tervitus.tekkis huvi kas keegi on nende kahe riigiga tegemist teinud.või on mõtteid mõlgutanud euroopa tolm jalgadelt pühkida.kui on mõttekaaslasi võiks asja uurida ja jõud ühendada.ise olen viis ja pool aastat euroopamandril ringi tuulutanud.enam ei jaksa võttsin pausi ja teen muud tööd.aga need maad pakuvad huvi.midagi ei toimu ju üle öö ja asjaajamine võtab aega.üheskoos vast lihtsam.
Teemat puudutab ehk kaugelt, kuid huvitav seik ikka.
Mobilisatsiooni eest põgenenud Vene minister hakkas USAs autojuhiks.
Endine Komi Vabariigi taristuminister Denis Šaronov on üks sadadest tuhandetest venemaalastest, kes põgenes riigist president Vladimir Putini mobilisatsioonilaine eest. Nüüd teenib mees leiba Ameerika Ühendriikide teedel.
Pärast aastaid Vene võimukoridorides navigeerimist töötab Šaronov nüüd kaugsõidu autojuhina, mõõtes miile Ühendriikide tohutul teedevõrgustikul. Endine minister sõitis oma suure valge autoga Texasest põhja poole Michigani kuni vastu tuli Suur järvistu.
«Siin üleval Michiganis on taevalik. Texas oli liiga kuum,» märkis Šaronov intervjuus The Guardianile.
Vaatan et keegi midagi väga asjalikku siia vastanud pole. Ise hetkel aussis backpackerina (working holiday viisaga). Näha on et rekkajuhtidega on ka siin tihtipeale kitsas käes, enamasti on siin erinevaid india päritolu sisserännanuid kes seda tööd teevad ja kohalikud vanad kalad, noori pigem peale ei tule.
Algatuseks lisa ennast fb-s erinevatesse ‘’Eestlased austraalias’’ gruppidesse, eestlasi on siin palju ja ehk leiad kontakte. Põhiteema on ilmselt et mis viisaga siia tulla saad, teisalt on see et siin saad tavalised juhiload üsna lihtsalt (peale mõningast bürokraatiat) ringi vahetatud, aga veoka juhilube nad euroopa omasid ei tunnista. Ise olen uurinud välja et HR ehk Heavy Rigid, mis olemuselt on tonnaažipiiranguta veok pluss kuni 9 tonni ühe teljega haagis - selle saab üsna lihtsalt teha, siis pead aasta ootama ja/või kogemusi omandama et järgmist kategooriat teha mis peaks siis MC olema (multy combination) ehk kuni kolme haagisega autorong ja sealt edasi HC (heavy combination) ehk juba nelja haagisega autorong.
Enamasti on siin palju b-double või b-triple ja kaevanduste kraami veetakse neljastega.
Kiirused on suuremad 100km/h, teed on laiemad ja sirgemad, päevas saad kuni 12 tundi tööd teha või ka pikemalt kui paber kannatab, tahhosi veel pole ja kõik paberil. Vedaja marginaalid tunduvad suuremad olema, kilometraažid 20k km kuus kuni 30 kui on hea pikk ots, ninaga kenworthe, freightlinereid ja mack-e leidub, lihtsama kauba vedajatel mersud ja dafid, vähemal määral scanni ja mõni üksik volvo.
Kui peret/takistusi pole, hakka vaikselt otsima ja tee algul kasvõi farmitöid kuni saad ringi vaadata ja leida endale sobiva, eestlasi on siin palju ja tööandjad kes teavad meid eelistavad meid pigem sakslastele ja pranstlastele.