No osta on vaja mõlemad, nii sadul kui ka poolhaagis (arvatavasti vann).
Kelel toodanguid eelistada?
Hea koht, kus lasta teha põhjalik ostueelne kontroll?
ei saanud aru, mida osta taheti? kas vedukit või poolhaaget? ned kaks ise asja. teedeehitusele poolhaage? soovitaks siis ennem sajajalgset ja hea kui oleks kõikide sildade vedu kah. siis võid julgelt mudas mütata. poolhaakega pehmele pinnasele ei soovita minna. keerad külili. pikamaa vedukid aga lõhud kiiresti ära. ja milleks sellisele tööle megakabiin? elad seal või? kui tehnikat tahad osta mine siis kas mersu või scania esindusse ja hari ennast natuke ja siis vaata mis uute autode hinnad on ja siis kalkuleeri edasi kas osta vana saan või uuem auto. valik on ostjal ja variantidest puudu ei tohiks tulla.
so see volvo suht hea kooslus...aga jah ennem siin mainit seda hüdro teema värki...see jah suht kulukas eraldi osta.
Peaksid ikka vaatama sadulat millel hüdro juba küljes...neid muid kallureid ka müügil ju suht palju 6x4 valemiga, sellega hea majadada seal kus poolhaakega hätta jääks....
on vaja osta mõlemad, nii veduk kui ka poolhaage, juba kirjutasin seda ju.
teedeehituste peal siuksed masinad enamasti just töötavadki kui keegi veel ei tea.
ja tihtipeale teiselpool eesti otsa töötades teedeehitusobjektil just kabiinis ju elataksegi.
Nagu mõikab,mulda sa küll poolhaakega ei vea.Teedeehitusel on sul kopani vaja jõuda.Pärast nagu maha ka panna kuhugi.Kabiinis sa ka ei ela selle töö juures.Pead selgeks tegema täpselt mis tööd tegema hakkad ja valima õige auto.Vann on ainult kõva pinnase masin.Kui vale auto võtad on see varsti otsas ja haakega näed tõelist palet.Kui ära katsetad tead täpselt milline komplekt olema peaks
esmane küsimus oli, et mis marki veokite ja poolhaagete vahel valida soovitate ja miks?
aga nagu alati, läheb mingiks mõnitamiseks ja jauramiseks siin.
********, kas sinu meelest veavad killustiku ja asfalti teedeehitusel enamajaolt 6x4 sadulad, poolhaage järel.
80% on 6x2 sadulad. Ja keegi neist ei tee ju tööd ja kõik istuvad kinni kogu aeg ja kõik on nii *****s jne.
ise oled sa ******** kui ei tea mis autot osta....6X4 all on silmas peetud kallurit, 4 sillaline masin millel 2 taga silda veavad...sellega hea majndada ehitusel....
ja nendedl sinu poolt välja toodud masinaltel pole ju hüdrot...kas juht hakkab ise siis labidaga koormat välja viskama
kas ma olen üldse kusagil siin teemas midagi küsinud soolokallurite kohta????
see on puhas teie tekitatud jutt. mina pole tahtnud mingit kallurit osta.
masinad on toodud lihtsalt näiteks esialgses postituses, kas osta seda tüüpi scann või seda tüüpi mannn või seda tüüpi volvo mudel kõige parem masin poolhaagise vedamiseks. seepärast ongi võetud igast mudelist ju üks näide.
aga te hakkate kohe tilka näppima siin.
kle matatuur! kui tahad osta teedeehituseks autot siis miks poolhaakega? kas oled ise sõitnud? mina olen ja ei soovita vihavaenlasele kah poolhaakega ja eriti kalluriga lolli mängida. teades meie teedeehituse elu ja olu siis on poolhaakega nöökimist tunduvalt rohkem. iseasi kui veo kaugus on oma 100-150 km siis küll aga lühemate vahemaade korral soovita ja ikka jätkuvalt soolokat. ise sõidan mersu 4051 AK ja ei nurise. seal kus on võimalik liigelda on sõidetud ja tuleb vahel ka neid poolhaakeid mudast välja vedada. nii et mõtle ja veelkord mõtle enne kui raha kulutama hakkad. osta on hea aga....? autodest soovitaks mersu või scania, volvo ja mani elab kah üle aga kuidagi remondid ja hooldused on kehvakesed. ja kui valid siis võta ikka tehasevarustusega kallaja aga mitte mingi isetehtud kökerdis. panevad küll hüdrad ja muu kama aga raam annab järele ja nii edasi. aga eks ise tead. poolhaakest nii palju et ületamatu on kögel haagised. head, kerged ja vastupidavad. pole veel probleeme olnud kui vaheta piduriklotse. aga noh jah. eks igale meeldib kas blond või kiilakas?
jah pean nõustuma eelpool mainitut ULAKA jutuga...
TEEMAALGATAJA poolt antud valikutest valikisn volvo, sellel see sild vist paitab tõstetav olevat,sellega saab veosillale rohkem kaalu peale anda ja hütis kannatab elada ka normaalselt
Selline kallur muidugi väga hea ,eriti heasti tunduvad minema halbades tingimustes vanemad mersud.Kuid mõtlesin siiski 6x4 sadulat,liigub ikka oluliselt paremini kui tavalised.Veetakse muidugi tavalistega,aga ega asfaldi auto pole ikka päris selleks mõeldud.Hinna vahe on seal see mispärast tavalisi nii palju on.Kui raha on võiks osta ikka õige masina,saad vähemalt tööd teha ,muidugi kas asi ära ka tasub.
kui nüüd kohe natuke mõtelda, siis paelaga manist hullemat sadulat pindamata tee peal sõiduks vast ei leia. äkki tasub tiba aega palgatöölisena tarkust ammutada, kui kohe suure hurraaga tehnikat kokku ostma hakata? ja kui vastus ei meeldi, siis viisakas oleks vähem paukuda ja rohkem kuulata, kui matadoooor siin kõige targem päss oleks, puuduks vajadus nõu küsida.
Millised oleks parimad valikud soolokalluritest? Kui kasutatud tehnikat vaadata, siis on Sisud teistega vôrreldes odavamad. Miks nii? On nad kehvemad, parandada/hooldada kallimad?
Vanad Sisu d on täiesti arvestatav töötehnika eks seid ole toodud Soomest ka palju. Kui Sisu hakkas Renault koostööd tegema siis läks kvaliteet käest ära (nii väidavad Soomlased ise) .Hetkel Kasutab Sisu üldse MERSU tehnikat .
Niisiis Võib ka julgelt Sisu osta ,juppe saab üle lahe käies piisavalt .
Aastad tagasi viidi väga vanad Veokid (Mersu, DAF, Volvod) hulgi Eestist minema ,nimelt Saksamaale kus edasi liikusid pigipoiste maale .Nüüd siis see äri kokku kuivanud .Sisu s ei viidud ja neid lihtsalt palju alles.
soovitaks mersut vaadata. 6*4 variant on täiesti talutav. vanemad masinad on hooldada ja remontida kah odav ja varuosi on saada ja teenindus on tasemel. uuemad on mugavamad ja hooldused pikemad, nii et vali ise. ülejäänud nii volvo, scania, iveco või daf? uuri kuidas saad varuosi ja palju neid on kohapeal. pole mõtet autot osta mille varuosasid pead ootama kuu aega. reeglina mersu omab kõike ja tarneaeg on päev-kaks juhul kui midagi eksootilist ei taha.
Jagage kogemusi, kel on, paarisratastega kallurpoohaagiste kasutamisest, ons mingit majanduslikku lisatulu sellise kasutamisel, et suurem kandejõud rohkem koormat jne.
minu teada vanemate autodega sul lisa majanduslikku tulu ei tule. lihtsalt tühikaal läheb suuremaks. juhul kui sul on veduk euro 5 ja uuem, siis mingite mööndustega peaks saama suuremaid koormaid vedada. 6-teljeline siis täismassiga 48 tonni ja 7+ teljeline 52 tonni. tavalise 44 tonnise vastu. seda pead uurima, seal on vist mingid kindlad teed ja vist tuleb miski summa eest ka raskema rongi luba taodelda. kunagi käisid jutud, et päev 50 euri ja kuu 500 euri. aga võibolla on midagi muutunud juba.
kogemused topelt ratastega kallurpoolhaake puhul kogemused puuduvad, kuid kunagised kogemused topeltratastega madelpoolhaakega on olemas. kunagi sai fibo koormaga käia objektil. mul oli sabas 2-teljeline topelt ratastega poolhaagis. tõmmates täiskoormaga haagise paremad rattad üle värskelt täis aetud kraavi, erilist läbivajumist ei olnud. vast veerand rehvi paksuse jagu. kolleeg tiris samat jälgepidi, sama koormaga 3-teljelist üksikratastega poolhaagist, siis temal vajusid rattad rehvipaksuse jagu maasse.
et kui on tihti pehmetes kohtades käimist, siis tuleb topeltratastega isendi parem pinnalpüsimine eeliseks, aga kui enamus mööda siledat asfalti, siis euroklassid, suurem tühikaalu mass ja lisatasu teemaksu näol (vist. selles pole väga kindel)