Viimased sõnumid

maaks
16:11 täna
» » #1474242
Ma küll tahaks teada kui mu sõidukil kusagilt midagi välja lekib! Autodel tavaliselt ei ole kusagil liigseid vedelikke, ehk siis ei peaks normaalselt midagi lekkima ...
Hea teada, et Profdiagnostik OÜ-s tehakse oma tööd korralikult.
Aell
15:27 täna
» » #1474241
Kindlasti ei soovita tehnoülevaatus.ee ehk proffidiagnostik. Kui nemad panid kirja õlilekke ja udutuled näitavad liialt ülesse, siis teises kohas reguleerisid udutuled ära ning ütlesid, et väikse õlilekga ei saa küll läbi kukutada !
Marko
13:54 täna
» » #1474240
Mida see viimane jutt nüüd tähendab? Liiga ebamäärane on!
oletaja
12:59 täna
» » #1474239
Kui nii vähe sõidad, siis kas sul linna vahel sõites see diisli dpf jamama ei hakka?
Toyota kindlasti töökindlam. Turbomootorid on ägedad ja kõik autod on vähemalt 250 000 mõeldud murevabalt kestma, luksusautod vähem. :)
Autoleht kunagi kirjutas selle Volvo kohta, et neil tüüpviga lukud lähevad katki ja remont 800.- Nüüd ehk juba B osi ka olemas.
Tuttav vahetas selle generatsiooni XC90-l linnasõitudega 100k pealt diiselmootorit ja remontis 4k eest DPFi.
v6sa
12:14 täna
» » #1474238
Sa ise ju kirjutasid: "... enamusel autodel ei olegi turbiini kastis. Suuremal osal on kas CVT või DC kahe siduriga kastid kastid, seal pole midagi dünaamiliselt teha. Inimesed seda lihtsalt ei tea ja usuvad igasugu ilusaid jutte.".

Kust ma näeks kastitüübiti statistikat? Ma julgen kahelda, et täna on DSG tavalisest järjestikplanetaaride ja hüdromuhviga kastidest mööda läinud. Variaator autodel on meil selge vähemus.

Dünaamiline vahetus tagab tõhusama läbipesu igas hüdrosüsteemiga kastis. Kas see on vajalik - ei kindlasti mitte! Sellega on reaalne oht, et kast kestab kauem tootja rehkendustest ja ei olegi võimalik iga kolme aasta järel uut liisingut vormistada. 350+ € iga 60 kkm või viie aasta järel on püramiidskeemil maailma majanduse eluspüsimiseks selgelt liiga vähe ja liiga harva!!!!

Mitte ükski õlivahetus, ei dünaamiline ega kastipõhjast kodus suurema sodi väljavalamine, ei remondi juba katkist kasti.

Kus ma saan näppida kuivaDE siduriTEga kasti? Manuaalkasti ma tean, selle ees on küll enamasti üks kuivSIDUR. Ning ka seal tuleks kord inimpõlve jooksul õli vahetada.
Randlase Poeg
11:54 täna
» » #1474237
Mul on 2006 a Jeep GC 3.0 . Selle ümberkirjutamine, hetke eelnõu kohaset, hakkaks maksma 4000 eur. Selline summa muudab sellise pilli plaksust kinnisvaraks.

Asi lõhnab juba jälle selle järgi, "maksud Lätti".

Kui need reg tasud nii kõrgeks pannakse, ilmselt tekib ettevõtteid kes vormistavad autod ( mootorrattad atvd jms )
nt Läti ettevõtte nimele ja pärast "rendivad" siinsetele.
Veel parem Kongosse või Vietnami

Keegi saab jälle teenida.


Van Ames
11:42 täna
» » #1474236
Mul oli t5 96kw DPF välja koksitud nii füüsiliselt kui tarkvaraliselt, ülevaatusel tahm 0.16, mida seal mõõdad või haiseb?!
Praegu on 2 autot mis tõenoliselt jäävadki mulle surmani, neil pole ei DPF i ega kattigi tehasest kunagi olnud, üle 1.6 pole kummalgi kunagi tahm olnud.
Ma arvan et minu üle 20 aasta autokesed on paremas korras kui mõne mehe 2 aastat vanad, auto vajab hoolt ja armastust, siis vastab sulle ka samaga.
A mida me autost räägime kui mõni ei pese sokke ega trussereidki seni kuni ära kuluvad. Poed täis mehepoegi kes küll normaalselt riides kuid kuse ja higi hais käib üle poe :(((
Küljetuul
11:36 täna
» » #1474235
Sama soovitus vaata toyota põhi üle. Kindlasti midagi pudiseb juba küljest.
Enda kogemus samas vanuses toyotaga.pidevad tagapidurite probleemid, suur kütuse kulu,olematu kiirendus,suur automaks,suurem reg maks. Salong on odav ja kole.Rehvimüra jube. Katusel roostemullid.
Laienda oma valikuid pigem.
A66 teemasse
11:05 täna
» » #1474234
Kui automaks hakkab soodustama vanade haisvate dpf off raibete pikemat võiduka lõpuni kasutamist, siis on see igas mõttes läbi kukkunud e.s. Üritus. Õnneks liiguvad asjad jõudsalt suunas, kus ülevaatusel hakatakse reaalset PM mõõtma ja siis hakkab nalja saama. Mul on rahakott juba avatud asendis :). Läheb lahti kampaania dpf tagasi ja auto korda.
A66 teemasse
10:50 täna
» » #1474233
Mängid lolli? Muidu tundud enam vähem asju jagavat. Kus on öeldud, et neis cvt dc jne. ei pea õli vahetama.? Jutt on sellest, et dünaamiline vahetus on asjakohane vaid mõne kasti juures, kui on.. Recro nii ei arva näiteks. Õli tuleb vahetada absoluutselt igas kastis peale kuivsiduritega kasti, kus lihtsalt pole seda. Diffrites ja torsenites peab samuti vahetama ja sealt tuleb alles korralik solk välja 200000 sõitnud autol, kes teinud see teab.
v6sa
10:43 täna
» » #1474232
Mis omakorda tõmbab veel enam ressurssi ära praegugi rämedalt nähtamatult liiklusjärelvalvelt. Partull on nii harv nähtus, et LS järgid ainult inertsist, selle rikkumiselt tabamine liigitub karmavõla maksmiseks.

Saaks meid läbiva transiidi raskeveokimaksugi maksma, oleks seegi juba asi.

Pealegi on teeliikluse kontroll ainult esimese aasta teema. Järgmistel aastatel võtab MTA üle ja juristid saavad taas kord meie kõigi kulul hääd teenistust nautida.

Praegune maksuteema on taas kord hea näide aastakümneid harrastatud vaesemate kulu riigi pidamisest. Maksud ja koormised pannakse "kõigile", aga jõukamal rahval on lihtne alternatiivseid teenuseid tarbides nende maksmisest pääseda. Ainult raha pingsalt jätkutav vaesem (ehk lõviosa) elanikkonnast ei saa säärast skeemipunumist harrastada ja neilt on siis mõnus senthaaval ilsua jutuga raha välja pigistada.

Lihtsalt jätan siia taustaks.
https://majandus.postimees.ee/7948275/eesti-pankade-kogukasu
m-kerkis-mullu-ligi-miljardi-euroni

https://majandus.postimees.ee/8010706/pankade-kasum-kahekord
istus


Ka see on meilt korjatud raha...
fdghfgh
10:40 täna
» » #1474231
Sa tead küll, kuidas puhumisreid käib- kiire konveier- lutt suu ette, korras, minema, järgmine, korras, minema jne. Leida nüüd lisapolitseinikke selleks, et nad üksipulgi vinne hakkavad otsima, ei ole reaalne. Esiteks ei kanna enamus dokumente kaasas, siis tuleb politseiautosse minna, arvutist otsida, siis paberile kirjutada (kui just tahvel käes ei ole), sest keegi ei suuda seda esimese lugemisega pähe õppida, siis auto juurde tagasi, siis ükshaaval tähti ja numbreid võrrelda jne. Ei tahaks uskuda, et sellise jamaga tegelema hakatakse.
v6sa
10:34 täna
» » #1474230
Jajah, õlis töötava "metallrihmaga" hüdroaktuaatoriga variaator või mitmekettaliste hüdrosiduritega "kahevõlliline" loomulikult ei oma mingeid hüdrosüsteeme, mille loputamisest kasu on loojate kiusuks planeeritud purunemise edasükkamiseks.

Variaatori seibipoolikuid ja võllisidureid (ning käikude hammasmuhve) liigutab neis kastides ilmselt mittehapnev ükkssarvikupeer:)

Huvitav küll miks lisati DSG-kastide hooldusskeemi õlivahetus...

Ning miks küll on "hooldusvaba" CVT nii halvas maines...
Deus
10:30 täna
» » #1474229
Ma rõhutan, et alguse asi. Kui maks peale väänatakse, siis pannakse politseile kohustus seda kontrollida.
fdghfgh
10:25 täna
» » #1474228
Olen korduvalt puhunud ja vaid üks kord tundis vormis mees huvi, kas udu/päevatuled omavad euroopa märgistust. Et tegu tehasetoodanguga, siis loomulikult omasid. Ei kujuta ette, miks tal selline huvi tekkis.
Rohkem pole ükski puhumisreid auto vastu huvi tundnud. Iseasi, kui neil just mingi auto mingil põhjusel nimekirjas ei ole ja teravdatud huvi tõttu uurivad sarnaseid.
OnuValdek
10:05 täna
» » #1474226
Ma sain nii aru, et Eestis arvel oleval sõidukil peab olema varasemalt ehk enne 2025a vähemalt üks omanikuvahetus tehtud siis ei tule müümisel krõbedat ümberregistreerimise tasu ka alates 2025 aastast. Aga kui omanikuvahetus peab olema alates 2025 aastat kõrge tasuga tehtud siis pole jah mõtet praegu omanikuvahetusi teha ega ka tulevikus mitte sest keegi ei hakka ostma näiteks 1600eurot maksvat sõidukit mille registreerimistasu on sama kõrge kui sõiduk ise. Siis muutub 1600 eurot maksev sõiduk 3200 eurot maksvaks sõidukiks, ehk autode ostmine muutub olulisemalt kallimaks lõbuks.
A66 teemasse
10:02 täna
» » #1474225
Hiljuti jäi silma uudis, kus mingi linna ametnikud "kõndisid veekraanid lahti". No tõesti, mida viiulit, rsk.
Deus
09:57 täna
» » #1474224
Kas sa hakkasid google asemel duckducki kasutama? Kui ei, siis tee endale see mõiste kõige pealt selgeks!
Deus
09:55 täna
» » #1474223
Fantoomide värk on tore jah aga vähemalt alguses võib maantee peal VIN kontrollimine väga teemaks olla. Seda saab teha näiteks "Kõik puhuvad" raames.
A66 teemasse
09:52 täna
» » #1474222
Asi on lihtsalt selles, et enamusel autodel ei olegi turbiini kastis. Suuremal osal on kas CVT või DC kahe siduriga kastid kastid, seal pole midagi dünaamiliselt teha. Inimesed seda lihtsalt ei tea ja usuvad igasugu ilusaid jutte.
maaks
09:26 täna
» » #1474221
PS 2000€-se hinnavahe tagasi sõitmiseks välja toodud kütusekuludega (5000km/aastas) kulub ~10a.
Van Ames
09:12 täna
» » #1474220
Seda numbrite mängu korduvalt kasutatud, (ühesugused autod) Kuid jätaks siiski varuvariandiks. Müüsin kunagi ammu ühte halli w124 ligi pool aastat millel oli pikk ülevaatus. Teisel oli ülevaatus läbi ja sõitsin müüdava numbrite ja üv ja kindlustusega kuni maha müüsin, siis tegin alles ülevaatuse, kahe autoga nagunii korraga ei sõida.