad minu kogemuse kohaselt alla kilo euri, koos tööga. ma ostsin varsti kaubaks mineva auto 1900ga, vajas uut mootorit, mootor 400 + vahetus 200. nipet-näpet muidugi veel aga hetkel auto24jas algavad nende hinnad viiest.
enamus autoärikaid peab korras auto müümist muidugi lolluseks, samamoodi nagu mina ei suudaks igapäevatööna inimestele läbi valede ja pooltõdede lootusetuid panne maha müüa.
automüük nt. eraisiku puhul ei saagi olla alati kasumiga kauplemine.nt. minul läheb masinal 7-s aasta ja kavatsen teda varsti müüma hakata.vahetasin eelmine aasta nt. kõik 12 küünalt ära.nüüd ostjal hea meel ja saab aru,et masin korrapäraselt hooldatud.kasumit ei saa ma sealt mitte sentigi,ikka kahjumit.viimase 2 aastaga olen temaga sõitnud vaid 4000 km.,kuna kasutan teda teise autona.kindlasti on ka siin mõne jaoks probleem,kuna eestis on kombeks arvutada auto läbisõitu tehtega 30000 km korda autovanus.
ei jõua teie peakestesse vist üks lihtne arvutus- kui teie auto hetke müügihind on näiteks max 5000 raha, reaalne ehk 4500, siis hakkab vaid loll enne müüki tegema tuhande raha eest remonti, et olla hea inimene ja müüa kellelegi korralik auto- kuute tonni te auto eest niiehknii tagasi ei saa, sest turg on sarnaseid masinaid täis. see on otsene endale kahju tekitamine. kui tekkisid müügimõtted, kas hakkate siis veel auto peale raha kulutama või püüate ta kiiresti maha müüa sellises seisukorras nagu ta hetkel on- sõitev, aga mingit nokitsemist ikka vajab? loomulikult hoitakse enda kasutuses olev auto sõidukõlblikuna, aga ärge püüdke mulle tõestada, et teete enne müüki auto ideaalselt korda just sellepärast, et ei taha kellelegi vigadega autot müüa?
kui on viga, mis otseselt takistab müüki või tähendab tuntavat hinnakaotust, siis loomulikult tuleb see mõistlike kuludega kõrvaldada kui tahetakse vähegi midagi teenida.
ja hetkel on teemaks suvalised ärikad-edasimüüjad, mitte erakätes peetud ja enamvähem hooldatud auto.
samas ei näe mingit põhjust suvalise nn,,autoärika käest mingisugust autot osta pealegi need ärikad tunneb juba kaugelt ära. iga auto võimalik põhjalikult kontrollida enne ostu.
no aga miks mitte 4 tonnieest saad naabrimehele ja sõpradele näidata et ostsin 150 tuh sõitnud kirikuõpetaja auto mitte veerand milli sõtnud panni. spidomeetri näidu numbid on on nagu elu mõte ja kui on ca 150 tuh hoolimata auto aastaarvust ja eeldatavast läbisõidust teevad õnnelikuks
Tundub, et Dorpat Auto segab jälgi. Keritud Lexuse IS220 vana kuulutus on maha võetud ja selle asemele on pandud uus ja seekord on tehtud pildid ilma auto numbrita: http://www.auto24.ee/used/1233765
Isegi kui oleks 1 aastaga 3000 km ja siis? Näiteks sai välja ostetud ametiauto (väga) hea hinnaga. Senini oli läbisõit 5 aastaga ca. 150 000. Nüüd siis on aastaga sõidetud ca. 5000 km. Lihtsalt see on pere teine auto ning rohkemaks pole vajadust, kuid ilma pole ka võimalik. Kui nüüd aasta pärast hakkan müüma ja juurde sõidetud ca. 10 000 km, siis liigitatakse mind petturiks (hooldusraamatut täidan edasi)? Müües saan enamvähem sama raha ehk kätte, mis varem ise väljaostes ning isegi kui hävin veidi, siis minujaoks see pole probleem. Nüüd siis on kindlasti targutajaid, et miks taksoga ei sõida? Ma arvan, et väikeste lastega see pole eriti mõistlik (turvatool + häll) ja võimalik. Lihtsalt tahan öelda, et kõike ei saa võtta üheselt, a´la arvesta autot ostes aastaseks läbisõiduks 50 000 - see pole alati nii! varsti on nii, et väikese läbisõiduga autot ei saagi müüa - kohe hakatakse kahtlustama ja petturiks liigitama.
Ei saa öelda alati,et läbisõit 100%keritud on.Ise müüsin eelmine aasta oma 2007a Renaulti maha ja auto läbisõit oli vaid 132tuhat.Nii,et tasub alati otsida,leidub küll ja küll originaal läbisõiduga autosid meie turulgi.
Minu arust on ka põmmpäine väita, et kõik autod, mis tunduvad väikese läbisõiduga, on keritud. Olgugi, et nende osakaal võib suur olla, ei saa eranditult kõigile peale kusta üksnes oma kõhutunnet usaldades. Kui on tõestatud värk, siis pole muidugi midagi kobiseda.
Sissetoodud diisel BMW, Mersude, VW grupi ja Toyotade läbisõiduks tuleb arvutada 50 tuh. km aastas.
Bensiiniautodega on teine lugu, nendega sõidetakse vähem. Diiselautod on uuema palju kallimad ja eraisik kes vähe sõidab ostab reeglina bensiinimootoriga auto siis.
oled oma arus mingi selgelt nägija v,kuule suur jobu tegele oma asjatega,kui sa midagi täpselt ei tea siis ära plõksi kui on midagi öelda või küsida tule küsi
Sõbra vana auto, mis oli kasutuses taksona. Mitte ei kerita maha sadu tuhandeid kilomeetreid, vaid ka märksa vähem. Jaanuari keskpaigas oli läbisõiduks 210000 - mil oleks pidanud olema suur hooldus, nüüd 199000.
Ma ei saa neist auto ärikatest aru, kas ühtegi autot ei ole võimalik müüa ilma läbisõitu korrigeerimata ja klienti petmata????
Samas nagu on mingi südametunnistus olemas, et nii vähe on keritud. :D
Võibolla on siin taustal see, et paljud nettuse avarustest autot otsivad panevad otsingukriteeriumitesse kilometraazipiiranguks näiteks 200 000 km. Sellisel juhul jääks konkreetne auto paljudest klikkidest ilma.
Auto läbisõit kuulutuses on 130000 km. Ei vasta tõele. Viimane hooldus VW esinduses oli teostatud ca aasta tagasi (Rootsis), läbisõit oli sel ajal 349500 :) Müüja on sellest hästi teadlik - informeerisin teda isiklikult, kuulutus on veel parandamata :)