Daimler Trucks ja isejuhtivate autode tehnoloogiale pühendunud Waymo sõlmisid koostöölepingu, mille eesmärgiks on 4. taseme isejuhtiva veoki väljaarendamine.
4. taseme isejuhtiva auto inimjuht ei pea sõiduki roolis olema liiklemisel piiratud alal või eritingimustes. Kui tingimused ei ole täidetud või sõiduk lahkub alalt, peab inimene võtma juhtimise üle. Kui ta seda ei tea, peab süsteem auto turvaliselt peatama.
Isejuhtiva sõiduk arendatakse Freightliner Cascadia baasil (fotol on tavamudel). Valmimistähtaja kohta ütleb Daimleri teade, et auto saab Ameerika Ühendriikide klientidele kättesaadavaks "tulevikus" ning et mõlemad lepingu osalised uurivad võimalusi tehnoloogia pakkumiseks teistel markidel ja turgudel.
KOMMENTAARID