Volkswageni Genfi-uudiste hulka kuulub uus Golf GTD, mis saab läbi aegade üheaegselt nii kõige võimsama kui ka puhtama diiselmootori Golfil. Tegu on neljasilindrilise diisliga, millel kasutatakse AdBlue topeltdoseerimisega SCR katalüsaatorit. Nii NOx kui ka CO2 heitmeid on oluliselt vähendatud, kuid täpseid väärtusi veel ei avaldatud – nagu ka võimsusenumbrit. Eelmisel Golf GTD-l oli hobujõude 184.
Esimene GTD tuli müügile juba 1982. aastal. Toona oli tegu tõelise pisiautoga, mis kaalus alla 950 kg ja mille 70 hj ja 133 Nm arendav turbodiisel võimaldas 0-100 km/h kiirendada 13,5 sekundiga. Võrdluseks eelmise GTD näitajad: tühimass u 1300 kg, 184 hj, 380 Nm ja 7,5 s 0-100 km/h.
KOMMENTAARID