Veoautod ja rasketehnika

Uskumatult odavad veohinnad?

 
posit
10:01 12.08.2014
hea kui autojuhte tuleb tööturule seoses erinevate sanktsioonidega nii meil kui soomes tekib valikuvõimalus juhtide osas kes on nõus pikemalt sisetööd tegema saab optimeerida juhtide arvu ja veohindadega
kah auu....
22:55 14.08.2014
loen ja imestan kui ikka asi nii kehva on siis mida kuradit autuga vaja kimada ringi,võtmed lauale ja las peremiis ise ajab kerge tööga roppu raha autuga kokku.
Forwarder
14:29 15.08.2014
Huvitav oleks teada, kuhu sellel põhiharidusega autojuhtide armeel siis nii väga minna on, kui ameti maha panevad? :)

Leppige reaalsusega, et palgad on sellised ning jäävad sellisteks (või langevad) üsna pikaks ajaks. EL'i ning Venemaa vahel tõmbuvad mahud kokku ning selle arvelt kellegi palganumber kindlasti tõusma ei hakka, see on reaalsus.
sitrus*
15:16 15.08.2014
Ei pane keegi ametit maha.Tossavad roolis ka 500 euriga kuus.Kohe on tulemas brigaad kes tahab saada ainult 400 euri palka.
professor_sammaljalg
15:28 15.08.2014
et keegi sitrust viie sotiga tööle ei võta, tuleb hinda alla lasta? väga kurb.
Kutt333
08:35 22.09.2014
Praegu otsin tööd ja esimene asi millest tööandja mulle kurdab on väikesed veohinnad ja is palka saa veel tahad? Kurat miks te mulle kurdate oma suutmatust veohindu tosta! 12 aastat juba samad hinnad ,votke moistus pähe!
Jajahhhh
11:25 22.09.2014
See on turg, mis asja paika paneb. Kui on odavaid Leedukaid,Poolakaid, BY ja UA mehi, siis paraku isegi kõik eesti veofirmad kokku ei suuda hindu tösta.
Tõsiasi on see, et praegused veohinnad võib liigitada ca 2009a tasemele. Kui veel 2011aastal tehti vedu 2000€-ga, siis nüüdsel ajal 1700€- eest sama koormat on nõus vedama väga paljud!
Kutt333_le
18:58 22.09.2014
100m kaugusel on Rimi ja Selver, mõlemad müüvad Toolse leiba ja Alma piima sama hinnaga, Rimi tõstab hindu 40%. Kummast poest sa piima ja leiba edaspidi ostad?

See on väga naiivne arusaam, et tööandja pole oma suvast suuteline veohinda tõstma. Praeguses turusituatsioonis saadetakse sind kohe pikalt, kui tuled hinnatõusu jutuga lagedale. Mõni üksik pikaajaline klient võib-olla tõesti on nõus veidi hinnaga kaasa tulema, kui suudad talle ära põhjendada, et siin äris on ka jätkusuutlikus omal kohal, aga üldpilti see ei muuda, sest hinnasurve pole ainult transpordisektoris. Fakt on see, et vedajaid on rohkem, kui on veoseid, mida vedada ning mingist hinnatõusust hetkel unistada on täiesti alusetu. Pigem langevad hinnad veelgi, äärmuslikud ajad - äärmuslikud meetmed.

Iga päev näen, mis hindadega LT,PL,LV ja otseloomulikult ka teatud EST tegelased koormaid liigutavad ning absoluutselt ei imesta, et hinnad on sellised nagu nad on, solkijaid on lihtsalt nii palju.

Ja vedamata ei jää midagi, uskuge mind, alati on keegi, kes tõmbab kõhu sisse ja teeb selle töö ära hinnaga, mis kaine mõistusega ettevõtjale tundub kui sanitaarlask iseenda pihta.
diversant
20:49 22.09.2014
kas nn "turusolkija" maksab oma teenusele peale?
looder23
20:52 22.09.2014
tuli teade, et venemaa paneb euroopa lobile piiri kinni. see oli alles teade. ekspordi hind kukkus 200 euri nagu naksti. kui päris kinni pandi, ei tea kas kukkus veel. hetkel info puudub. aga fakt on see, et need kes enne euroopa ja vene vahet uhasid, siis ca 75% neist on nüüd euroopa peal laiali ja otsivad tööd. hind ei tõuse kohe mitte.
looder23
20:57 22.09.2014
to diversant. ju turusolkija optimeerib maksudega, s.t. jätab maksmata. jätab ka juhile maksmata. ja juhtub ka nii, et sõidab autol rehvid siledaks ja siis kurdab ,et näed raha pole hinnad on mõttetud ja paneb auto müüki. saab x summa. siis otsib enamvähem sõitva raipe, millel enamvähem rehvid all. uhab jälle kuni rehv sile ja häda käes.
keerulistel aegadel võidavad t
22:49 22.09.2014
pole olemas turusolkijaid, lihtsalt mõni oskab paremini ja odavamalt kui teine. pole vahet, mille arvel, aga enamasti autojuhi arvelt. kui leiad odavama tööjõu ja on mõistust osta ökonoomne ja hea kvaliteedi/hinna suhtega veok, siis oled või sees. tööd palju ja anna minna.
siberia
22:52 22.09.2014
Turusolkijaid sõimates unustate, et erinevates riikides on erinevad maksumäärad. Lätis näiteks on üks ettevõtlusvorm "mikroettevõte " millega toimetades saab täitsa seaduslikult 1400 EUR töötasu välja võtta, makstes sellelt riigile 9%. Venemaal oli tulumaks vist 13%, sotsmaksu, töötuskindlustuse jms nimelist röövimist polegi.
Saksamaal on osatööajaga töö teatud piirides üldse maksuvaba.
Tähendab see seda, et lätlane saab teha kaks korda madalama pakkumise ja ikka jääb talle kaks korda rohkem raha kätte.
Tööjõukulude mõistes: ainult eestisisestel vedudel pole asjal mõtet, sest juba päevade arvuga muutud residendiks, aga Euroopas sõites peaks olema püstiloll, et seda Eesti lipu all teha. Või uskumatu patrioot, kes iga teise teenitud euro Toompeale viib.
professor_sammaljalg
15:00 23.09.2014
ära häma, "keerulistel aegadel" - kui keegi oskab paremini ja efektiivsemalt, on selle asja nimi aus konkurents. kui see keegi aga petab maksudega, sõidab rontidega ning töö saamiseks teeb pakkumisi alla omahinna, on tegemist turusolkijaga. aeg peeglisse vaatamiseks võibolla..
to professor
18:05 23.09.2014
mis asi on pakkumine alla omahinna? kui odava hinnaga välja tuleb, siis pole alla omahinna. kui teha tööd tuluga alla omahinna, siis lõpp on kiire.
kui ettevõtja ostab õige hinna/kvaliteedi suhtega tööautod (mitte tilu-lilu täis 700hp võimsusega pillid, millega parklas eputamas käia), palkab mõistliku tasu eest juhid (neid Eestist enam ei leia), jälgib palju juhid kütust kulutavad jne, siis tulebki omahind odavam. kui need autod veel 30 päeva kuus sõitma panna, siis saab kiirelt rikkaks.
looder23
21:12 23.09.2014
vau, kohe nii ongi või? räägi mulle ka milline on õige hinna/kvaliteedi suhtega auto? milline on mõistlik tasu juhile, keda ei leia eestist? kuidas saab panna autod 30 päeva sõitma? jne jne? ma mõtlen siiski euroopa tööd. ei arvesta siin graanuli vedu, kus autod sõidavadki 24/7.

muide rikkaks saab palju lihtsamalt. teed oü ja oledki rikas. maksuameti arvates miljonär,sest makse tahavad iga kuu ja mitu x, kütuse müüate puhul miljonär, sest algavale firmale nii lihtsalt krediiti ei pakuta, parem kui saab raha ette ja teenuse tellijate arvates miljardär, sest nemad arvavad, et oma pakutud sandikopikaid võiks maksta 45 päeva möödudes, siis ka venitavad ning 90 päeva pärast ehk ongi raha käes. seega oü teevad ainult "rockefellerid" ja teadjad, et kohe-kohe saab rikkaks.
professor_sammaljalg
22:24 23.09.2014
"Mis asi on pakkumine alla omahinna?"

Suht lihtne asi tegelikult, ei tohiks suurtele arimeestele arusaamatu olla. Kas k6rvalteemas "odavamalt labi saav" pro transport on ka lihtsalt h2sti hakkama saav firma?
to professor
22:51 23.09.2014
veelkord, tehes tööd alla omahinna, saab raha kiiresti otsa. vaevalt, et keegi seda praktiseerib. lihtsalt mõni firma oskab paremini majandada ja seeläbi on kulud väiksemad.
looder, mismõttes ei saa autosid euroopa vahele 30 päeva sõitma panna. juhid vahetustega peale. üks lõpetab. sa jutu järgi ju tegija ja nüüd nii lihtsa asjaga ei saa hakkama.
looder23
23:08 23.09.2014
pühapäevad? pühad? laadimiste takerdus? kohustuslik 24? 45h? jne. see, et auto 30 päeva sõidab, on mõne mehe märg unenägu. ja see, et üks mees sõidab 6 päeva ära, hüppab teine sanga ja läheb, siis juht tahab selle seisva/puhatava päeva eest ka raha saada. või peab see sõidu päev olema tasustatud juhi poolt vaadatuna väga mõistlikult, et seal molutada ja siit ei tule enam välja kuidagi madala kuluga kuidagi majandada. siit tulevadki need, et kuskilt keegi jääb ilma. ära unista, et veohindu alla lüües sul juhid rahul, ise rikas ja auto korras on. kuski keegi kannatab.
nii, et tee mulle selgeks, et kuidas on võimalik madalate hindadega hoida veokit 30 päeva euroopas sõidus, juhid vahetustega, ettevõtja poolt vaadatuna mõistlike palkadega. see parem ja osavam majandamine tähendabki susserdamist. kellegi ilma jätmist. ja see ei ole enam aus konkurents.
to looder
23:25 23.09.2014
kui auto sõidab 30 päeva, siis on lihtne juhile maksta 20-30% rohkem. veograafikud tuleb sättida nii, et pühad ja pühapäevad liiguvad autod ida pool. juhid teevad pausi kas kodus või hotellis, mitte kallis transpordivahendis.
mis siin rasket on?
professor_sammaljalg
07:31 24.09.2014
räägi, kõva teoreetik, mitu auto sul on ja mis töö peal nemad 30 päeva kuus sõidavad? iseenesest ei ole see loomulikult võimatu, kuid mitte eesti, ega ka lähivälismaa mastaabis. lääne-euroopas terminalide vahet uhades ei ole keeruline, kahes vahetuses 24/7 autot käigus hoida kuid meil siin pole sellist töödki.

kuidas on võimalik autot käigus hoida, sõites alla omahinna? paljusid kulusid saab ju sujuvalt silma alt ära lükata, kui veohinda arvutad, sest "äkki järgmine kuu läheb paremaks". amortisatsioon, riigimaksud, küll sulane palgaga veel mõne nädala ootab. iseenesest on iga ettevõtmise mõtteks siiski kasumit teenida samuti - sellest võib ju loobuda, et auto ei seisaks. ja kui lõpuks oled lõhkise küna ees, pole raha, et kütusegi eest maksta või maksuamet on arved kinni pannud aga alati saab ju laenu. ja nii edasi, miks ajada nii naiivset juttu, et alla omahinna pole võimalik?
professor_sammaljalg
07:32 24.09.2014
mida tähendab, et pühapäevadel "autod liiguvad ida pool"? mul tekib tõsine kahtlus, et tegemist ei ole veondusega kursis oleva inimesega, heal juhul mõni logistikatudeng on paar nädalat juba koolis käinud ja teab kõike.
ja-jah
20:05 30.09.2014
Kas keegi avaldaks saladuse, et kui palju dsv praegu km eest maksab?
tuhik
20:11 30.09.2014
Arvatavasti 65-67 senti / km, vedajaid selle hinnaga leidub hetkel kõvasti.
siidijusssi
21:09 30.09.2014
Uskumatult odavaid asju eestis näeb vähe, rohkem uskumatult kallimaid asju ikka
professor_sammaljalg
21:35 30.09.2014
kodukütusega tehtavad ringid olid vähemasti suvel mingi 72 senti? mingi taoline tõsiselt masendav number oli.
ja-jah
21:54 30.09.2014
Kinnitamata info andmetel pidi üks firma maksma 86 senti. See pole 100% kindel jutt, kuid vähemalt firmaomanik nii väitis. Põhjust valetamiseks ka nagu polnud. Selle raha eest ehk oleks võimalik midagi liigutada nii, et saaks tanklas tankida ja rehve veel ehk alla. Vähemaga ei ole küll asi jätkusuutlik.
Utoopia1
22:45 30.09.2014
Praegusel hetkel Eesti ja Euroopa vahet sõites 86 senti on ulme. Vaadake ekspordi ja impordi hindu ning tehke mulle selgeks, kuidas on võimalik sellist km-hinda maksta?
hinnad on head
00:18 01.10.2014
kõik suuremad ja kasumlikumad firmad toimetavad hindadega alla 0,7 eur/km. ainult autojuhtidele ei mahu pähe, kuidas nii saab. miks? sest nad tahaksid üle öö miljonäriks saada. aga kui firma omanik riskib oma varaga ja tahab paremat elu, siis on see paha. võtke klapid silme eest.
punakuub
08:53 01.10.2014
sõitke või 10 senti km , peaasi et tööd on? tänased hinnad on lihtsalt alla löödud hirmus et ei julge rohkem küsida. mina sõidan 1,5 euri km ja keegi ei ohi et kallis. ainult mis selles hinnas sisaldub ja korras. see aga kes arvab et odavam annab rohkem töötd võib lõpuks lõpetada pankrotiga. kokku hoitakse aga selliste hindadega palkadest, maksudest ja kuludest eriti remondi ja varuosade pealt. siis imestame et autojuhid sõidavad tunde lõhki, autod on avariiohtlikud ja nii edasi. lakse käia peaasi et omaniku rahakoti paksus suureneb. reeglina alla kütuse liitri hinna sõitjad on maksupetturid ja maksuamet ja töökaitse võiks seda uurida. tänasel päeval on vist soovituslik küsida mitte km hinda vaid tunni hinda.
to punakuub
09:08 01.10.2014
reeglina nii rumala jutu ajajad on ise veel rumalamad.
võrrelda tuleks võrreldavaid asju. on vedajad, kes sõidavad ka 10 euri/km eest. sa oled nende kõrval tõsine turusolkija.
to: hinnad on head
09:49 01.10.2014
Miks peaks autojuht tegema tasuta või siis minimumi eest tööd? Oled sa viimastel aastatel poes käinud? Autojuht ei ole nagu kratt, kes peremehele tasuta rikkust kokku kannab. Ela kabiinis ja ole kodunt eemal, ning kui tahaks saada keskmist või natuke üle selle palka, siis ilge kiun lahti ja sõimatakse, et tahavad miljonäriks saada.
eelmisele
19:00 01.10.2014
näita mõni autojuht, kes oleks keskmisega rahul. vestlusel küsitakse eesti energia juhile väärilist palka. töö on ju kerge ja mõtlema eriti ei pea, tehnika teeb õnneks kõik eest ära.
to punakuub
17:39 02.10.2014
1,5eur/km - mees ära tee nalja! Või on sinu näol tegemist lihtsalt pesuehtsa trolliga.

Kui viiakse koorem Saksamaale ära 1200 euriga, siis mille kuradi pärast peaks klient sulle sama teenuse eest 2500eur maksma? Optimism on tore, aga tuleks siiski korraks reaalsusesse tagasi.

Nüüd tuleb kindlasti vastus, et kodanik unustas kirjutada, et osutab nt. eriveoste transporti vms :)
eelmisele
17:55 02.10.2014
punakuub unustas mainida, et veab tunnitasu alusel leiba-saia vanalinnas laiali ja selle töö peale arvutas km hinna, et teistega rammu katsuda.
troll12
20:15 02.10.2014
Või teeb koefitsiendiga vedu ja loomulikult keegi ei ohi, et kallis km hind tuleb :). Reaalselt olen nippelt suutnud müüa vahendajale 82 kopika eest ja täisvarustust isekallutajana 1,2euriga. Ja puudus on ikka pigem vabast ajast.
professor_sammaljalg
22:01 02.10.2014
võibolla tasuks härrastel natuke ringi vaadata ja avastada, et kogu elu ei pöörlegi ümber võimalikult odava hinnaga saksa-koormate ületrumpamise?
TRT1
09:17 03.10.2014
Täna pakuti Bordeauxist Riiga koormat 1900€. Pakkujaks oli ekspedeerija firma Kohtla-Järvelt. Ma arvan, et mitte vedajaid ei ole palju, vaid ekspedeerijaid, kes ei mõista ja ei tea veondusest muud midagi kui ainult oma kasu veohinnast kätte saada.
professor_sammaljalg
11:15 03.10.2014
jah, altruismi on veonduses liiga vähe, ikka rohkem hingelist kontakti peaks vedaja ning ekspedeerija vahel olema.
Tiit811
20:39 03.10.2014
a`la 2 kuud tagasi andis ühe eesti mõistes üle keskmise suurusega logistilise firma personal autojuhile kogemata kaasa väljaprinditud meilivestluse kliendiga- küsiti ühe EUR-aluse veo hinda Tallinnast Hollandisse. Vastus: Arvestuslikult 0,4 ldm, vastavalt hinnakirjale 153 EUR + ADR 80 EUR = 233 EUR + km...
professor_sammaljalg
21:59 03.10.2014
tahman
22:40 03.10.2014
tõepoolest..ja siis..tekitati intriig..põnevaks läheb..)
juhiabi
23:40 03.10.2014
Selleks, et teada saada aluse transpordi hinda, pole vaja näha logistiku top secret vestlust kliendiga. :)
usunmajeesedajura
00:14 04.10.2014
Kuidas autojuhid saavad selliseid ulmelisi palkasid siis? Omanikud elavad nagu kuniga kassid. Veohinnad on ikka väga väga kõrged täna ja ei soosi kaubavahetuse arengut.
Tiit811
18:20 04.10.2014
Ei tekitatud mingit intriigi. Lihtsalt tahtsin öelda, et mida Te kallid kaaskommentaatorid virisete, et veohinnad madalad jne... ;-)
professor_sammaljalg
18:51 04.10.2014
ilmselgelt on osakoormate vedamisega seotud kulud tiidule tundmatu suurus ning ühe konkreetse aluse veohind pead sassi ajamas.
Eluonlill
20:57 04.10.2014
Täpselt, korjad 33 ADR alust Hollandi eksporti kokku ning ongi 7689euri koos :)))
raivo220
21:39 04.10.2014
Sa tööandja..miinumumpalka st maksuametile näidetavat miinumimi makstakse ja seda teed ka kindlasti Sina!! Kindlasti ei maksa sa palka kokkulepitud päeval!! Autojuhi süül rikutud töövahendi hüvitab sulle kindlustus ja muidugi oleneb töömehest, arvestad tema palgast omavastutuse.Mis puutub kaubapakendi kontrolli, siis jah-minu asi on sind või logistikut vaid informeerida, alati ei saa kaupa näha aluse igast küljest ja alati ei pääse ka lattu laadimise juurde! Loomulikult on selleks ptsatid olemas, kasutamaks ehk siis kaitsmaks oma p..t! Reeglina vastutab kauba laadimise eest saatja ja tema peab ka kinnitama selle, sest autojuht ei tea, mis kaup pakendis on-alati mitte! Need ajad peaksid möödas olema, kus kõik jamad aetakse autojuhi kaela! Sa aga ära näe juhte kui lolle orje, makstes palka päevarahades ja väites, et see ka ju raha! Päevarahad on kulutuste katteks välismaal ja seadustega paika pandud-seda kasutan mina vastavalt äranägemisele! Huvitav oleks teada, mis palka sina oma sulastele maksad-ei usu, et väärilist..ütleme näiteks 1300euri! Jutt palgast!!! Vast 500-600 maksad, kui sedagi!
Tiit811
21:46 04.10.2014
Ei pole miski mu pead sassi ajanud- lihtsalt haugun pisut. Või on nii, et Professor võib ja ülejäänud pidagu suu? Kusjuures Hr.Professor avaldab kohati täiesti aktsepteeritavaid mõtteid... Aga kahjuks mitte alati... ;-)
sitrus*
22:07 04.10.2014
Autojuhi palk ei sõltu veohinnast(ärge unistagegi) vaid kontrollitavast keskmisest.Kui veohind oleks tuleks 2korda kõrgem ei mõjuta autojuhi palka vaid ülakorruse vendi.Osta auto ja tee tööd saad kõik papi omale,igapäev sulas kätte ei mingeid ülekandeid,vanakooli värk toimib teatud valdkonnas.Ainus maks mida maksad on altkäemaks.
professor_sammaljalg
22:10 04.10.2014
au contraire, ega professorgi võta rohkem sõna, kui terve arutelu ärgitamiseks. või kehvast ilmast tingitud luude-kontide tuikamise väljaeluks :D
aga on siiski üllatav, et veondusega kursis olev isik hakkab ühe alusekoha hinna alusel tegema suurejoonelisi üldistusi veoturu kasumlikkuse suhtes, kui teoreemist eemaldada kuuepütane diiselmootor ja automaatkast.

Muudetud 04.10.14 22:19

Asdfghjklwert
15:28 05.10.2014
Millisest margiesindusest võimalik saada v8 700hp?
sitrus*
16:44 05.10.2014
210kw teeb sama töö ära kui otse sulas tasku jookseb,ei taha unistadagi v8-st,õige masin oli on ja jääb r6.
professor_sammaljalg
17:20 05.10.2014
maksaks head raha, et sitruse äritegevusele pilk peale heita, €2.80 poleks mingi küsimus, jookseb sulas tasku
mnjahdd
13:47 26.02.2015
Olen 6 aastat olnud kallurite omanik. Müüsin kõik lõplikult maha.
Mul lihtsalt hakkas häbi ja piinlik. Küsisin endalt, et miks ma tegelen sellise jamaga??? Ja kuna ei osanud vastust leida, siis lõin käega 2014 sügis ja lõpetasin.
Lihtsalt vastik oli vaadata neid vendasid objektil (ühe auto omanikud), seljas on kaltsud, autod no nii peldikud. Pargivad autosid mingites kohtades, kus tasuta saab hoida. Kütus tõmmatakse iga päev paagist välja ja hommikul valatakse sisse. Mustad ja sitased nagu murjamid.
Aga ei, nemad tahavad olla ettevõtjad ja teha kasvõi miinusega tööd.
Tõesõna paha hakkas. Minge kusagile tööle seltsimehed ja tunnete ennast inimesena ja saate väärilist palka!

Ja ega need teedeehitajad jne tellijad ka puhtad poisid ei ole. Nad on oma hinnaralliga jõudnud nii kaugele, et üks hetk neil lihtsalt ei ole enam kallureid ja normaalseid juhte.
Siis nu**ivad objektidel peldikutega, mis üle päeva ära lagunevad. Ja juhtidega, kes ei mõista keelt, rääkimata tööst, mida nad teevad.

Muudetud 27.02.15 09:53

Siiiidiuss
14:42 26.02.2015
No eks nõudluse ja pakkumise hinnasuhe paneb veohinnad paika. Konkurents loob õiglase hinna. Vend kes omab 200kw masinat ise hooldab ja hoiab elab alati ja ise veab see on konkurentsi võimeline ja suretab uued ja uuepoolsed v8 autod välja sest nendega on km omahind kõrge sest tükid kallid, liising vaja maksta, ülemus tahab uut jahti ja sekretär raamatupidaja uut bmw. Tulemus ongi see, et omahind väga kõrge ja ainuke koht kus kokku hoida on maksta juhile palka €2.80 ja tihti ei jätku sellekski sest ükemustel liisngu arved tahavad maksmist ja restoranis soojad toidud ootamas. Mehed. Kui tahate palka siis muretsege autod ja hakake ise ettevõtjaks! Raha mis kulus ülemuste ülal pidamiseks ja v8 liisinguteks jääb nüüd oma tasku! Ja ülemused saatke kuu peale ja hakaku ise tööle vere maitse suus €2.80 eest!
deebet kreedit
15:27 26.02.2015
Et siis ei tulnud omadega välja ja selles on teised süüdi?
mnjahhdlk
15:43 26.02.2015
Teised süüdi?
Ma räägin, ma küsisin endalt, et miks ma teen seda? Ei leidnud vastust.
Juttu rääkinud objektidel teiste palgaliste juhtidega kui ka autojuhist omanikega.
Kõik vinguvad, virisevad. Autod on kohutavas seisukorras, ametlikku ülevaatus ei läbiks.
Olen küsinud ka neilt, et miks te nu**ite oma ajusid sellise raha eest. Nad ei oska vastata?

Mis kuradi Eesti orjade fenomen see on? Teha tööd rõõmu pärast.
Minge tööle kuagile ja saate inimlikuelu peale.
Ei pea olema kaltsakad si*aste ja katkiste autode roolis.
Lööge oma reaalsed töötunnid kokku koos sõitmiste remontimistega, teie palk tuleb 2 eur h

Muudetud 27.02.15 09:55

professor_sammaljalg
16:46 26.02.2015
täpselt, päev läbi (hooajal ja heal juhul) objektil, õhtul-nädalavahetusel laibale tehnohoole 1 ja 2 (traadi pingutus- traadi vahetus). naine ametis raamatupidamisega ja ise mässad veel kuskilt kasutatud rehve otsida ja mustalt odavalt kütust.

kõik on kõvad ärimehed aga raha pole kunagi, samas põhiline, et ikkagi "omaenda peremees" :D
peeeetis
22:17 26.02.2015
Ilmselt 2015 tuleb aasta, mis teeb turul korrektuurid. Paljud lõpetavad tegevuse.
Siiiidiuss
22:42 26.02.2015
Lõpetavad kel uued v8 liisingus. Pole nad lihtsalt konkurentsivõimelised. Mina ja sitrus paneme oma R6 210kw edasi ja teeme transpordituru korda!
Teadmiseks
15:39 27.02.2015
Eestis on "firmasid", millede sõidukid pole ülevaatust nuusutanud juba kümme aastat kindlasti. Mõned on petteks nt Läti numbritega. Tehniliselt sellises korras, et kui kuuest enam kuus pidurit ei tööta enam ükski, tehakse "peremehe" sõimu saatel üks kuni kaks korda. Kusjuures põlve otsas, mitte töökojas.
Vähe sellest, sõidavad juba B kategooriaga ja asotsiaalseks muutunud juhid. Muud lihtsalt enam rooli sellise raha eest ei istu- need teavad vähemalt, kus pedaalid on ja midagi ka liiklusest. On olemas "firmad", milles juhid sõidavad söögi ja peavarju eest, kusjuures peavarjuks on soojak.
Öelge nüüd kallid kolleegid ja kaaskannatajad- kuidas on siis võimalik normaliseerida veohindu, kui turul osalevad sellised kaabakad?
Niikaua, kui ei toimu meil selliste sõidukite kohene sundvõõrandamine ja pressi alla saatmine- ei muutu mitte midagi.
Niikaua, kui on võimalik hoida firmasid tankistide nimel ja iga päeva uus teha kui vaja- ei muutu mitte midagi.
Niikaua, kui on võtta söögi eest töötavaid poolasotsiaale või mistahes õnnetuse läbi hammasrataste vahele sattunuid omale orjadeks- ei muutu mitte midagi!
Terve see riik on omadega täiesti pe---s!
möhka
16:54 27.02.2015
On selline teema siis ainult Eestis või ka mujal?
Teadmiseks
17:35 27.02.2015
Kui sellest rääkida kusagil Vanas Euroopas või Skandinaavias, siis ei usu mitte keegi! Isegi seda ei usuta, et meil keegi 500 EUR eest tööriided selgagi paneb!
Kui palju maksavad Soome, Rootsi vms riigi logistikaga tegelevad või oma sabasid vedada laskvad firmad Eesti vedajatele, see on teadmata. Küll tean, et Skandinaavias maksti kord 30-netonnise koorma veo eest 800 km kaugusele, 3000+ euri. Koorem selline, mida kohalikud vedada ei taha. Seega ilmselt erand?
Selle hinna ütles saatja.
Meieni on rahajärjekorras tihti terve kari igasuguseid tegelasi. Näiteks:
1. Sakslane, kes annab tööd, kellel on suured terminalid.
2. Näiteks rootslane, kelle omad on sabad.
3. Eesti "logistikud", kes otsivad eelmisele odavvedajaid.
4. Eesti "vedaja", kellel on auto või autod.
5. Mina, sina, tema.
Võimalik, et see on veel pikem järjekord, nt veel keegi pangast, kes sebis autode ostuks liisingu ja raha ja saab nüüd % jne.
Kuidas kasvõi see 3000 sellises jadas ära "sulab"- see on selge

Mujal maailmas sellist lollust ja järjekorda pole.
Mis puudutab eelpoolkirjeldet romukallajaid, siis sellised saavad mujal sõita ehk pool päeva, sellistest teataks iga korralik juht ja seda mitte kiusust vaid oma ja teiste ohutuse huvides ja kindlasti tuleksid pahandused ka sellel, kes sellise alltöövõtja (mida perset nimi sellistele!) on palganud.
Meil ei huvita asi mitte kedagi, olen ise püüdnud mõne sellise rajalt maha saada, aga ei midagi, aastaid sõidavad. Jääb üks B katiga suure kallajaga vahele, siis leiab uue. Sellel, kelle all ta siis töötab on savi sellest, et masin on selline peldik, et lehmad jäävad nädalaks kinni kui see karjamaast mööda sõidab või kellegi piduriteta alla ajab. Kõik jama delegeeritakse selle kaela, kes on roolis, kes sõidab söögi eest (muide- üks kelkis, et keedab oma "sulastele" suppi sellest meil toodetavast klaaspurgis koerakonservist) ja kellelt pole enam võtta midagi- ta ei saa kätte oma viimast söökigi, sest tema ju on SÜÜDI! palgast rääkimata jne.
See on meie reaalsus ja sellina jama jääbki kestma niikaua, kui see orjus siinmail kesta saab.
Kui näete erilist romu- mida te siis teete? Tunnete kaasa? Sittagi te tunnete, aga midagi ei tee ka, mis sest, et see vana ehk kahe praemuna, koerakonservist tehtus supi ja õlleraha eest teie töö ära teeb. Lisaks pannes ohtu kõik, kes tema ümbruses liiklevad.
Selline asi on mujal Euroopas ja Skandinaavias täiesti võimatu! Ja kui mõni selline sõiduk sinna eksib, siis sinna ta ka jääb, aga juba vanarauana.
.
18:38 27.02.2015
Nii lolli iba pole juba ammu lugenud :)
Ma tahaks näha neid foorumiettevõtjaid turul korda loomas. Liisitakse, tehakse, lõpetatakse ja siis kiunutakse foorumisse kui prsses kõik on. Samas suhtlen ise mitme väikeettevõtjaga kes teevad oma tööd, on teinud juba aastat kuus kuni kümme ja tasapisi tuleb uuem tehnika peale. Töö käib, tööline elab,pere elab ja mis kõige tähtsam, nad ei kiunu siin foorumis. On aegu sitemaid, on paremaid, üks lõpetab, teine alustab :) Ega teie hala pärast siin siis veel töö tegemata ei jää.
Kes siin halab?
19:42 27.02.2015
Reaalsus on selline ja osad, kes on juhtunud sõitma normaalsete peremeeste alla. need ei teagi, mis osad on sellised kaltsakad ja miks on mõnel masin kui Tehumardi lahingust tulnud.
Lääne inimestele on see aga tõeline muinasjutt, sest nad ei usu, et nii on võimalik olla ja elada.
Sul on õnn, siis, et sinu tutvusringkonnal läheb hästi, nad ei peta juhte ja saavad hakkama. Rõõm kuulda ja seda päris tõsiselt.
Jutt oli turu solkijatest, mitte neist ja halast on ka asi ikka päris kaugel.
Või ei meeldi sinule miskipärast tõde?
Kui ei, siis miks?
Tõnu Tegija
13:47 28.02.2015
Mina küll ei hala. Käive on kasum ja ilusti tuleb välja.4945
decatylen
21:35 03.03.2015
Palju siis siinsed Eesti vedajad saavad näiteks km hindasid Prantsuse - Hispaania suundadel?Est-Fr-Est näiteks?
Sooviks siis n.ö "foorumimeestega" võrrelda hinda ,et kas peaks kohe uksed kinni panema või peaks püüdlema edasi ikka.
Kert Ämmapets
22:09 03.03.2015
1,5€ km +teemaksud
to kert
23:55 03.03.2015
krdi turusolkija, niipalju makstakse autojuhtidele
raizxc
08:18 04.03.2015
Arvamuse avaldaja (registreerimata) kirjutas:

Vähemalt minu arvates on Eesti transpordituru hetkeolukorra põhjuseks nii vähempakkumised, "firmaomanikud", kes tahavad ratsa rikkaks saada, riik, mis peale "hakake ettevõtjateks"-loosungite muud firmadele, eriti väikefirmadele ei paku. Lisaks veel olematu kontroll selle üle, kuidas firmaomanikud suhtuvad töö-ja puhkeaega ning kuidas sellega seonduvalt kujuneb palgasüsteem jne. Mis puutub Eestisisestesse vedudesse, siis arvan küll, et suurim probleem on sõltumata valdkonnast tehtavad vähempakkumised ning see, et sellised asjad toimivad suurelt jaolt tänu onupojapoliitikale. Euroopa turg on muidugi vähe suurem "tiik" ning seal on teised põhjused. Kuid hetkel pean ma silmas just Eesti turgu, siin pakutavaid naeruväärseid palku (õigemini need konkurentsivõimelised, ma küll ei tea, millega võrreldes), mis osalt on minu arvates ka tingitud liiga suurest transpordifirmade arvust, millest suurt osa võiks vast kutsuda ka rämpsfirmadeks, ehk siis need, kes kasutavad töötegemiseks ronte, kes otsivad juhte jooksvalt, ehk siis "kuulutus ei aegu", seda suurelt osalt seetõttu, et juhilt nõutava ja talle pakutava suhe pole proportsioonis- näiteks, siis veel palkadega ülelaskmised, olgugi tegu siis selle olematu palgaga jne jne.
Siinne turg vajaks tegelikult meeletult suuri ümberkorraldusi ning seda just põhjusel, et turg peaks liikuma kvantiteedilt kvaliteedile.
Praegu on vähemalit minu vaatenurgast asi nii, et turul tegutseda saavad vaid need, kes võimalikult väikese hinnaga oma teenust suudavad pakkuda, mille arvelt see aga tuleb? Kas tõstetakse raha lihtsalt piltlikult öeldes ühest taskust teise, makstakse ümbrikupalku (seda ma iseenesest heaks ei kiida, küll aga ei saa ka heaks kiita kõrgeid tööjõumakse, mis teevad ka osaliselt palgatõüstmise kulukaks), tehnika on traadi-teibiga koos, millegi teenimiseks pead pidevalt ülekaalus sõitma jne. Ühesõnaga, tegelikult on küll asi üsna surnud ring...
Hinnad_laes
21:02 04.03.2015
Mõned väljavõtted cargo.lt foorumist hindade teemal:

Германия (D28) - Клайпеда, реф, 800 евро - говорят, много:) На прошлой неделе вывезли за 700 евро, что уж теперь сказать человеку.

Антверпен-Вильнюс 700 евро

GB Bristol - Алитус полный груз 100 м3 или 120 м3, говорят за 1100 евро у меня есть перевозчик, ищу кто провезет дешевле. СУПЕРСКОЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ.

Всем доброго дня. Сегодня мне предложили из Голландии (NL-4801) в Вильнюс 500 евро за полную машину (24 тонны). Абсурд какой-то. Оглашать название компании не хочу, она давно на рынке.


Германия (D-49) -> Литва (Вильнюс), 9 LDM -500 евро.
Бельгия (Antwerpen), полная, 24 тонны - 700 евро.
Германия (D89) -> Литва (Шилуте), полная, 24 тонны - 700 евро.

Nael kummi ja ketid haljaks!
professor_sammaljalg
23:34 04.03.2015
sisetöötegijatel vaja auto koju/tööle saada, mis muud.