Kui Tallinnas sõidavad Solarise liinibussid Urbino ja ka Poola firma 12- ja 18meetrised trollid Trollino, siis viimastest on valminud ka veel pirakam versioon, 24meetrine viie ukse, nelja telje ja kahe liigendiga Trollino 24, mis teeb täna viimast päeva katsesõite Bratislavas.
Üle 200 sõitja mahutavat elektribussirongi veab edasi kaks 160 kW mootorit, mis saavad toite kontaktliinist laetavalt liitiumioonakult. Tänu sellele sõidab troll ka seal, kus õhuliini elektrit andmas pole. Aku suurus sõltuvat tellija soovist.
Roostevabast terasest kandmiku ja peatuses kallutava õhkvedrustusega trolli teljed valmistab ZF, varustuses on konditsioneerid ja elektrilised kütteseadmed. Hiidpika sõiduki juhtimist hõlbustab kaamerasüsteem, mis jälgib manööverdamisel juhi silme eest varjatuks jäävaid pimenurki.
KOMMENTAARID