mehed mis toimub!! netis vaadates ringi pakuvad osad tegijad uskumatut odavat hinda??kaubiku tund 85eek tund,kallurid 240 eek tund,puksiirid 250kr vedu, kaubavedu (10 tonn masinaga) 4eek km jne
kas see neil mingi reklaami trikk või mis? selliste hindadega ei ole ju mingi valemiga võimalik masinat remontida,palka maksta, isegi kütet peab ju veega lahjendama? masu või mitte küttehind ja muud kulud pole ju odavnenud pigem kallimaks läinud ??
äkki mõni asjaosaline valgustab kuidas see võimalik on??
ise sellest aru ei saa????
edu kõigile neile kes oma tööd õigesti hindavad!!
Pole see küsimus midagi nii loll, tahaks ka teada kuidas mitte millegi eest midagi saab :) ? Keegi võiks selgust tuua küll sellese teemasse, võib olla saab veel soodsamat hinda pakkuda
Kas olla täiesti töötu või saada odavalt veel miinimumpalk kätte ?Usun, et enamik eelistab pigem siis miinimumpalga eest tööd teha.
Vaadata tuleb ka seda, et kas tasustamine toimub ametlikult,millelt võetakse maksud maha või siis mustalt.
Nii ta on jah, et miinimumi eest ollakse nõus rassima küll. Parem ikka kui tööta istuda või firma põhja lasta, samas võiks olla mingi piir, millest enam allapoole ei tulda, päris nulli ei saa oma tegemistega ka tulla, nt tehnika vajab hooldust/uuendamist, ootamatud väljaminekud võivad tekkida jne.Aga eks siis näha ole kuhu see värk siin üldse tüürib
no ja kohati mõistetav miinimum parem kui mitte midagi kuid kui pead selle miinimumi eest rabelema nii ,et kohvi vesi pees keeb siis ma ei tea
ise üritan hoida ikka mõistliku hinda tööd küll vähe kuid selle vähesegagi miinimumi saan kuus ikka kokku ja aega jääb perele ja hobidele
parem masin seisku kui töötegemisele peale maksan
loodame , et kevadel hakkab tööd rohkem liikuma ja siis ka säästu vedajad tõstavad hinda muidu kuuled ikka kliendilt,et kuidas keegi sama töö on nõus 50%odavamalt ära tegema ja sina oled röövel tahad kasumit ka kulak selline
edu tõsistele vedajatele
Ja mis "tõsine" vedaja sa siis oled, kui küsid töö eest topelt raha? Olen piisavalt näinud seda skeemi. Silmad püsivad koguaeg kliendi punnis taskul ja muutuvad tõllarattaks, kui rahakott avatakse... Töö ise unustatakse ära või tehakse lohakalt.
Need kellel liisiingud,laenud kaelas teevad töö puhta muidu ära,saavad maksud makstud ja kui joppab siis teenib ka leivaraha.See on igalpool praegu nii..ükskõik mis transpordi/teenusega.
väga kenjaalne mõttelend, mismoodi see liisingut maksev kodanik suudab teenust odavamalt pakkuda, kui väljaostetud autoga tegelane? kel silmad peas see näeb, mis roimad walterit jms orjapidajaid veavad.
to qp piisavalt tõsine ,et töötegemisele mitte peale maksta
kuna puudub sportlik huvi töötegemise vastu.Tööd teen ikka eesmärgiga raha teenida
igati mõistetav,et ajad kehvad ja tööd ei vedele kuid peaks ikka mingit taset hoidma ja siis klient valibki selle järgi kes hoolsmalt kaste tassib,suhtleb paremini jne
edu kaaskannatajatele :)
Kõik käibki pool muidu, ellu jäävad need kes kotivad riiki ja teevad soodsalt. Võtke alltöövõtu vedamisel ja laske yle, siis teenite raha, nagu Facio ehitus igapäev teeb ehituses. Aga need kes siin hinnataseme hoidmisest räägivad siis "PUHAKE JALGA ja istuge kodus" , kõikidel langend poole võrra hinded ja buumi ajal oli 200eeki bussi tund, siis täna on okey kui 85 saate.
polegi vingunud.. tean jah ,et buumi aeg buss 200 ise ei ole alla 150 lasknud praegult ja tööd ikka liigub vaevalt ,et sina 85 tunniga 24/7 tööd teed
siit ka minu mõte odav hind ei taga veel pidevat tööd kuigi kõik seda loodavad
sama siin vähem vingumis ja nägu naerule töö kiidab tegijat!!!:)
1994-´99 saime veoki kilomeetri eest 4-5 eek, kütus maksis 5-10 eek/liiter ja juht sai 250 eek päevas. Kunde arvas, et ei ole kirves.
Sajandivahetuse paiku kui km omahind lähenes 6 eek/km, kütus kerkis üle 10 eek/l ja mehed ei olnud enam rahul 5k kuupalgaga, aga kunde pakkus auto eest 4,00+km, 300km päevase läbisõiduga läksid uksed kinni ja tagantjärele tundub see õige otsus olema. Praeguste kütusehindadega 5eek/km ja 300 eek/h ei ole legaalselt majandades reaalne. Sellest jätkuks kas ainult juhi palgaks, koos riigimaksudega või kütuseks.
Kaubikud sõitsid samal ajal 2,5eek/km või 120-150 eek/h ja said ots-otsaga kokku vaid siis kui juht oli omanik ja liisingut ei olnud.
Kuidas praegu eelpool toodud hindadega legaalselt ära majandada on müstika.
Väga õige,see on porno.Mis see loeb kui omanik ise sangas on või tehnika välja ostetud.Kas omanik ei söö ega joo,arveid pole.Ja kui ostad kalli masina välja,paned hunniku raha vanaraua alla .Lahti sellest ju enam ei saa ja tasa see ka ei teeni,enne laguneb ära.Ja kui osta vana ja odav laguneb see mingil hetkel kindlasti ära,jälle pole hea.Kui raha palju tuleks vist soojale maale minna ja niisama lebotada.Tundub et ainult riigihangete võitjad elavad hästi.Võetakse suurem jagu ära,ülejäänu müüakse edasi.Ise ju midagi ei tehta,ja kui seadused nii lubavad siis õige kah.
Soomes ametiühing ei luba alla 0.9 euri kilomeetri eest vedukitel tööle minna,sest alla selle hinna ei suuda ettevõtja riigi makse maksta,seega peaks siin selle piirhinna paikka panema ERAA või siis see Autoettevõtete liit kelle tegevusest küll siiani tolku pole olnud.Leidlikke vedajaid siin igasuguseid ja odava hinna kompenseerimiseks nippe igasuguseid ja eks ta täna ole selline seis ,et see leidlikum hoiab igaltpoolt kokku ja elab ära selle raske aja.
TO: see, kes dudajevit kritiseerib!
Mees, sa ei kujuta endale vist absoluutselt ette, mida tähendab ametiühing. Eriti veel Soomes.
Alla kokkuleppehinna tegelased võetakse päris ruttu vahele ja pannakse maksma või lüüakse minema. Ja seda päris seaduslikult kohe.
Meie ühingutega ära võrdle- neil pole võimu.
see, et aü jälgib juhtidele makstavat palka ei tähenda veel, et nad veohindadesse sekkuksid. PS. see min palk on suur eestlaste jaoks, kuid soomes on see ikkagi miinimum ja üle selle maksavad väga vähesed vedajad. ehk autojuhi ameti prestiiz on täpselt see, et kui midagi muud teha ei oska, hakka rekkajuhiks. saad oma miinimumi kätte ja ole õnnelik.
mõne aja pärast pole sellest ametiühingust tolku, sest oma mõtetute streikidega peletab ettevõtluse riigist välja. konteinerite transpordis on tänu viimasele streigile liikunud suur osa mahust läti ja peterburi sadamatesse ehk tööd saavad vene ja läti vedajad soomlaste asemel. see trend järjest süveneb, sest kapitalist ei taha oma tegevusele peale maksta. mõni aasta tagasi tõmbasid streigid vee peale soome paberitööstusele.
Ma tahtsin sinnani jõuda et kas ned autoliidud ei peaks määrama piirhinnad ja jälgima et alla nende ei ole võimalik ausat konkurentsi pakkuda.Soomes ei juhtu selle väikse streigiga küll midaga pikaajalistele suhetele rahvusvahelises konkurentsis,paar nädalat liiguvad kaubad ringiga siis läheb normaalsetesse jälgedesse tagasi.
hinna määrab konkurents. kes ei suuda pakutud hinaga toimetada, see sureb. kaubavedu pole selline teenus, kus peaks riik või mõni liit seda piirhindadega reguleerima. ainuke, mida saab teha, on kontrollida sektoris tegutsevate ettevõtete maksude tasumist. kui petetakse maksudega, siis mängust välja. aga kuni jätkub autojuhte, kes on valmis ümbrikupalga eest töötama, ei juhtu midagi.
mis on saanud soome paberitööstusest peale paariaasta tagust streiki?
sama juhtub varem või hiljem ka muude tööstusharudega, kaasa arvatud transpordiga. soome hea asukoht muutub tähtsusetuks, kui tekivad riskid tarnekindluses ja vedu läbi soome läheb kallimaks ja problemsemaks võrreldes lähinaabritega.
Soomes on ka konkurents aga sellist jama nagu siin ei toimu ja seal on asjad paika pannud just ametiühing ja SKAL.Sellist jura et konkurents siin midagi määrab ongi aluseks miks juhtidele makstakse miinimumi ja ülejäänu tuleb päevarahade näol.Pillid paneb esimesena kokku just aus ettevõte ja ***arid ***avad edasi ja elavad kuidagi ära.
aga miks saavad ***jarid edasi tegutseda? sest on olemas piisavalt tublisid autojuhte, kes sellistes ettevõtetes on valmis min palga eest töötama. või on nad nõus ümbrikupalgaga jne. tegelikult on selles väga paljuski süüdi teie endi kolleegid, kes ei oska või taha nõuda enamat, kui min palka.
keskmine soomlane on laisk ja ei viitsi iseseisvalt mõelda. seetõttu tellib ta transpordi ktk-st, kus on veohind paika pandud ja seal sõitvad vedajad saavad stabiilset veoraha. ärksamad soomlased mõtlevad nagu kapitalistid ja värbavad töötajad eestist, lätist, leedust, poolast jne. ehk nad saavad aru, et pole mõtet maksta rohkem, kui turult on võimalik saada sama kvaliteetset tööjõudu oluliselt odavamalt. see protsess süveneb ja selle vastu ei saa ei skal ega aü.
Asi ei ole ju juhtides kinni vaid puuduvates seadustes,kui asi oleks ettevõtete liidu poolt paikka pandud et vot alla0.9 euri ei suuda te maksta juhtidele,riigile ja üleüldse pole te jätkusuutlik siis sellega oleks veoturg korras.Antud kontekstis tähendaks see riigi huvi saada maksud mitte ainult miinimum palga pealt vaid konkurentsivõimeliselt palgalt.
sa vist pole aru saanud, et meil on vaba turumajandus: hinna dikteerib turg, mitte riik või aü.
kas sa tõesti arvad, et isegi kui oleks mingi min veohind, siis need, kes praegu ei maksa makse, hakkaksid siis maksma? tõsine optimist või hoopis naiivik.
Olen nõus, et hinna määrab konkurents. Mõni aasta tagasi oli kaupa rohkem, olid ka hinnad kõrgemad, nüüd on autosid kõvasti üle ja seetõttu lähevad ka hinnad alla. Paraku ütleb nii turumajanduse algtõde. Jutud miinimumpalgaga töötajatest, vanadest autodest ja maksupettustest on kui mitte päris tähtsusetud, siis vähemalt 2. või 3. järgulised ning mitte põhjus, vaid tagajärg ja olen ka 100% nõus sellega, et kes ikka tahab riiki ja teisi petta, teeb seda igal juhul ja pole üldse oluline palju tema auto kilomeetri eest raha saab.
Ja kui väga ka autojuhid kliente, kes odavamalt transporti tellivad ei vihka, siis vähemalt kaine loogika peaks aitama neist aru saada - kui tahad osta näiteks uut telekat ja 2 kõrvuti poodi müüvad sama asja 4000 kroonise hinnavahega, siis kas ostaksid kallimalt, kuna seal räägitakse, et selline ongi normaalne hind, nemad ei solgi ja maksavad ausalt makse. Üsna tobe jutt tunduks või kuidas?
Nii kurb, kui see ka pole, siis transporditeenuse hinna järsk tõus autujuhtide palga huvides oleks majandusele tervikuna erakordselt kahjulik, kuna paljud firmad ei saaks endale enam lihtsalt transporditeenust lubada, mis jahutaks eesti niigi leiget majanduskliimat. Ja loomulikult vana tõde - kui ei vea enam eestlane (mida saab siiralt uskuda ainult naiivne lillelaps), siis veab lätlane, leedukas, poolakas, bulgaarlane jne.
ja ongi nii, et tuleb ja veab lätlane, leedukas, poolakas jne. sest neil on kütus niivõrd palju odavam. seda eriti veel kui neil on oma kütusefirmadega lepingud, kuna nad ostavad suurtes kogustes siis saavad väga korraliku ale ka. tuleb leedukas esmaspäevaks eestisse koormaga. paneb koorma maha. praeguse kabutaazi seaduse järgi on tal õigus teha kolm vedu 7 päeva jooksul. ta teebki need kolm vedu, siis võtab koorma ja tõmbab siit riigist uttu. eriti kui juhtub tulema see leedukas venest. paagis 1000+ liitrit odavat kütust. teeb eestis 3 vedu ja läheb nalja hindega teise riiki, kuhu iganes riiki. isegi eesti vedajal on kasulikum osta kütust soomest ja leedust. isegi siis kui sa maksad firmale, kes toob sulle käibemaksu mujalt riigist tagasi. aga leedukas leedus ja lätlane lätis saab veel odavamalt selle kütte kätte ja käibemaksu saab täielt tagasi. meie toredad riigiissid tegid selle kütuse aktsiisi tõstmisega ikka omale karu teene ja kuna aktsiisi hakkab vähem laekuma, siis tuleb ju seda veel tõsta. mina saan diislikütte kätte umbes sama hinnaga mis on lätis posti hind. aga esmaspäeva varahommikul oli kütuse hind nende tavahinnast 3 santiimi madalam, meie rahas vast 70 senti. kas nad korraldavad ka siis selliseid odavmüüke nagu lääneeurooplased, et kütus lastakse odavamaks, et eraisikud rohkem ostaksid. meil on ainult nii, et kruvime ikka hinda juurde.
lugege tänast äripäeva.esttrans jäi veost ilma ja etk kaotas korraliku vedaja.nüüd tuleb miski firma vedama külmikud aastast 1950 autod 1960 paagis sinine ja juhile oalgad maksmata.
Tänasel päeval juba autosi puudu,suur aitähh kahele rootsi pangale kes kõik käest korjas ja odavmüügi korras euroopasse saatis.Sellest tulenevalt suur hulk ettevõtjaid kel panga ees hiigelkohustus ja uusi liisinguid ei anta isegi nende sugulastele mitte.Sellega sektoris tehtud suurpuhastus nii et KÕIK HINDU TÕSTMA.
oh ega neid hindasid nii kergelt tõsteta küllap siis alles kui elu sunnib
kui ikka kütte hind üle 20 eegi on võibolla siis
eelnevalt saab ju lugeda kuidas mehed sportlikust huvist tööd teevad raha pole kõigeolulisem
edu tühikargajatele
veohinnad täitsa OK, lihtsalt paljudel jääb puudu oskustest. vaadake suurte tegijate kasumeid enne kui halama hakkate. kui iga aasta teenitakse miljoneid ja samas investeeritakse uutesse autodesse, siis pole neil hindadel midagi viga.
Veohinnad hakkavad alles tulema.Erategijast veokijuhile maksab klient kütte kinni ja 50 euri päevaraha juhile ja jokk.Palju sa veel tahad,1200 euri kuupalk aitab.Remondid kodus ja liigub see kes veel liigub.Head ajad on läbi.
kuhu need veohinnad tulevad?
see on ju selge, et nad langevad. kui uus veok võtab kütust 25 liitrit 100-le võrreldes 7 aastat vana veokiga , mis kulutas 30, siis ei tohiks veohindade langus ühelegi vedajale probleeme tekitada. juhtide osalt on selge, et primitiivse töö peal ei vii ülemaksmine mujale kui pankrotti. kui kohalik juht ei lepi tänasest poole väiksema palgaga, siis teeb töö ära sisserännanu. täpselt nagu mujal euroopas.
Ükski uus veok ei võta kütust vähem kui vanakool.Sama kehtib sõiduautode kohta.Mustaltvedaja ei võta ja ei tahagi uut veokit,mis probleeme täis tehnilise osakonnaga kui majandab mitte kaugel.Uue veoki peab võtma firma ja hinnad lakke lööma,7 raamatupidajat tahab ka sealt imeda.
No nüüd sa panid küll puusse, uued on oluliselt ökonoomsemad. Võimsust rohkem, samas on ökonoomsem. Vana 95a. Fh12, täishaage ja koorem peal, 50 sajale, näita mulle mõni "tänapäevane" analoogne sõiduk mis neelab 50 sajale.
Kompuutrinäidud tuleb unustada.Tutikas scann kompu näitab linnas 55.Maantee hetkeline kõigil 27.Enda 2003a actros 8x4 võtab 45 sajale ja 2013 aasta volvo võtab ka 45 sajale.Vahe selles,et actrost remondid kirvega aga volvot ei.Sellepärast visatud volvo nurka,las teised rabelevad esimese remondiprobleemini.Senikaua kuni garantii lase aga pappi ja sõida,kui lõpeb pole kodus midagi sellega teha.Sitaks neid remonditud ja ei viitsi nendega tegeleda,mida uuem seda hullem.Võtad mingi 96a scanni või volvo,1 juhe ja sõidad.Kui otsapidi nende uutega sita sees oled,siis tunned kui mõnus on vanakooli käigukang mis kestab igavesti.
Siis pead sa vast sõitma õppima ? Selline kulu saadakse kuskil Norra mägedes kolistades. Maanteel hetkeline 27 ? Eesti-Hungari, poolhaage täislastis KESKMINE 35 sajale(räägin praegu kulust tankimise, mitte kompuutri järgi)
Äkki probleemid ongi selles, et sa "remondid" ise ? Kas sa olid see mees kes vanast õlist diislit tootis ?
Tegelikult on ju kõige parem pill vana Kamaz, vala kasvõi trafoõli sisse ja remontida saab kodus kuvalda ja keevitusega.
Üks 2009a, 8x4 Renault tarbis 60 sajale, päevane läbisõit oli vast 10km, koorem peale(isekallaja) sõit 500m-1,5 km.
Kamaz on ikka hea pill,raamid ja värgid ainult mootor ei pea jalanumbri all vastu.Neid polte peab kaasas olema kui plaks käib vahetad ja jälle liigud.Ise nagu rekkal 300000km sõidad ja 100 euri pisar silmis tambid remonti.Musklid peavad jämedad olema ja nädala paned une ajast.
Pidevalt loobid käiku välja,igal võimalusel seiska mootor,foori ees samuti langusel seiska mootor,kunagi tühikäigul ära lase tiksuda.Hommikul kui õhk maas ja käivitad siis 6ati juures juba proovid intensiivselt kas kannatab liikumist,nii õpetatakse koolis ja kulu pidavat olema 29,9.
Sitrus, oled sa tegelikult mõnes veoautos istunud ? Käiku välja loopida ?? Milleks, et kütusekulu tõuseks ja mootor koguaeg kütust tarbiks ? Pidurdatakse käikudega ! Milleks mootorit seisata ??
Ma ei mõista, kas kellelegi on mingisugune kiiks või aetakse peenemat sorti huumorit.
Kui auto sõidab ja mootor seisab,otsast vaatad rihmad ei liigu,siis kütusekulu tarbimist ei ole.Võib olla kütuse auramine läbi paagikorgi ja muudest õhutussüsteemidest.
Tegelikult pole sitrus vist ikkagi veoautot lähemalt näinud kui tänaval mööda sõitmas. Kui mootor seisab ja auto liigub, siis tähendab seda, et roolivõim ei tööta ja peab ikka korralik rämbu olema, et rooli keerata, sellist asja ei harrasta veoautoga kokkupuutunud inimesed iialgi. Lisaks katkeb kõrgsurvepumba või commonraili kütusevool automaatselt kui pöörded on tühikäigust kõrgemad ja gaasipedaali ei vajuta, seega on kütusekulu 0.Ära aja oma väljamõeldisi siin, mõni loll võibki katsetama hakata ja on autoga kraavis.
See kulu on hetkeline taganttuulega,mida näitab kompuuter.Võtke pang sülle küttega ja lohvid sisse siis vaadake ja kommenteerige.Suures paagis kõik arvavad,ää näe varda järgi ei midägi,sõitsin jube öko jne.
2013 aasta 460-ne Volvo- keskmine 28,0 L/ 100km. See 4 kuu keskmisena välja toodud. Koormad alates 3T...26,5T paberite järgi... Sõidetud : EST-IT-EST, EST-BENELUX-EST, EST-FR-UK-BENELUX-EST jne
Ma kühveldan DAF autoga ja pole oma reisikulu üle 29 saanudki.EST-NL-EST või EST-D-EST ja EST-A-EST. Alla 22 tonni pole koormat olnud. Autoks 460 105,2013
Mis kuradi hetkelisest kulust ja varda järgi mõõtmisest sa räägid ??? Kõik ei sõida pealesõja aegsete masinatega või mingisuguste kamazidega, et näidik ei näita ja kui näitab siis valetab(et varras on kõige täpsem) Autod näitavad ka keskmist kulu ja uued näitavad üsna täpselt.
Mine puhka parem või astu päikesekäest varju, ehk hakkab sul vähe parem. Sa peaks kuskilt abi otima ? Mis on euro 6, keskmine õlivahetusvälp ?
Ja kes sõidavad euro 6ga ei pea teadma ja ei teagi remondist ega välpadest midagi.Milleks juhil vaja teada.Kustub kiirelt,küll bossid remondivad kui suudavad.
Õhtust.
Lasin silmadega teie foorumist üle, ja ütleks kohe et tulge maa peale tagasi. need autode pardaarvutid on müügi jaoks krutitud. Autojuhid teavad seda.
sitrus, punktiriba, ja oh issand jälle sina sammal, ning veel kel nenda kommijate arvamus. MINGE SÕITMA JA TUNDKE ARITMEETIKAT.
Algatuseks lihtne lühem 4000km ring, täna peaks kõik autod selle täis tangiga ära tegeme. MUIDUGI nullige ringi trip, või mis iganes eri keeltes seda mainitakse autos.
reisil jälgige kindlasti autobaanidel palju auto odomeetervaletab, ja peale reisi tankige auto küttepaagid uuesti täis. Vahet pole kus tangite, maksate ju tangitud liitrite pealt.
ja siis umbes 3-4 nädala pärast rääkige tulemustest.
las see koorma kaalud tuuled jne jäävad edasisteks sõnavõttudeks.
siis võime rääkida hooldusvälpadest ja kütte kvalideedist ka.
Läti valitsus kaalub tema sõnul veofirmadele maksusoodustuste pakkumist, et aidata ettevõtteid, kellele mõjub Venemaa kehtestatud põllumajandussaaduste embargo eriti valusalt, vahendas Läti rahvusringhäälingu uudisteportaal LSM.
Lätis on praegu registreeritud ligikaudu 1500 külmikuga veokit, millest pooled kuuluvad ettevõttele Kreiss. Pea 90 protsenti nende veokite veetavast kaubast on seotud Venemaaga...
kui Kreiss leiab nende veohindade juures juhid, kes on nõus 1000 euri eest ajad lõhki sõitma ja mitmekesi kabiinis elama, siis sellise tulevikuga peaksid ka kohalikud superjuhi ennast harjutama hakkama. autojuhi töö on lihtne ja praegune ülemaksmine ei saa kaua kesta.
"autojuhi töö on lihtne"
Kas kuri tööandja on ise seda tööd teinud???
Sellise lolli lause peale tundub küll, et mitte.
Aga töölepingusse paneme ikka julmalt sisse omavastutuse autojuhi süül põhjustatud õnnetuse eest ja seda kaks korda rohkem kui ametlik palk kontol...
Edu
kuskohast see ülemaksmine paistab?Kas miinimum+päevarahad on ülemaksmine?Ehk kuri tööandja eipea ka kohe ratsa rikkaks saama vaid natuke pikemalt planeerima oma maju,dziipe,kaatreid,mitte korraga ja kohe?Kui te toime ei tule,minge õppige nendesamuste poolakate leedukate ja lätlaste juures.
mis osa autojuhi tööst raske on? rooli keeramine, liikluseeskirjade täitmine, kauba koguse ja pakendi kontroll laadimisel vms? selleks pole ju vaja mingeid lisaoskusi.
mis 2 kordne omavastutus autojuhi süül toimunud õnnetuse eest? kui juht rikub töövahendi , siis tuleb see välja maksta. täies ulatuses.
kui rekkajuht saab täna min palk + päevarahad, siis peab ta väga kehv mees olema. krt, ei teagi enam selliseid firmasid, kes nii vähe maksavad. aga ajad muutuvad ja sellise firma juhtidel saab ehmatus väiksem olema kui tasu 700-900 peale kukub.
ega ei olegi rasked need loetletud asjad vaid suisa meeldivad.
raskeks teeb Teiesuguste ülemuste olemasolu, mis võtab vähimagi tahtmise seda tööd teha...
Kuri tööandja hõõrub käsi ja ootab aega kui saab jälle eurosid maha kraapida töölistelt, maailma majanduse olukord nii kohutavalt nõuab ju seda. Kahju kohe juhtidest kes sellisega tegemist peavad tegema. Need mehed toovadki sulle krdi sitapeale leiva lauale, aga sa tuled siia maha tegema ja muidusööjateks pidama. Haige inimene.
ja jah. kui neid sitapäid poleks kes teile tööd annavad, siis suurem jagu autojuhte paraku ei kõlbaks isegi kraavi kaevama. Olen nõus, et palk on väike kuna veohinnad on kehvad, aga raske töö... Arstil on raske töö, õpetajal on raske töö, tippjuhil on raske töö.
ei hõõru käsi ja ei oota seda, sest need äpud jäävad ju teiste maksumaksjate kaela. aga reaalsus on see, et autojuhid on ülemakstud võrreldes reaalsete töö tegijatega (arstid, õpetajad, ehitajad, tootmistöölised jne).
ei usu, et autojuhid mulle leiva lauale toovad. pigem annan mina neile võimaluse elamisväärset palka teenida ja normaalse töökoha. mulle ei jää sealt järgi midagi.
mis autojuhid arvavad lähi tulevikust? Venemaa boikoteerib Lääne-Euroopat ja vastupidi, kuid kõige suurem kaubavedu nende kahe vahel käibki. kui see vedu ära kukub, siis mis need professionaalsed autojuhid tegema hakkavad? kui rooli keeramine on ränk raske töö, siis kuidas te reaalset tööd tegema hakates ellu jääte?
Mis selle arsti töös siis REAALSEMAT on kui autojuhi omas. Juht toimetab koorma punktist A punkti B ja on töö tehtud, arst võib olla uurib ja puurib aastaid su probleemide kallal ja ei oska lahendust leida.
Sinu arvates peaksid autojuhid vabatahtlikult oma palgast osa arstidele ära andma sest nende vastutus on suurem?
Arsti ja õpetaja palga määrab riik, autojuhi oma turumajanduslik konkurents. Neid asju ei saa väga võrrelda ega nutta, et autojuht teenib rohkem kui õpetaja.
Sa sellele pole mõtelnud, et sinu teenistus kaob sama moodi kui sinu "äpudest" autojuhtidel kui boikott sinu autode marsruute puudutab?
Vaevalt sa üleüldse mingi ettevõtlusega tegeled, su loll jutt ei kinnita seda küll kuidagi, tavaline tõusik, muud midagi.
Kulla tööandja. Milleks läks jutt nüüd teistele ametimeestele?
Jäi jutt ju palga ja omavastutuse tasakaalust pooleli?
Ja näita mulle kui "äpule" milline õpetaja, arst või tootmistööline riskib oma igapäevatöös erinevate võimalustega trahvi saada võimuesindajate poolt???
Pean silmas koormaid, mis lähevad märgi 313a piirkonda või muud ülekaalu rikkumised, mis ei sõltu kaudselt autojuhi tegevusest. "No sõida siis lõhki, ära pabista küll ma klaarin!","Sõida siis kiiremini", " Mis sa siis võtsid ülekoorma peale?", "Eelmine autojuht sai küll kauba keelu piirkonda viidud!" jne jne....
olen täiesti teadlik sellest, et töö kukub lähiajal ära. praegu juba väliskliendid saadavad hoiatusi. olen sellega arvestanud ja panen autod vajadusel seisma, juhid palgata puhkusele.
pikas perspektiivis müün firma koos juhtidega maha. ostjaks on arvatavasti mõni bulgaaria või rumeenia transpordifirma. juhtide jaoks oleks parem sattuda vene või poola omaniku alla, aga see on liiga ilus unistus.
vau, et kohe müüdki maha. ja koos juhtidega ka veel. ei tea milliste juhtidega? mis ajast autojuht sinu omandiks sai? ära kujuta ette, et sul midagi müüa on. kui töö ära kukub, siis mis huvi peaks olema bulgaaria või rumeenia ärikal sinu firma vastu. heal juhul kingid ära. kohe näha, et praalib siin mingi vend kes on kuulnud ainult transpordi ärist. võta ise baranka pihku ja näed kui ülemakstud see töö on. ära aja niismam siin pläusti välja. ja neid firmasid jagub, kus juht saab praegu palka tuleva aasta miinimum. heake küll, 15 eurot rohkem + päevarahad.
avalikustasid oma töötajate palganumbri?
mis selles müügis nii keerulist on? töötajad saavad peale müüki ise otsustada, kas jätkavad seal või mitte. selles on õigus, et traditsioonilisel transpordifirmal pole mingit väärtust, sest vara on liisitud ja lepingud ei maksa midagi, sest iga teine sarnane firma saab sama tööga sama hästi hakkama. ja loodus tühja kohta ei salli.
bulgaaria ja rumeenia on ainukesed, kellel on huvi siia turule investeerida. nii on lihtsam kohalikele ja skandinaavia tellimustele ligi pääseda. varem või hiljem vahetavad nad personali ja vara firmas välja, aga see on nende mure.
sul ju baranka pikalt käes olnud ja peaksid asjadega kursis olema või usud ikka kohalike ekspedeerijate näpud püsti antud suuri lubadusi, et teeme sinuga äri veel 10 aastat ja ära põe. irw
to looder, mina olen auto24 foorumis oma töötaja palga avalikustanud, mitte küll selles teemas. kui huvi on eks otsi üles. lihtsalt laevas oli meestega jutuajamine(üsna kolhoosi moodi asi) ja me rääkisime oma palgapoliitika ilusti lahti, aga nemad ei saa minna panka ja omale laenu võtta (jah lõppsumma on küll sutsu suurem kui minu töötajal), aga minu töötaja saab.
kahjuks, kuri tööandja saadab töötajad palgata puhkusele ja kas sa arvad, et töötaja jääb näpud püsti bulgaarlaste ja rumeenlaste firma ülesostu ootama või?
Kuna autojuht on palgatöölisena palka saanud?Osta omale auto,tee tööd,pole kellelgi kobiseda ja saad pappi lugeda.Heietada pole mõtet,jookseb tühja,palgapäev on 7ndal ja kogu lugu.
kes siin ajasid,et autojuhi elu nagu lill.minge mässake külmaga koormaid ja kui kütted -25c kinni ja leiuta või oota kuna miskit abi saab. mis neil kontorirottidel,õpetajatel jne viga,oled kellast-kellani tööl,soojad ruumid,polegi nagu rohkem lisada esialgu
jah tõesti, veoautojuht kui tsivilisatsiooni pidepunkt, alustala
kuri tööandja, kuidas meil tänase turusituatsiooni ja oma firma realistliku väärtuse hindamisega lood on? sest isegi skandinaavias ringi vaadates on kõik tööd, mida bulgar vähegi oskab, bulgari teha, milleks tal mingit eesti prügikala vaja?
ütle mõni firma, kus pikaotsa juht saab täna vähem kui 700-800 netos ametlikult ja lisaks sama palju päevarahasid. sisetööl 1000 koos sama suurte päevarahadega.
kui aeg nii kaugel, et tuleb töötaja palgata puhkusele saata, siis pole töötajal enam kusagile mujale minna. tuleta 2008-2009 meelde. kuhu siis superjuhid tormasid? ühest firmast teise ja enamasti jäid rahad saamata. praegu helistavad iga päev paar soomes töötavat meest, kellel silme eest koondamine ja loodavad uut kohta jälle eestisse leida.
Milline autojuht siis kõrghariduse ja laia silmaringiga peab olema? Et tark on autojuht kes rohkem varastada jõuab või?Ütlevad jah maksa mulle vähem palka,aga lase mul varastada ja kui sita kokku keeran pigista silm kinni.Üldjuhul selliste autojuhtide sitakeeramine kujuneb selliseks,et uneski võimatu näha.
ikka see varastamine nii hingelähedane teema paistab olema. Aga tundub vist tõesti, et peab olema kõrgharidus, et saada aru sellest milline töö on raske.
ütle mõni firma, kus pikaotsa juht saab täna vähem kui 700-800 netos ametlikult ja lisaks sama palju päevarahasid. sisetööl 1000 koos sama suurte päevarahadega.
LIHTSAM VIST KUI NIMETAD NEID KUS MAKSTAKSE SEDA NETOS.
kaldun arvama et oled asjast väga kaugel või kõvasti petta saanud
ma tean ainult neid, kus seda makstakse. ei hakka neile reklaami tegema.
aga võiks välja tuua need kohad, kus ei maksta.
siin on probleem ikka autojuhis, mitte palgamaksjas. kui pidevalt lõhud autot, kaupa ja ei jõua õigeks ajaks kohale, siis võib olla tõesti saad vähem. muidu on ebareaalne nendest numbritest vähem teenida.
Eestisiseselt on ka väga mõnusaid autojuhikohti,et milleks trügida itta ja läände.Kahjuks eestis kohad hõivatud ja jääb välismaa lobi järgi kus jah unusta oma elu ära.Läände vajataksegi noorautojuhte,kes peavad aastaid 5 kuudielule vastu ja müts maha nende ees.
to kinnitus: küllalt aetud kkäima neid koitajatest firma omanike masinaid teel,kes ei raatsi isegi talvel norm kütet sisse panna,vahivad teel,ei mingit võtit ei filtreid,ning kui ikka pl-s külmaks läheb,on neid hädalisi sitaks ja ega service ka pruugi isegi sama päev jõuda.
to looder, nagu sina ei tee reklaami hea palga maksjatele, ei ole minu asi teha antireklaami kehva palga maksjatele. pealegi oli juttu ainult paari autojuhiga väga paljudest sellest firmast ja asi on jutu tasandil. ei ole selles firmas ise töötanud ning sealt palka saanud.