Lihtsalt vaheküsimus vaidlustele-Kas siis näiteks masinad väljalaske aastaga näiteks 2008 ei kõlbagi enam Euroopa teedele ja need on saanid?Mis siis ,et näiteks 1 omanik ja ajalugu täielik olemas?Jutt Scaniatest ja Daf-idest.
Euroopa suunas käijatel on 2008 aasta autod juba miljonärist saanid jah. Peale 800 tuhandet pole enam automargil vahet, kõik nad lagunevad ja kui oled sulane siis milleks nöökida vana risuga, kui samasuguse palga saad kusagil normaalse autoga sõites :D Omanikuna pigistad mõnel remontivajaval asjal silma kinni ja oled õnnelik liisinguvabast elust
automargil pole üldse vahet, kui juht ei saa autoga hakkama. mõni mees sõidab uue ja 2 milj km sõitnud autoga samamoodi ja teine ei saa ka uuega sõidetud, et midagi kgu aeg ei laguneks. esmalt tuleks sõitma õppida ja siis hakata auto vanuse peale kobisema.
Pakkuda tööd CE kategooria juhile suunal EST-D-NL-B-EST, minek ja tulek laevaga. Väljumine oleks see reede, saab teha ühe reisi, sobivusel pikaajaline koostöö.
Kas keegi siinsetest juhtidest on huvitatud kiire Poola ringi tegemisest (Katowice külje alla) ? Poola koorem juba peal ning tagasi koorem ka olemas (peale laadimine kolmap. kl 15.35). Kõige kiirem suhtlusviis 56 70kaks 207.
Tere olen 26.aastane noormees kes otsib pikaajalist KINDLAT töökohta veoautojuhina.
Olemas B,C,E,T -kategooriad.
Ametitunnistus ning digikaart olemas.Kogemused kahjuks puuduvad kuid olen kiire õppija , karske eluviisiga , hoolikas , kohusetundlik .
Email : [email protected]
Telefon : 56309825
Tere!
Pakkuda Kesk-Soomes bussijuhile tööd.Tegemist on maakonna sisese liiniga.Palk TESS (töölepingu järgne).8h/päevas, laup.ja pühap.vabad.Tava-
päev 7:15-16:50.
Tööandjal veel pakkuda 1-toal.saunaga korter,koos sisustusega.Hind 340 eur,
küte ja autokoht on hinnas, lisaks tuleb vesi ( 15 euri ) ja elekter.
Kuna töökoht on ca 500 km Helsingist, siis ei sobi see inimesele, kes soovib
iga nädalavahetusel Eestis käia.
Soovijal vähemalt D1 ja digikaart, ning mõningane soome keele oskus vajalik.
Muud jutud meilile: [email protected]
25 aastase staažiga ja 12 aastase eurotöö kogemusega autojuht (hetkel dislotseerun saksamaal ,kõik autotranspordiga seonduvad vajalikud dokud olemas) soovib programmi "Talendid koju" raames end ümber asustada koduvabariiki ja selleks otsin eestisisest tasuvat tööd. On olemas ammune kogemus ka Fiskarsiga metsaveokiga töötamisel.
Pakkuda võib aadressil [email protected]
Otsin endale kindlat töökohta veoautojuhina.
Olemas CE-kat juhiload,ametikoolitus,digikaart.
Alustada saaksin järgmise nädala lõpust.
Olemas vähene kogemus.
Telefon : 58975598
Otsin est. sisetööd alguspunktiga ruudus: Tallinn-Jüri-Rapla-Keila. Hea pakkumise puhul ka Soome.
Kõik katid+adr tükk ja paak, kogemus kraana ja metsatõstukiga.
Palk neto 1200-
Tere
Olen 26.aastane noormees kes otsib pikaajalist kindlat töökohta veoautojuhina.
Olemas B,C,E,T -kategooriad.
Ametitunnistus ning digikaart olemas.Adr pole kahjuks.Kogemusi on vähe,ringi sõitnud Läti,leedu ja rootsi, karske eluviisiga,alkohool probleemiks pole , hoolikas , kohusetundlik.
Kontakt 58975598
NB:Hetkel käin tööl,kuid asuks esimesel võimalusel uute kohta tööle.Praegu olen selles firmas 8 aastat töötanud,kuid palk jääb väikseks ja lapsed kasvavad.Antud juhul otsingi uut töökohta.Kuid ka veoautojuhi amet pakub.Eriti rahvusvahelisel veol,võib pakuda ka eesti sisest.
Tere.
Pakun vahetusjuhile tööd suunal EE-DE-BE-NL-FR-EE kuni septembrini. Baas asub Tartus. Reisi pikkus keskeltläbi 8p. Kasutuses Volvod, mis enamuses uued. Vajalik digikaart, kutsetunnistus, CE kat. Alkoholi lembelistel ja prügikollidel mitte tülitada. Esimene sõit Belgiasse oleks juba neljapäeval 16.06. Rahad kätte peale igat reisi. Lisa info tel: 5172223.
Pakun kiiret reisi Tartu-Belgia-Tallinn-Tartu. Homme 30.06 hommikul vaja väljasõita. Tagasi Tartus juba neljapäeval. Autoks uus Volvo kardinhaakega. Info tel: 5172223
Otsin tööd pikaks ajaks kindlas firmas veoautojuhina.
Alustada saaksin juba 01.07.
Olemas B,C,CE,T kategooria juhiluba.
Alkoholi ei tarbi , kiire õppimisvõimega,kohusetundlik , teen oma tööd korralikult.
ADR koolitust läbinud ei ole.
Ametitunnistus ning digikaart olemas.
Kontakt 58975598
Tere! Plaan vahetada firmat ja seoses sellega otsin uut kohta. Load, digikaart, täienduskoolitus ja ADR olemas, kehtivaid karistusi pole. Oleksin huvitatud Eesti sisesest või siis Eesti Euroopa vahelisest sõidust. Staazi Euroopas sisetööl 11 aastat. Alkoga probleeme pole. Elukoht Lõuna-Eestis, kuid see pole takistuseks miks ei võiks sõita ntx Tallinna firma all. Tel. 5201261.
Väga väikese kogemusega, CE- load, kutsetunnistus ja digikaart-iga autojuht otsib tööd Jõgevamaale kallur veoauto peale...Eeldan ka firmapoolset koolitust ( väljaõpet ).
Paluks nimetada mõnda firmat kes maksavad asjalikule ja kainele juhile vähemalt 2000 eurot sise- ja 2500 välissõitude eest kaalusi ja kellasi lõhki ajamata.
Kunagi varem kirjutasin ka sellise palve siia, aga ei tulnud ühtegi konkreetset firma nime. Oli ainult jutt, et kõik maksavad.
Mina ei tea! Aga varem hulgaliselt poleemikat tekitanud Bulltrans tegeleb Skandinaavia sisetööga, ehk ei kuulu sinu poolt küsitavate firmade hulka nagunii.
Samas tunnistan, et ei olnud tuttav siseringi slängiga, mille kohaselt sisetöö on sõidud kolmandate riikide vahel va. Eesti, kuid siseveod jällegi on transport, mis toimub ainult Eestis.
Kevadel ilmunud äripäeva palga edetabelis top 600 oli ainult kaks transpordi ettevõtet kui õigesti mäletan,alpi trans ja simeon transport kus siis palgad 1600-1700 vahel pluss päevarahad.
Äripäev palgaandmed võtab maksuameti lehelt. Üldise keskmise palga tõstab ülespoole juhtkonna kõrged palgad. Suurfirmadel mõnikord keskmine palk töötajate tegelikust palgast isegi paarsada eurot kõrgem. Kui asjalikumad saavad tehases 600-700, siis keskmine võib olla 800-900. Ja kui paljud saavad veel miinimumpalka või natuke peale?
Simeoni palgal olijana pean siiski ütlema et su sarkasm äripäevast ja päris elust on vale seekord,eesti ja soome vahet sõites tuleb arvele 2000-2500 koos päevarahadega.
Sellest ka minu jutt edasise kommenteerimise mõttekusest - vuntsid loevad alati välja kõike muud, kui mis kirjas on. Ma ei ole kuidagi väitnud, et Simeonis sellist palka ei saada, aga näiteks Alpis on autoroolis alltöövõtjad ning neid firmasid on siiski palju, mis maksavad rohkem, kui Äripäevas kirjas.
Vana hülge möla nagu öeldakse. Krooniline loba-pidamatus sellel vihasel Professori poisil. Tähtis on iga hinna eest oma arvamust peale suruda ja kibetseda. Teema on ju töösoovijatele ja pakkujatele. LammasJalg ju tööd ei soovi ega paku ning kedagi ei huvita taoline nõmetsemine. Kõu ghet a laif.
Ikka pm. miinumum kontole ja ülejäänud päevaraha. Ehk teed 3 aastat tööd ja saad ühe aasta kirja. Kui haige oled siis elad....ma ei teagi mille eest, tahad puhata ? aga palun, puhkuseraha oma "palga" pealt, päevaraha ei ole palk. Sammaljalg võib heietada siin 3000 palgast, reaalsus on midagi muud. Olen ka päeva eest saanud 500 euri, see ei tähenda, et sellised palgad on..ja see aeg hakab juba kätte jõudma kui kodus saadakse laias laastus sama raha, erinevusega et alustad ja lõpetad kodus voodis. See aeg oli 20 aastat tagasi kui mindi ja nähti maailma, teeniti raha jne. Euroopas sees istuvad need kes kodus lihtsalt olla ei taha.
Matemaatika oli koolis tugev 3, sellepärast hästi ei tahaks arvutama hakata, et kui palju peab masin kuus sõitma või raha teenima, et juht saaks 2000-3500 kätte ? Igal autol on kulud, liising-kindlustus-raskeveoki maks-kasko,teemaksud, parklad, remondifond, kütus, rehvid, logistik,raamatupidaja, ülemus(ed) jne. Auto peab teenima puhaskasumit sellisel juhul 10 000 kuus ?
Tahtsid õelda, et käivet kümme tuhat kuus? Puhaskasumit kümme tuhat kuus auto pealt oleks unelm :), aga reaalsus on, et hea kui aasta käibest kümme protsenti kasumisse suudad jätta.
Lisaks on tekkinud tublid "vedajad", kes lubavad megapalkasid, kuid muidugi sõlmivad lepingud miinimumile. Päevarahad on lepingus maagilise sõnaga "kuni" ja see "kuni" on maksimum.
Kõik kulud, mis seoses veokiga, haagisega, parklakulud nt, pesukulud, kulumaterjalid, praamiületused jms kantakse üle JUHI arvele ja JUHT maksab need isiklikult arvelt.
Esimesel kuul ehk kantakse üle ka mingid "osalised" päevarahad ja kõik lubatakse näiteks "ajutiste majanduslike raskustega" üle kanda teise kuu lõpul.
Kui teise kuu lõpul raha ka ei saa, siis mees sülitab ja tuleb koju, kusjuures ta nagu midagi kiusuks ette võtta ka ei julge, sest on kindel lubadus maksta ära nt 4000 EUR.
Selleks ajaks on juba otsitud "suurele palgale" järgmine juht, kes sellist tsüklit uuesti alustab. Juht viiakse firma kulul ka veoki juurde.
Kui nüüd mehed on oodanud ja lubadusi kuulanud, annab mõni agaram asja kohtusse.
Kohtus aga öeldakse, et miinimum ju lepingus ja päevarahad ka "kuni" ja osa ju kenasti üle kantud, sest firma väidab, et kõik kojameeste ostuks, praamidele kulutatud, parklatasud jms meeste arvele laekunud raha on ju PALK!
Kui ka jäädakse miskit võlgu, siis ka seda ei maksta, sest minnakse vajadusel üle teise juriidilisse kehasse, uue nimega, vajadusel ka tankistidega.
Need on need kuni 3000 EUR "kätte" konksud.
võiks ju isegi aru saada, et 4000 euri on utoopia. isegi lääne-euroopa juht ei saa seda ja siin loodab mingi ida-euroopa juht teenida 4000 euri.
ükski ettevõtja ei hakka mingi juhi võlgnevuse pärast juriidilist keha vahetama. ei maksa nii hoogu ka luulereaga minna.
4000 on kahe kuu saamata raha.
Juriidiline keha vahetatakse siis, kui on juba kolm- neli kohtutäituri nõuet, maksuvõlad jms. Seda tehakse selleks, et kui keegi püüab tutvuda töökuulutuses oleva firma taustaga, siis on see puhas.
Kas oled ise mingi tüngafirma tegija, et siin sellist juttu ajad? Et Euroopas on 4000 mingi ulmepalk või? Norras, norrakate juurde ärakaranutel on see selline kehvemapoolne isegi.
Süvene teksti ja ära ise poeesiat puista.
inimene peab ikka päris taun olema, et laseb mitu kuud ilma rahata ennast lüpsta. tausta üldse ei kontrollita ja lennatakse esimese ulmelubaduse peale tööle.
ei hakka ükski ettevõtja sinu või sinu kohtutäituri 4000 eurise nõude pärast juriidilist keha vahetama, nii kukla taha pole mõtet oma nina ajada.
aga selle kohta sobib hösti ütlus, et elu on karm ja lollidelt tulebki raha ära võtta.
norrasse ärakaranud mehed teenivad 4000+ euri. naiivik tee silmad lahti ja tutvu reaalse maailmaga. vahendajad teenivad, rekkajuhid teevad tööd ja saavad heal juhul oma 2-2500 euri kätte, millelt hea vedamise korral peavad paari aasta pärast tagantjärele maksud tasuma, sest vahendajad jätsid need maksmata ja deklareerisid, et töötajad tasuvad ise.
Sama teema on ka metsa- ja ehitusfirmadega. Kui ei leia enam kedagi kellele tünga teha kuna nimi juba liiga tuntud, siis tullakse uue nimega välja ja jälle saab kuni paar aastat tegutseda.
Uus OÜ tehakse jälle mõne pereliikme nimele ja neid ei huvita, et pereliikmel võib hiljem ebameeldivusi tekkida.
Siin teisi taunideks nimetava ja tüngamist õigustava tegelase diagnoosiks võiks olla düsleksia- nimelt ei saa ta teiste kirjutatud tekstist aru.
Aga- kordamine olla tarkuse ema.
Just selleks, et ei saaks kontrollida, tehakse uus juriidiline keha, Eestis läheb selleks aega umbes 2 tundi max.
Tavaliselt on "tagavarakehad" juba tehtud aastaid varem ja ootavad riiulis oma järjekorda, mõned isegi 3-4 aastat, et oleks kontrollimisel nö "puhas ajalugu", kuigi selle firma sees tegelikkuses veel midagi pole toimunud.
Aga- raportis puuduvad maksuvõlad ja töökuulutuses, et "juba kolm aastat tegutsenud edukas transpordifirma".
Teise juriidilisse kehasse peabki minema, sest täiturid arestivad arved, sõidukeid ei puudu, sest need ju ei kuulu liisingumasinatena tüngajatele.
Uus firma riiulist koos uue arvega ja edasi!
Et siis "Lollidelt tulebki raha ära võtta"?. Olgu- kui nii arvad, siis see karma olla Bitš ja küll sellise etteaste eest see karma ka sinuni jõuab, kuigi tundub, et sa ei tea maailma asjust ja tegelikkusest suurt midagi.
Aga- iga asi tuleb kord, siinsed sind sellise väljaütlemise eest kividega pilduma ei hakka, aga selline ülevoolav "tarkus" ja parastamine saab tavaliselt teisel moel karistatud.
Päris karmilt- jäta see nagu igaks juhuks või nii meelde.
Kirjutatud oli "norrakate juurde ärakaranud", mitte "tigeda ja paksu naise eest Norrasse läbi vahendajate ärakaranud"!
Norras residendi staatust ja juba norrakeelsetest, ajudega varustatud eestlastest/meestest oli jutt, mitte mingitest joodikjuhtidest!
Kas tahad öelda, et Norras on eurodesse konverditud palk 4000 mingi ulme?
Pmt tundub, et oled väheinformeeritud, mitte just eriti aus ja ka pahatahtlik tegelane?
Või eksin? Aitad vanureid üle tee, paitad lillekesi? Superdraiver?
Palju sa ise teenid? Kui saladus pole?
Ja soovitus ka: Vaata kus su oma nina on, nina on võrdlemisi nõrk instrument, kanna tema eest hoolt.
Norrakas huvitavalt kombel räägib oma palgaks kuni €3k, seda siis normaalse (päeva) tööga ning nädalavahetused kodus. Sellist palka saavad ka minu tuttavad eestlased, kes otse norraka juures tööl. Koduskäik omast taskust maksta, norra söök samuti. Ei tee kadedaks.
4000 on reaalne öötööl, mida jällegi ükski normaalne inimene sõltumata palgasummast teha ei taha.
Ma olen Rootsi firmas €4000 kätte saanud, tulin peale aastat ära, kuna tervist rahaga ei lapi. Samuti nagu afaik enamuses nendes pudrumägedefirmades, kus punaste ninadega eesti kutid ilgelt hea palga peal ja närvid pole ka üldse läbi.
Jällegi kumab läbi, kuidas korra-paar omast lollusest eesti firmas üle lastud eksperdid nüüd kõiki sama rulliga võõpavad. Aeg üle saada võibolla.
mõni mees on parklates tarkust kogunud ja kuulanud öösel uduste pässide pajatusi 4000+ palkadest. kui oled valmis oma tervisega riskima, siis sama raha saaksid ka siin sama töö eest. milleks kuhugi norra sõita? ah jaa, parklas räägiti, et see on tasuv.
nende uute firmade kohalt on sinu näol pigem tegemist superjuhiga, kes tööandjale kahju tekitas ja siis minema löödi ja nüüd halab internetis, et tema palk saamata ja tööandja tegi uue keha, et talle ei peaks palka maksma. töö oma tööd korralikult ja pole sul üheski firmas palga kättesaamisega probleeme. aga see käib juba üle jõu vist.
tarkpeale veel üks soovitus, tasuks omale slegeks teha, mis on brutopalk ja mis on netopalk ja mis on tööjõukulud. siis saad teinekord targemata inimeste jutust aru kui norra palkadest räägitakse ja natuke norra keelt ei teeks ka paha, siis ei tõuse jalad kohe õhku kui mõnda tabelit näed norra brutopalkadega.
Vaata näiteks krediidiinfo.ee 'st maksuvõlgasid ning eriti tasub vaadata palju on tasutud riiklike makse ning tööjõu makse ning siis peaks päris kena pilt ees olema.
Usun, et kui siinne foorum oleks sõbralikum ja sallivam, saaks siitki üht koma teist küsida. Eesti on väike ja alati tunneb keegi kedagi, kes tunneb kedagi, kes tunneb kedagi.
riiklike maksude tasumine ei näita midagi. kui tegemist ainult eesti turult väljapool oleva tööga, millega kaasnevad kulud on välisfirmadelt, siis tasutud riiklikud maksud on praktiliselt null.
tööjõumaksude kohalt oleks vaja ka töötajate arvu, sest ilus suur number võib töötajale taandatult osutuda olematuks.
Pakun tööd CE kat. autojuhile EST-Skandinaavia-EST suunal, iga nädala tagasi koorem koju! Vajalik Norra kogemus! Autoks 150k sõitnud MAN(praktiliselt uus), haagiseks uhiuus Krone kardin. Heale ja kogemustega juhile väärikas palk. Asjaga on kiire!
Otsin eestisisest või siis Skandinaavia tööd.
Olemas CE-kat juhiload , ametitunnistus ning digikaart.
Kogemused : Läti-Leedu-Soome-Rootsi ning ka , Rootsi-Taani-Soome.
6 aastase staaziga rahvusvahelistel vedudel juht otsib tööd, kus saaks nädalavahetused kodus veeta. Näiteks eesti-soome, baltikum. Tööd teen korralikult, aga aitähi eest tööle ei tule. 53997330.
Vajame CE-kat autojuhti sisetööle, marsruudile Norra (Oslo ümbrus)-Hispaania-Norra. NÕUTAV eesti- ja inglise keel, vähemalt suhtlustasandil, nii kõnes kui kirjas, abiks ADR. Hea kui oleksid eelneva, kasvõi vähese töökogemusega.
Pakume omalt poolt toredat kollektiivi, head tasu, korralikku (vanim 3a. vana, Scaniad ja kardin haagised) ja juhisõbraliku varustusega tehnikat, paindlikku töögraafikut.
Info: [email protected]
+372 53 480050
Oskab keegi rääkida sellisest firmast nagu Ferbes Trade OÜ? Kontakt email on tal mingi reinsaluauto, mis viitab Reinsalu autole vms? Lubatud palga nr on ilus, aga tegelikkus? Plaan sinna tööle minna. Äkki on kellegil midagi kõrva taha jäänud.
Otsin eestisisest või siis Skandinaavia tööd.
Olemas CE-kat juhiload ,adr, ametitunnistus ning digikaart.
Kogemused : Läti-Leedu-Soome-Rootsi ning ka , Rootsi-Taani-Soome.
Otsin Eestisisest tööd koos väljaõppe ( koolituse ) võimaldamisega.
Baas võiks jääda Jõgevamaa/ Järvamaa ( kesk-est) kanti.
Juhiload: BECE, kutsetunnistus, digimeerikukaart.
Otsin tööd Soome. Olemas CE juhiload, ametikoolitus, ADR, digikaart ning kohe saab ka tehtud roheline kaart. Viimased neli aastat töötanud betoonimikseri ja kalluri juhina. Eelistaksin tööd betoonimikseri peal, aga oodatud on kõik pakkumised! Soome keelt räägin algtasemel(õpin hetkel) ja inglise keelt suhtlustasandil.
Pakun tööd CE kat vahetusjuhile Tallinas. Eesti sisene, vahel Soomet. Sobib ka pensionärile või osalise ajaga töötamine. Rohkem infot telefonitsi. Tel 56985687 Tõnis
Olemas erinevad juhiload alates B'st lõpetades E'ga.On ka ametikoolitused, tervisetõend ja ADR ja ADR paagi sertifikaat. Töötanud olen madelautol, paagil ja kalluril. Kui keegi pakub tööd tsistern või konteinervedudel, võib ka bussi või kaubiku juhina... Nii eestis kui välismaal, kõik oleneb tööst.Tegelikult pakkuda võib igasugust autojuhi tööd, alati saab variante leida. Olen asukohaga Tartus.
Tere! Otsin tööd eestisisestele vedudele, kogemust 3 aastat tentpoolhaagisel Norra-Rootsi sisetööl, vanust 24 aastat, kõik vajalikud dokumendid + ADR.
Firma võiks asuda Tallinnas või selle lähiümbruses.
Ühendust võtta meili teel esialgu: [email protected] (lisada tööiseloom + palganumber)
Tere, otsin eestisisest tööd,olemas kõik kategooriad +ADR (paak).Sõitnud eurovasikaga,täishaakega,poolhaaakega,soolopilliga- teinud jaotusvedusid nii eestis kui ka soomes ja sõitnud mujalgi .Pettusin viimase töökoha valikuga-nüüd olen vaba ja saan alustada kohe. Elukoht Jõhvi,Rakveres ka koht olemas-vajadusel võin ka autos ööbida-seda väikese lisatasu eest !!!
Ehk on pakkuda tööd mõnel autol mis veab Pärnu sadamasse haket ja sõidab Vändrast mööda.Kuna omal momendil mobla nr ei ole siis hoian siin pakkumistel silma peal.Viimases töökohas olin 20 aastat.
Mis siis töökohal viga oli ? Kui palk alla tuhande neto eestisiseselt- siis arusaadav. Aga kui muu jama, siis tahaks teada mis teema, teaks ka eemale hoida.
Firma Akatrans Eesti OÜ-Maxima veod- ma arvan juba ,et Maxima nimi juba ütleb kõik..lootsin lihtsalt ,et saan kodus ööbida aga orjatööd ma ka ei kavatse teha..24 päeva oled keskmiselt kuus tööl,sõidad täishaakega ja täiskuu palk on 950-1050 ..graafik on selline 6päeva tööl kaks kodus,tööpäeva keskmine pikkus 11-12 tundi,kilomeetri hind 10-11 senti
Ok proovi järgi,seal autojuhid vahetuvad koguaeg...kindlasti algul pakuvad sulle vahetusautojuhi kohta,hakkad jooksma ühest autost teise.
Juhataja Aavo Joa 58872770 ,[email protected]
Juhul kui tööle ikka lähed,siis tea,et asjaajamine toimub seal ainult vene keeles..väljaarvatud juhatajaga suhtlemine.
graafik on 6 tööl ja 2 kodus
mis näitaja see on, et juhid vahetuvad kogu aeg. piisavalt näinud neid lubadega õnnetusehunnikuid, kes jooksevad ühest firmast teise ja pärast nutavad, et firmad jube pahad.
Tere! 6 aastase töökogemusega juht otsib tööd. Olemas BECEDE kat, ametikoolitus, digikaar, adr. Enamik töökogemusest Eesti- Euroopa suunal. Olen tänaseks kolanud veokaga läbi 25 Euroopa riiki. Hetkel sõidan Eesti-Soome vahet, kuna nädalavahetustel eelistan kodus olla soovitavalt. Kuna praegune firma kipub unustama , et palgapäeval peaks ka reaalselt palka maksma olen avatud uutele pakkumistele. Eelistatud oleks sellised, kus laup. pühapäev kodus. Orjapidajatel ja maksuvõlglastel mitte tülitada.
Pakume tööd ühele asjalikule, vähemalt aastase kogemusega CE juhile tööd Rootsi - Norra vahel (enamasti Oslo ümbrus). Graafik: kuu aega tööl ja kuu aega puhkusel. Töö iseloom: autojuht võtab sadamast koormatud haagise, veab koorma laiali (enamasti 1 kuni 3 kohta) ja seejärel toob uue koormaga haagise tagasi sadamasse.
Töö sobiks hästi inimesele, kellel on oma majapidamine, talu, kes soovib rohkem olla kodus või kellel on lisateenimisvõimalus kodukandis, näiteks taksojuhile. Töö on lihtne, päevasel ajal ja stressivaba.
norra palk. Norras töötanuna (teenisin isegi norra miinimumpensioni välja ) pole kakstuhat eurot midagi. Kakstuhat eurot kulub sul norras elamiseks pooleteise nädalaga ära. Ülejäänud aja sügad mune ?
aru ei saa, mis pensioni kuni 40 aastased mehed taga ajavad. 20 aasta pärast ei tunta enam sellist mõistet kui riiklik pension. on fondid, aga see ei sõltu tänasest tööst ega tööandjast ega riigist, vaid töötaja enda poolsest aktiivsusest. ei maksa unistada, et 60-selt hakkad saama soome või norra kõrget pensioni. midagi ei saa.
Mis see ok palk siis oleks Rootsi-Norra sõitjatele? 80neto päevas paistab olevat see mis makstakse, välismaa firmades vast asi veidi parem miinimumtunnitasu tõttu.