Vahetatud saigi sellepärast sest eelmine ei laadinud enam. Tundub jah ,et viga kuskil mõjal. Kõik juhtmed õieti ühendatud. Ergutsvool kuskil 0,06v. Pingerelee võib läbi olla või mis arvate?
Kas "relee" on relee selle otseses mõistes ja mõttes või on tegemist elektroonilise junniga?
Kui on 12V süsteem, siis saab Lada oma peale panna, ei maksa miskit või krudid mingi kere pealt maha. Iga autoelektrit valdav mees paneb selle minutite jooksul külge. Laadimispinge on tähtis, mis aku või genekas selle küljes on, see polegi tähtis, laadimispinge on ikka ca 14,5V.
Kui on ka mehaanilise, st elektromagnetiga töötava junniga, saab ikka kahe otsaga Lada oma peale aretada. Ma Ladat enam eriti ei mäleta- aga võimalik, et oli ka kolme otsaga elekrooniline junn olemas.
P.S.
Kas kõik sabad, mis on laadimisahelas on ikka otsapidi kinni?, See ergutus jah, see ei ole õige. Tavaliselt on miski ots ära ussitanud või lahti, kui selline pull käib.
a kas garantiid ei ole? hiiina asi on jah jama see selge. aga ütle kas aku on ikka korralik ? laadimis vool aku klemmidelt mitu volti on, üle 13 voldi peab olema vähemalt
Hiina asi ei pruugi sugugi jama olla. Isegi releed ja hunnik kaitsmeid on külge pandud.
Elektriasjades alustatakse alati kaitsmete ja ühenduste kontrollimisega. Kui on massilüliti, süütelukk, eriti kui need on lageda taeva all, siis vaadatakse need üle. Kui tead, kuhu jookseb ergutus, kui KINDLALT tead, võid sinna otse + peale lasta ja kohe on selge, kas ja mis. Kui gene OK, hakkab laadima plaksust.
Vaata, et dioodisilda ära ei küpseta genekal, st ära miski tagurpidi lase...
Kas kaitsmed on kõik terved? Lase sinna ergutus juhtmesse otse aku pealt läbi 12v21w pirni (suunatule pirn) vool sisse. Peab laadima päris normaalselt. On elus läbi proovitud.
P.S.
Vaata, kaitsmeplokis ju "REGULATOR", on see kaitse hinges? Kas sellele tuleb 12V peale ühte otsa vähemalt, kui kõik sisse lülitatud mis vaja? Kui tuleb, siis juba pool otsimist vähem.
0,06 volti võib jumal teab kust tagurpidi ergutusklemmile tulla ju!
Näed, ise ei tule selle pealegi. Muidugi pane see pirn igaks juhuks vahele, muidu võib pinge tõusta taevani. Saad korraks ksenoonid ette ja siis lähed pirne ostma. Ei taipa kohe öelda, ilmselt arvasin, et mees teab, mis teeb ;)
AGA! Kõigepealt ikka veendu, kas sähm akust selle pingeregulaatorini jõuab. Kui jõuab ja edasi ei jõua, siis on asi selles regulaatoris.
Kaks genekat jutti ära küpsetada on siiski liialdus.
Ma just tegin ühte Passatit, tarkpead panid diagnoosi, et pihustite vahetus, mees niutsus, et 1600 EUR maksab nüüd. Lonkas, kord ühte, kord kahte pütta ja suva ajal.
Ma ei jäänud uskuma pihustijuttu ja mul oli õigus- pihustite (see se 74 kW diisel) pistikud väsinud. Pool tundi, mitte sentigi raha ja käis kui kell.
Viga tavalisel ongi täiesti lihtne, suured vead tulevad kolinaga.
Garantiid ei ole. Massilülitit pole, Kõik massi klemmid üle puhastatud. Kaitsmeplokis sai kõik uued kaitsmed pandud. Armatuuris vilgub vahel aku tuli. Nii aku pealt mõõtes kui geneka pealt mõõtes on sama aku pinge 12.05V. Geneka peal on +, - , F ja N.
Kolm viimast jooksevad sinna pinge regulaatorini. See hall nagu peaks olema ikka see. Nüüd ei oskagi kohe öelda kumb see ergutust annab, kas N- Mis on värvuselt valge juhe või F- Mis on värvuselt roheline juhe. Ise kahtlustan ,et see on valge juhe. Ega siin ei saa siis olla muud viga kui pingeregulaator välja vahetada? Kuigi mõõtsin pingeregulaatori pesas kõik võimalikud viisid läbi ja maksimum tulemus oli 0.06V.