Kütuseelemendiga Renault KANGOO Z.E. Hydrogeni esitletakse juba tänavuse aasta lõpus, Renault MASTER Z.E. Hydrogeni aga järgmisel aastal.
Renault on vesinikuautosid arendanud alates 2014. aastast. Nüüd esitletavad tarbesõidukid põhinevad senistel elektrimudelitel, kuid saavad vesinikutoite niiöelda sõidupikendiks.
Renault MASTER Z.E. sõiduulatus kasvab tänu sellele 120 kilomeetrilt üle 350 kilomeetrile. Masterist pakutakse kaht kaubiku- ja kaht madelautoversiooni. Põhja alla paigutatavad vesinikupaagid ja muud agregaadid lisavad selle tühimassile umbes 200 kilo.
Renault KANGOO Z.E. Hydrogeni sõiduulatuseks lubatakse veelgi enamat: üle 370 kilomeetri, see kaalub elektriversioonist 110 kg enam. Prantsusmaal hakkab vesiniku-Kangoo maksma 48 300 eurot, kuid sellele lisandub veel käibemaks.
Võrreldes 100% elektrisõidukitega on vesinikuautode üheks eeliseks kiire laadimine: see võtab aega 5–10 minutit.
KOMMENTAARID