Pikk lugu lühidalt : läks mees tööle, lasti korralikult üle ja seepärast teab ta nüüd selle ühe kogemuse pealt, et kõik saavad igal pool üle. Mitte, et ise oli loll.
to kuidas sa siis ei tea, aga kuidas sa siis palga kokku lepid, kui sulle ei kõlba kokkuleppel? väga lihtne ju, ettevõtjal on ülemine piir mida ta saab maksta. kui sina ütled oma hinna ja see jääb alla selle maksimumi, ja muus osas sobid, siis ongi ju kokku lepitud. Kui läheb üle selle maksimumi, ja muus osas sobid, hakkavad läbirääkimised. seega lepitakse kokku. kui su soovid on üle maksimumi ja muus osas on kahtlusi, siis jääb kokkuleppimata ning sina tööle võtmata. lihtne.
konkurentsivõimeline palk tähendab seda, et konkurentide juures on palk suht sama.
sa siis jooksed tormi mitte korras sõidukitele?
kui ettevõttel ambitsioone ei ole, siis tormad ummisjalu tööle?
pakkuda tööd autojuhile alates novembri kuust. Eesti - D-NL-B- Eesti , minek tulek nii laevaga, kui ka maad mööda. Huvilistel võtta ühendust el. 5010188
Bulltrans on mõne aastaga vast üsna palju arenenud, seda just teadmiste osas. Mõned aastad tagasi olid nad ikka üsna rohelised, aga eks iga päev õpetab. Tehnika alati neil värske olnud ja puha, pole ka palgavõlgnevustest kuulnud. Professori endist töökaaslast tean ka mina ning ei nurise ta tõesti.
Mehed mis te teete nalja!!! Bulltransis skeemitatakse maksude palkadega nii, et vähe pole! Kogu majandamine toimub Läti kaudu palk ja maksud laekuvad läbi Läti! Haigekassaga on probleeme ja tehnikat parandatakse siis kui on hoolduse aeg! Inisetakse kõvasti kütuse kallal, et tangi ikka seal, seal soodsam mine ikka otsemat teed pidi (otsetee suurem ajakulu keegi üldjuhul risti teel, ketitamine jne)! Tehakse vale arvestusi ja püti peal olev mees tahab head paarilist kes sikutab vanaraua jääki! Ei anta korralikke pütte vedamiseks ikka istutakse servises nendega!
heale ( mitte enda, vaid ka teiste arvates ) CE kat juhile oleks tööd pakkuda, peamiselt Eesti > NL / BE > Eesti vaheline osakoormate vedu sagedusega 2-3 reisi kuus.
Tere. Olen olnud viimased 10 aastat olnud tegev rasketehnika remondi valdkonnas ja olen jõudnud oma elus sellise nn murdepunktini, et tahaks nn rooli ära minna. Sooviks lihtsalt teada, kas Eestis on veel üldse firmasid, kes aitavad C või CE-kat õpet finantseerida või aitavad garantiikirjaga töötukassale, et koolitust töötukassa finantseeriks. Või ongi selliste huiarite t6ttu, kes saavad/said oma load kätte ja kohe mujale jooksid kogu sellele asjale joon eesti firmade poolt alla tõmmatud. Minu põhimõte on, et seda rekkamehe ametit tuleks au sees hoida ja nii ongi. Igasugustele ütleks küll, et proovige ise seda 40 tonnist logistilist jama ohjata.
PMT- kui otsiks tööd, ma isegi ei mõtleks firmade peale, kes on "ambitsioonikad", kes lubavad "konkurentsivõimelist" palka, "töötasu kokkuleppel" ja "heas korras" sõidukeid, mis kusagil maakera suva punktis teid ootavad.
Väga hästi lahtiseletatud ja kuulduste järgi lisaks veel, et hoidke kaarega eemale firmanimedes olevatest sõnadest nagu: Trans, Veod, Grupp, Invest ja kindlasti veel midagi - lastakse 100% üle.
neid pakkujaid on nähtud küll ja küll..lähed kohale ja siis näed mis seisukorras on kõigepealt rehvid,võtad korra sel teemal sõna -siis öeldakse ülbelt,et sinu teenuseid ei vajata..irw.
firmad vast väga ei kipu sulle ikka neid lube välja tegema.lihtsam ikka omast taskust nee ära teha.kallid on aga mitte ilmvõimatu.teine variant on minna kutsekooli õppima.minumeelest kehtnas ja olustveres peaks olema võimalus erialaõppe raames saada load.
Pakun vahetusjuhile järgmine nädal reisi Eesti-Belgia, Holland, Saksamaa, suunal. Nõutav digikaardi olemasolu. Kasuks tuleb poolhaakega sõitmise kogemus, ametitunnistus, ADR. Juht võiks olla Tartu kandist kuna baas asub Tartus. Firma tegutseb aastast 1992. Kellel huvi ja tahtmist võib helistada 5172223.
Pakkuda tööd Eesti - Saksa - Eesti. Sobib ka asendusjuhina. Nõutav CE katekooria ja ametikoolituse olemasolu. ADR soovitatav. Kiirel huvilisel oleks start sel laupäeval Pärnust. Kiire 6 päevane reis. Laevaga minek ja tulek. Töögraafikuid on erinevaid. Kel huvi ja tahtmist, siis 5185660 ja rohkem infot.
ei kutsu kohe üldse hestegevust tegema.
inforegister:SUNDRIVER OÜ (registrikood 11622377) on usaldusväärne küpses eas firma, mis asutati ligi 9 aastat tagasi ja on käibemaksukohuslane. SUNDRIVER OÜ tegutseb peamiselt veonduses ja laonduses ning tema põhitegevuseks on kaubavedu maanteel.
Firma käive oli eelmisel kvartalil umbes 63.6 tuhat eurot ja seal töötas sel ajal 3 inimest. Firmal on priske maksuvõlg summas umbes 16.7 tuhat eurot. Kuid see on alles jäämäe tipp. Võlgasid on ka teistel praeguste juhtide firmadel. Juhi firmade maksuvõlg on aga eurodes kokku umbes 17.4 tuhat.
Firma endiste ja praeguste juhtide teistest ettevõtetest on täna probleemseim MONOBET OÜ, mis on praegu võlgu riigile umbes 97.1 tuhat EUR-i. Ettevõtte juhtide teistest firmadest on täna edukaim KOLMESTAR OÜ, kus eelmisel kvartalil oli tööl 35 inimest. Käivet tegi firma siis ligi miljon EUR-i. Firma on kohusetundlikult esitanud oma majandusaasta aruanded.
Tere. Sherlock, kas olen siis kedagi kutsunud üles heategevusele? Kas nii oleks parem, et riigimaksud on makstud ja juhile maksmata? See netis ei kajastuks ning elu oleks ilus? Kas ettevõte kellel on maksev õlg, ei tohigi töötajaid otsida? Et tuleks ruttu ettevõte kustutada, maksud riigile korstnasse kirjutada, uus keha teha ning puhtalt lehelt alustada? Maksuvõlg on ajatatud ja see näitab, et ettevõte ei ole enam makseraskustes.
Ma ei tea mis pläma see inforegister ajab, aga mul pole kopika eestki mingit seost ei monobeti ega kolmestariga.
Ülehomme jõustub üks kohtuotsus ja saab läbi aastast 2014 kestnud vaidlus. Kohtuotsus jõustub niikuinii, sest eile saatis riik, kes sai kohtus kaotuse juba dokumendid summade kinnitusega välja. Riik maksab välja petetutele ettenähtud summad, vastavalt Töölepingu seadusele. Muidugi mitte lubatu täies osas, aga asi seegi, summad ulatuvad kokku kümnetesse tuhandetesse.
Eestis on tegutsenud ühtede ja samade "omanike" all mitu firmat, milliste plaanis polnudki maksta juhtidele ja rotatsioonis vahetusid veokitel juhid ca iga kahe kuu tagant. Välja oli mängitud terve süsteem, koos näitemängudega milles "heas korras" veokid anti üle mitte eelmiste juhtide poolt, aga "omanike" poolt kohalesaadetud meeste poolt, kes siis romuks sõidetud masinate headust ja tööandja lahkust kiitsid. Eelmine juht ju oleks öelnud, et palka ei maksta ja autod on aastaid hoolduseta sõitnud.
Kogu asi oli soomlastele raha teenimiseks, Skandinaaviast toodi EV registrisse vanad veokid, toomise hetkel küll korras, kuid neid ei remonditud rohkem, kui vajalik nende eluspüsimiseks. Soomlased olid vabad Soome maksudest nii tööjõu-, raskeveoki-, diislivero jms osas. Ülevaatused kõikide eelduste kohaselt osteti, sest ohtlike vigadega veokid poleks neid muidu läbinud.
Soomlased said tänu sellisele "kokkuhoiule" veohinna nii alla lasta, et tööd ei jõudnud ära teha.
Kohalikud, st Eesti "omanikud" olid kõikide eelduste kohaselt tankistid, kelledel oli täiesti ükskõik- nemad said oma kopika kätte.
Kogu vastutus oli neil, mitte soomlastel, kuid meil teatavasti sellist terminit nagu "vastutus" pole olemas.
Juhtidele maksti nii palju, et nad püsiksid elus, ülejäänu lubati "varsti" maksta.
Kui nõudeid juhtidelt kogunes juba kümneid + kümneid ja kümneid firmade nõudeid (remontide eest julmalt ei makstud, isegi firma läbi erasõidukite osade eest ei makstud), võeti riiulist uus, seal mõned aastad küpsenud firma- neid ju müüakse.
Nii tegutseti neli aastat!
Kuidas oli see võimalik, et tankistid, kel pole mingeid õigusteadmisigi, saavad sellisel moel tegutseda aastaid? Korraldada võltsinguid, valedokumente, käia ka kohut jms?
Lihtsalt- neid protekteeris õigusbüroo, mille üks kolmest juristist oli üle 10-neaastase staažiga Maksu- ja tolliameti endine jurist, kes teadis kõiki tagauksi. Kõikide eelduste kohaselt omas ka MTA-s "telefoniõigust", sest nt tööjõu- jms makse ei makstud tegelikult. Kes maksis neile, juristidele- kas soomlased või kes iganes- see ongi teadmata, sest kui tegemist on juristide, ehk siis "omadega" ei soovi uurimisasutused asjast isegi midagi kuulda- kahjuks selgus aastatega ka see. Istungil käitus küll üks juristidest kuis oleks kokaiini tarbinud- äärmiselt arrogantselt.
Pmt mõelge nüüd ise- te olete Soome kodanik, teil on Eestis mingid tegelased, kes otsivad juhte, leiavad need suurte palgalubadustega, siis ei maksa peaaegu midagi, te kannate miinimumkulud tööjõule, sõidukitele, milliste eest olete maksnud ehk Norras 20 000, remondikulude asemel on ülevaatuste altkäemaksud jne... kulutused võrreldes teistega on nullilähedased, tööd murdu ja elu lill, kuigi väga närviline, sest koputust uksele ju kardetakse.
Mind pani kirjutama sellest eilne kiri makselubadusega riigilt, ülehomme jõustuv kohtuotsus ja sarnane ärplev toon, millist kasutasid "omanikud- tööandjad" sellest hetkest, mil juht sai aru, et tegemist on petturitega- hiljem muidugi muutus nende tekst ropuks.
Veel sai selgeks see, et on uus vanasõna: "jurist juristi ei murra" ja hämmastav külmus riigi poolt, et selliseid asju ei saaks juhtuda- pmt kõlas vastus "võtke oma kopikad...", kuid tegijatega ei juhtunud absoluutselt mitte midagi! Saate aru- ei soomlaste, ei eestlaste, ei juristide ega muude tegelastega ja aega läks peaaegu neli aastat! Kusjuures- selle protsessi käigus püüti igas riigiasutuses teha petetuile selgeks, et nad on ise lollid, pätid, valetajad. Pmt suhtuti mitmeski kohas kui alamatesse olenditesse, kes on tulnud ametnikke tüütama.
See teeb ettevaatlikuks ja ka paneb pettuma kogu riigi asjaajamistes ja suhtumises kodanikesse.
Kuid- lõpuks ikkagi sai asi mingilgi moel võidetud- kas minna asjaga veel edasi, seda veel ei tea. Pmt on nüüd kohtuotsus millise aliusel saaks asja edasi ajada ka Soome maksupolitsei kaudu.
Resultaat on kümned petetud juhid, mitmed kümned ja firmad, kes ei saa mitte sentigi, nii rahvusvahelised kontsernid, firmad mujal, kohalikud väikefirmad jne, sest korraldati ju maksejõuetus ja pankrot.
Tegelikult ei juhtunud aga pättidega tõesti mitte midagi.
Pakutakse tööd Ralgemar OÜ!
On keegi kuulnud näinud teab kedagi kellelt saaks firma hingeelu uurida? Kas palgad makstakse õigel ajal ning kokkulepitud ajal?
Päikest,
Toomas
Linford on ju Jüris, Ralgemar aga Pärnus, ma küll ei tea, et neil mingit seost oleks. Tehnika on neil küll viisakas, aga kuna ise Euroopa poole kippunud pole, ei oska palga kohta kosta. Küsija suu pihta ei lööda, uurida ikka võib :)
Kui on ostetud valmisfirma, siis on seal suvalised soesed üldjuhul. Minul tuleb selline jutt lisaks, kuigi mingit reaalset seost minul nende firmadega pole:
Firma endiste ja praeguste juhtide teistest ettevõtetest on täna probleemseim Q VARA AS, mille juhiks on olnud Hannes Rosin ja mis on praegu võlgu riigile ligi 1.8 miljonit ja tarnijatele ca 500 EUR-i. Ettevõtte juhtide teistest firmadest on täna edukaim ASTLANDA EHITUS OÜ, mille juhiks on olnud Hannes Rosin ja kus eelmisel kvartalil oli tööl 63 inimest. Käivet tegi firma siis ligi 14.5 miljonit EUR-i. Firma on kohusetundlikult esitanud oma majandusaasta aruanded.
Tere, Otsime oma väiksesse kollektiivi CE kategooria autojuhti Eesti sisesele tööle. Töö osaliselt öine (eluslindude vedu, poolhaagisega Scania). Töö esmaspäevast reedeni, iga kuu üks nädal vaba! Töö algab ja lõppeb Tabasalus. Palk 1200 neto.
Otsime Kesk-Eestisse kopajuhti, tööks suuresti metsas rööbaste silumised ja kuivenduskraavide rajamine/taastamine. Palk vastavalt mehele on 7-9€/tund (neto). Lisaküsimuste korral palun helistada kas 5148238 või 53327568, võib ka kirjutada [email protected]
Mida arvata sellest kui töökuulutuses on kirjas, et veokijuhiks võib kandideerida ka eelneva kogemuseta juht? Kas see on normaalne, et julgetakse saata võõras inimene kohe euroopasse suure autoga sõitma?
fgggf (registreerimata) - mis vahe on kus ja millega sõita kui vastav kategooria olemas? samas kui oled sellest parteist http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?fgid=200 kes siin küsivad kuidas tehakse ja mis marsuudil eksamisõitu kuskil siis on tõest mõistlikum jääda ühistranspordi kasutajaks
Aga ma küsiks vastu- kuidas peaks vastne e kati omanik alustama? Autot tunnen, sõidueksami tegin vabalt aga nìi kova mees ka ei ole et votaks haake ja hakkaks tööle. Seda enam et autokoolis on tavaliselt kesktelg haagised ja päris elus valdavalt poolhaagised.
Mismõttes tegid eksami ära ja nüüd ootad veel,et keegi hakkab sind õpetama.Kui inimesel on selleks annet,et poolhaaget juhtida siis ta lihtsalt läheb ja sõidab,kui kesktelghaagis tundub parem siis otsid sellise töö!.Kui tegid vastava kategooria siis julged ka minna proovima.Kuulutused kus otsitakse ka kogenematut juhti tähendab reeglina rumala ettevõtja säästmist,tegelikult saavad paljud tänapäeva sidevahendeid ja ingliskeelt osates igalpool kohe alguses hakkama.Aga kui selline asi on kuulutuses ära mainitud siis otsitakse lollikest kes teeks seda tööd päevaraha eest palka saamata.Poolhaake tööd on nii mõtetult odavad,et parem on saekaatris töödata,jääb rohkem raha kätte ja vastutus on viksem.Tööpäeva pikkust ei hakka mainimagi!
Esiteks see ongi normaalne et algaja saab vahem. See oleks ju imelik et lahen löön jalaga ukse lahti ja nôuan miljonit kuigi ise emmigi ei oska. Isegi saekaatris ei teeni alguses kuigi palju.
Teiseks praegu kus nõudlus ce kat juhtide jârele ùletab pakkumise, voivad ka norm firmad leppida algajatega.
Ja lõpetuseks said mu kûsimusest valesti aru. Ma ei taha et keegi mind õpetaks vaid julgustaks sest siin koik vaidavad et algajad on lollid ja neid kasutatakse ara.
AS Märtin pakub vahetusjuhile tööd 1ks kuuks-september. Sõidud põhiliselt Tartust Belgia, Holland, P-Prantsusmaa suunal. Töövahendiks Volvod ja Shmitzi kardinhaagised. Võimalus ka püsivalt tööle jääda. Täpsemat infot saab mobiililt 5172223 või maili teel [email protected]
Pole see asi nii hull midagi, kui siin serveeritakse. Helista +372 53 480050 Mauno (Virkkus OÜ), tema noorte meelt, varemaltki kogemusteta juhte võtnud ja välja õpetanud. Kuigi ma arvan et tal juhid paigas, aga helistada võid ikka (saad mõne nõuande või kontakti). Ta laadna mees ja aitab võimalusel hea meelega
Pakkuda tööd CE kategooria autojuhile Eesti-Prantsusmaa-Eesti suunal. Eksport reeglina täiskoorem, import moodustub osakoormatest. Reisi algus ja lõpp Tartus.
Töövahendiks korralik Volvo sadulveok, mida hooldatakse margiesinduses.
Lisainfo: 53430988
Keda on petnud NAVITRANS OÜ aastatel 2015-2018 ja kelle asjad kas kohtust või töövaidluskomisjonist läbi on käinud, pöörduge nõuetega kohtu poole, saate lepingukohased palgad Töötukassast peale pankrotti kätte. Samade vendade, T.T. ja M.B. varasema, REPAX OÜ ülelastud said omad kätte samamoodi.
Tartu Maakohtu registriosakond avaldab teadaande äriseadustiku (ÄS) § 60 lõike 2 alusel.
Navitrans OÜ (registrikood: 12768835) ei ole esitanud 2016. aasta majandusaasta aruannet ega esitanud registripidajale mõjuvat põhjust, mis takistab tal aruannet esitamast kuue kuu jooksul alates kustutamishoiatuse (määruse nr Ä 10203510 / M3) tegemisest.
Kõigil võlausaldajatel on võimalik teatada oma nõuetest äriühingu vastu ja taotleda likvideerimismenetluse läbiviimist kuue kuu jooksul alates käesoleva teate avaldamisest. Vastasel korral võidakse äriühing registrist kustutada likvideerimismenetluseta (ÄS § 60 lg 2).
Kui äriühingu võlausaldaja või äriühing esitab käesoleva teate avaldamisest alates kuue kuu jooksul äriühingu likvideerimise taotluse, otsustab registripidaja äriühingu sundlõpetamise (ÄS § 60 lg 4).
Kui äriühing ei ole kuue kuu jooksul alates käesoleva teate avaldamisest esitanud registripidajale majandusaasta aruannet ega esitanud ja põhistanud registripidajale mõjuvat põhjust, mis takistab tal aruannet esitamast, ning äriühingu võlausaldajad ei ole taotlenud äriühingu likvideerimist, võib registripidaja äriühingu äriregistrist kustutada (ÄS § 60 lg 3).
Tartu Maakohtu registriosakond
Pikk 32, 44307 Rakvere
Telefon: 601 1166
E-post: [email protected]
Millised firmad veavad paake ehk tsisterne? Eestis vist väga napp selline tegevus?
Ma pole leidnud endale selle alast tööd, kuigi ringi vaadanud olen. ASV auto on Raplas, toiduvedu, Tartu Mill jahu, Lajos idas, Haugas Antslas, Elme Tallinnas ja Paides mingi firma ja vist ongi kõik. Kütusetanklaid varustab vist Hoyer ja tanklakettide enda autod. Samas enamus pole neist Tartus ja kui ongi, siis kõik niikuinii mehitatud. Hispaanias oli tsisterne nagu muda, kui eestist ei leia, ehk peaks lõunasse vaatama. Kellegil ettepanekuid, soovitusi?
Kustutatud teemasse tagasi pöördudes- palun tutvuge Tööinspektsiooni kodukal olevate minu poolt teadaolevate töövaidluste materjalidega, millistel on jõustumisotsus. Jõustumisotsuseta (töötajad ei teagi, et nad peavad jõustumismärget ise nõudma) materjale keeldus Tööinspektsioon avaldamast, allolevad lisati avalikku dokumendiregistrisse minu nõudmisel, vastavalt Avaliku teabe seaduse §3 ja 4-le vastavalt. Tegelikkuses on neid töövaidlusi palju rohkem.
Seegi peaks kummutama väited "headest tööandjatest".
Avage www.ti.ee avaleht ning valige rippmenüüst: Organisatsioon, kontaktid, sealt leiate Dokumendiregister. Sealt on võimalik otsingut sooritada juhtumi numbri järgi.
Tere!
Kas siin keskkonnas nn ajutise töö pakkujaid ka leidub? Näiteks veebruarist aprillini? Rohkem nagu ei huvita momendil... Kogemused lääne euroopaga olemas- a`la 4...5 aasta tagused. Enne seda pidevalt seda rada hõõrunud...
Veebruarist aprillini nõus vahetusjuhina vms...
Seoses autopargi suurenemise ja töömahu kasvuga pakub Yes Takso tööd juhtidele.
Kui Sa oled kohusetundlik, Sulle meeldib autoga sõita ja inimestega suhelda, siis on see töö just Sulle ! Oma töös kasutame mugavaid ja ökonoomseid automaatkastiga Toyota Prius ja Honda Insight hübriidautosid.
Kandidaadil peaks olema juhiload vähemalt 2 aastat. Kasuks tuleb Tallinna tundmine.
Omalt poolt pakume paindlikku töögraafikut ja mugavaid nii manuaal kui automaatkastiga autosid, Toyota Prius, Honda Insight, Toyota Corolla, Opel Astra.
Töö tuleb läbi Taxigo ja Taxify tellimissüsteemi ja meie lühinumbri.
Vahetuse jooksul võimalik teha 15-30 tellimust.
Taksojuhi koolitust enam läbima ei pea.
Töötasu 1000-1500- eurot kuus kätte, sõltub tehtud tellimuste arvust.
Soovi korral saab teha ka proovitöö nädala.
Helista ja küsi lisa. [email protected]
5182788
AS Märtin pakub vahetusjuhile tööd 5ks kuuks. Sõidud põhiliselt Tartust Belgia, Holland, P-Prantsusmaa suunal. Töövahendiks Volvod ja Shmitzi kardinhaagised. Võimalus ka püsivalt tööle jääda. Täpsemat infot saab mobiililt 5172223 või e-mailil: [email protected]
Pakkuda tööd CE kategooria autojuhile. Võimalik valida erinevate suundade vahel: Eesti-Saksamaa(Holland, Belgia)-Eesti või Eesti-Prantsusmaa-Eesti. Eksport reeglina täiskoorem, import moodustub osakoormatest. Reisi algus ja lõpp Tartus.
Töövahendiks korralik Volvo sadulveok, mida hooldatakse margiesinduses.
Lisainfo: 53430988
Korrektne tööpakkumine näeb välja pisut teistmoodi.
See, kus vedurid hoolduses käivad- see on marginaalse tähtsusega. Ka margiesinduses saab teha vaid hädapärase ja kaasajal on näiteks sõiduautode osas see margiesindus koos oma kutsekast tulnud lastega naljanumber.
Ja mis asi on korralik Volvo? Korralik saab olla inimese iseloomujoon.
Korras võib olla ka 10+ aastat vana sõiduk. Miks mitte?
Juhtumisi on töövahendiks pakutav veok maamuna mõõtnud juba üle miljoni kilomeetri. Pidevalt omanikke vahetanud samuti. Suvel oli Prantsusmaal laks, see on menetluses.
Ülevaatus ukse ees.
Omanik muidugi saab seal margiesinduses vabalt toimetada- see on kindel. Ja ka hooldust seal korraldada ja omada ülevaadet sõiduki seisukorrast.
Juhti huvitab, kui mitu km kuus ta läbi saab sõita ja missugune on töötasu selle eest. Millistel alustel on tasustatud Saksa nädalavahetuse molutamine?
Eelmiste omanike valduses on sõiduk uhanud keskmiselt 10 000+ km kuus. Kuna omanik vahetus 15 kuud tagasi, puuduvad andmed viimase aasta läbisõidu osas. Uus omanik, ehk juriidiline keha ise on vana vaid aasta.
Firma selle aasta käive 90 000, töötajaid 1.
Tööjõumakse makstud sel aastal kuus keskmiselt 433 EUR, ehk mitte midagi.
Ma ei nori, kuid selliseid töökuulutusi pole mõtet panna.
Noormees, koosta korrektne tööpakkumine, küsi majas vanemate kolleegide käest nõu kui ise ei oska.
Kõik hämarad töökuulutused tuleb jätta tähelepanuta lihtsalt. Asi ei pruugi iseenesest üldse halb olla, aga kuulutus küll.
Tule eile meile.
Elvas ei ole, aga Tartus 2 tk on. Arusaadav, et Elvast Tartusse sõita on pikaotsamehele ülemõistuse keeruline logistika ja ettevõtmine. Kahjuks regionaalpoliitika ei soosi rekkameeste elu ja peab kodus koti peal vedelema ning ootama, kuna mõni ettevõtlik inimene kodukülla rahvusvahelisele veole orienteeritud ettevõtte teeb :)
Pakkuda tööd veoauto remondilukksepale.
Töökoda asub 25 km Tartust Laevas.
Remondime oma veokiparki ja haagiseid.
Kompenseerime tööl käimise kulud.
Täpsem info telefonil 503 5365