Teen algust pikamaajuhtide palgapoliitika läbipaistvamaks muutmisega. Lepiks seekord nii kokku, et kirjutame lihtsalt firmanimesid, fakte ja numbreid ja emotsionaalseks ei lähe :)
HORENTICA: veab Aholat, palk alati lubatud ajaks käes. Marsruudid peamiselt Eesti-Soome ja Soome-Rootsi-Norra. Tariif: poolhaakega 15 senti kilomeetrilt, pikaga (25 m) 19 senti kilomeetrilt. Seisupäevade eest ei maksta. Eelistatakse noori või vähekogenud juhte, et neist endale sobiv kaader välja lihvida. Kui autoga midagi juhtub, siis omavastutus €630,- läheb palgast maha. Autod 2006.-2007. aasta Scannid ja Mersud. Soome vahet sõidab ka paar manuaal-Axorit. Norras käivad ainult abisillaga poolhaaked. Veekeetjad-mikrolained-jutud autodes olemas. Parda-wifi puudub. Omanik OK, aga üsna otsese ütlemisega.
AS MERLAIN: Eesti-Euroopa (praamiga, mitte üle Poola) ja Eesti-Venemaa veod poolhaakega. Palk alati kohe pärast sõitu kätte. Tariif: 12 senti kilomeetrilt. NB! Nädalavahetuse seisupäevade eest ei maksta, nädalasiseste eest makstakse €32,- (aga puhkepäeval seismist on palju, sest nn. "staarlogistikud" lahkusid Merlainist juba paar aastat tagasi ja uued logistikud käivad alles koolis ning ei saa tagasikoormaid kätte) Ja veel: praamipäeva eest makstakse €25,- ainult siis kui reisi pikkus ei ületa 2000 km (üldjuhul läheb paraku veidike üle, sest klassikaline liin on Tartu - Ventspils - Kiel - Lõuna-Taani - ja tagasi). Seega praktikas praamipäevade eest raha ei saa ja neid päevi on ühe reisi peale 2. NB! Töölt lahkumisel KINDLASTI esitada lahkumisavaldus, muidu saate kohtukutse. Merlaini juristi Ingridt A. jutu järgi otsustades on Merlaini puhul tegu firmaga, millel korraga pidevalt mitu töövaidlust ja kohtuprotsessi pooleli. Autopark: toimub üleminek Scannidelt MAN-idele, nii et praegu viimaseid juba rohkem. Veekeetjaid, wifit ega midagi autodes ei ole, ise ostad kõik sisse.
kui oled nendes firmades töötanud, siis arvestades merlaini soodumust kohtuvaidlustes osaleda saad ka oma rahakotti kergendada, sest oled ärisaladusi paljastanud. edu
tööandja, kes seda loevad, teevad oma järeldused merlaini või horentica juhte värvates. kui sealt üldse on midagi värvata ;)
Ei ole kummagi firma juhtidest enam ülevaadet - mõlemas on kaadrivoolavus tohutu -, aga ilmselt on vähemalt Horenticas neid, keda värvata. Hoopis huvitavam küsimus on see, kuidas kohtusüsteem foorumidest "konfidentsiaalseid andmeid lekitanud" juhtide tegelikud nimed kätte saab. Ja kuidas tõestatakse, et nime taga on tegelikult seda nime kandev isik.
Aga jah, tundub, et Eestis ruulib sissetulekute avalikustamise osas siiski pigem infosulg. Mis seal ikka :)
Kui juba kõik on avalik ja ilma liigsete emotsioonideta siis faktidest, nimedest ja numbritest kirjutavad inimesed peaksid kommentaari alla oma nime kirjutama.
Veekeetjad-mikrolained-jutud autodes olema
Parda-wifi puudub
Veekeetjaid, wifit
Mehed et mingi endiste bussijuhtide klubi või?
mis asjad need on, ah?
et wifi, siis saab omavahel skypes sõimata et rahvas ei kuuleks või.
Meil antakse garaazist kamazi torsoonist tehtud kang kaasa kui soovid. ja vanemad olijad võivad endale kumminaist ka kingituseks soovida.
Ta ei saa ju, peale palga saamist järgmisel päeval ei mäleta sxttagi.
Ja ega sellised ka väga mingist uunist ja veekeetjast/kohvimasinast väga hooligi. Nagunii isu pole.
võiksid nagu sõna võtta autojuhid. sammal Sa ju enam pole, ei saanud kardina voltimisega hakkama.
tööandja jätaks mainimatta, palk kõik kontole.
võtke teadmiseks et paljud tööliinid lõppevadki alles laupäeva öösel.
kohvi masin oli juba Kamazis-see selline vene autotööstuse veomasin
aga mis puutub et firma peaks neti mingil põhjusel tasuma küll aru ei saa.
ja mida tähendab et autos wifi, seletage see mulle lahti. või siis "jutud"
vabu wifi levisi leidub NL,B,F,E,P,FIN palju. saksas mul oma netipulk ja finantseerin ise.
süüa teen poola gaasipliidil
oot?
uurisin ainult mis tähendavad sellised asjad, ja milleks neid kabiinis vaja on.
Veekeetjad-mikrolained-jutud autodes olema
Parda-wifi puudub
Veekeetjaid, wifit
ja miiks peaks firma omanik selle soetama sulle.
Kellelgi juhil on väga vale arusaam neti ühendusest ja wifist. ja kui sõita erinevate riikide vahet siis see pole mõeldavgi. nimelt pidev neti ühendus
et "juht", nagu ennemalt öeldi keha kolmest kaugemale EI, või kuni raadio 2 levi.
Ja juht, kui sulle(nimelt väikse tähega) saadedakse selline sms siis on logistik see kes peab ütlema kuhu minna, aga mitte ei lähe sõbraga skypetama, ja seda veel sõidu ajal.
Samas miks ei võiks firmaomanik oma kaugsõidu autosse soetada igapäevaseks eluks vajalikku varustust kui juht peab seal elama 4-6 nädalat.
Ja kui juht soetab need ise, siis vahetuse lõppedes veab oma uunid ja kohvimasinad koju kaasa, kuna miks ta peaks siis jätma oma raha eest ostetud asjad vahetusmehele kasutada.
vaata rein, on selline töösuhe täiesti reaalne tegelikult, et juht teeb head tööd ning tal on ka normaalne ülemus, kes on huvitatud, et hea juht ei tunneks vajadust endale uut töökohta otsida. sestap leiab ta olevat vajaliku varustada autot rohkem, kui rooli ning käigukangiga. eriti, kui jooksevkuludega võrreldes need asjad suht midagi ei maksa.
loomulikult leidub ka kehvasid juhte, kelle vajadustest on tööandjal savi, kuna juht "sõita ei oska ja kella ei tunne ja muidu ka kaks vasakut aga las ta siis olla kui tahab - kui ei taha, võtab järgmise vasja sanga"
arva nüüd ära, kumba rubriiki sa oma mulliga paistad kuuluvat
Tubli professor.Rein ei tea vist elust midagi.Bussijuhtide klubi.Enamus bussides ei ole veekeetjaid,mikrolaineahju, rääkimata wifist.Kui oled ainult bussi kaugelt näinud,siis ära umbes lahmi.
Vaatan, et palgast ei räägita siin midagi. Räägitakse ka seda, et rahast räägivad kõige rohkem need kel seda pole. Ja võibolla on nii, et kes rohkem palka küsib see rohkem palka ka saab:)
Üks variant on ka see, et makstakse nii kuidas tööd tehakse ja kuidas tehnikaga ümber käiakse. Kui kabiin on must ja haisev siis palka võetakse kohe maha:) Kui kütust kulub keskmisest rohkem siis palka maha jne:)
siidiuss ei tegele eriti diskussiooniga, pigem kokkuvõtetega teema senisest kulgemisest. kuna oma mõtteid eriti ei genereeri, lisab iga tema postitus teemasse vaid koguse kuuma õhku ning pikendab kerimisriba. väidetavalt pidi selle eest kuskil punkte, sulli ja feimi saama.
Kerimisriba pikendamisega on usinasti ametis ka prof sammaljalg. Kuskil saab jah selle eest isegi sulli ja feimi. Aga see koht ei ole ei siidiussi ega sammaljala jaoks auto24 :)
jälle neti võimalus
miks keegi ei vasta, mis tähendab "jutud" - tuleb välja et vajalik autos elamiseks.
ja üks asi on wifi levi(miks see peab küll autos olema kui juht autos enamasti üksi) teine asi on interneti ühendus.
wifi levi kuskil liini või turismi bussis arusaadav. nagu ka mikrolaine ahi. mina eelistan ikka normaalset toitu ise valmistada.
professor ise juba liigitab mind kuhugi, aga edu talle.
võin ju ka eelarvamusi teda tundmata tema kohta öelda. jättis töö kuna kiirsöögiga 8 aastaga sisikond pees. ja voltis kardinaid diisliste näppudega ,sellega kinga saigi.
Asi on siin jälle mõlaks läinud... Wifi levi ja interneti ühendus. Kaks eri asja aga samas nagu 1 ja sama... Hr. Rein(midaiganes) telefoniga tekitatakse nn ruuter, mis võtab läbi gsm võrgu vastu vajaliku signaali ja muudab selle internetiks :P Selleks, et see arvutini jõuaks ja meil juhtmete pärast vähem vaeva oleks, tekitatakse sellest wifi leviala, millega siis saabki interneti :D
On olemas veel ka bluetooth, millega saab auto raadio ja oma telefoni ära ühendada (kui süsteem toetab), lisame sinna veel handsfree ja ongi meil BT levi :P
loe ja imesta...wifit pole? ja see paneb sind imestama? lähed sa sinna tööd tegema või lobisema? lohistad oma pika päeva maanteel ära siis õhtul valmistad süüa, vaatad arvutist mõne filmi, kaks-kolm korda nädalas koristad kabiini. kui vaja käid koormas rihmasid kontrollimas. paned järgmise päeva marsruudi paika. ma ei saa aru, mis neti vajadust seal veel on??? tuled koju siis ole netis ja postita siia foorumi mõtetuid diskussioone millel pole tõepõhja all. kui mõned aastad seda tööd teed siis saad ise ka aru, et oma asjad autos ongi kõige õigem. pole üllatust, et balloon on tühi või, et veepaak haisvat jõe vett täis. enda asjad siis tead ka nende eest hoolitseda. ahjaa korralikel juhtidel on firma poolt auto millega ei sõida asendus juhid. Merlaini kohta vee niipalju, et seal juhtidel etevõtja pool domdom millega saab sõnumeid saata ja teistega suhelda. minu ettevõtja ostis autosse gaasipliiti(ise täidan), vee kanistri, kohviaparaadi ja adr-i varustuse... sellised asjad nagu navigaator ja salongi puhastus vahendid tuli oma rahade eest osta. minu autol asendusjuhti pole. teen ringi ära, kodus teen 45h või vahel ka rohkem pausi ära siis auto sel ajal seisab. sõidu lõpetades ei vea ma sealt midagi ära, kõik mis seal enda ostetud on need ka sees püsivad. ettevõtte nime ei maini aga mu palk on vahemikus 1300-1400eurot. 4-5päevased sõidud.
milleks sulle navi? kas sa kaarti ei tunne või? veoautoga ikka sõidetakse, mitte ei otsita mingeid lollakaid sihtpunkte taga ju! mulle anti tööle minnes kätte kruvikeeraja, sellega pidin mazi (ilma turbota) käima panema ja novosibirski taga mootorile, käigukastile ning kohalikule tuumajaamale kapremondi tegema!
Tänapäeval on neti võimalus ikkagi igati kasuks, saab vaadata kasvõi google streedist mõne kahtlasema väärtusega laadimiskoha üle jne. Auto24 foorum on ikka väga tagapool ja täidab pigem kerget õhtust huumorinurga eesmärki.
Kui on liisitud uus auto mis teeb kasvõi ntks skandinaavias sisetööd, siis olgu kui korralik see juht ja firma, aga asendusjuht on autol kindlasti.
Sa autojuht_maanteel mõtle natuke oma viie päevaselt poola reisult kaugemale ka, siis ehk saad aru, et neli nädalat iga õhtu rihmasid pingutada on ikka väga nüri :)
Aga miks Eestis ainult 1200? alates 2000 peab olema ka Eestis! Ega me teisel planeedil ei ela, et siin peaks sandikopikate eest tööd tegema! Ajad on ju teised.
Kunagi võis jah mazi kruvikeerajaga käima panna ja tee peal autole kap remontigi teha. Aga nüüd ajad vähe edasi läinud ja kaardi järgi näpuga järge ajades sõidavad vähesed. Ikka arvutitest või navidest uuritakse kõik järgi:) Eks muidugi selliseid vendi võib ka veel leiduda kes kaardi järgi sõidavad ja mazile tuurid sisse panevad kruvikeeraja abiga. Aga enamus on ikka tähtsad härrad triiksärk seljas ja kõrgelt haritud ning tunnevad oma tööd. Pole saladus et veoautojuhtide kätes on praktiliselt kogu planeedil toimuv elu. Väga palju sõltub siin ilmas veoautojuhtidest. Käed on tänapäeval neil härradel kreemitatut, mitte ei haise diiselkütuse järgi.
Heh. Mõttetu tüli norida. Enamus juhte teavad ise ka, et ei ole selle töö peal oma vaimuannete pärast. Pigem ikka laiskusest vøi lollusest. Mõnele üksikule vast meeldib ka. Ise olen seal laiskade lollide pundis. Need ulmelised palgaunelmad ei ole niikuinii reaalsed. :)
Fakt on see, et Eesti-Euroopa-Eesti tööga on palganumbrid sõltuvalt firmast ja tööst(alltöö või oma logistika) - 1100 - 1500 EUR, sisetöö palk ~2000-2100 EUR
muud numbrid on "natuke" ülepaisutatud.
visaku siis esimesena kivi see, kes rootsi ja saksa vahet sõites kõik laevale- ja mahasõidud 100% ilma magnetita teeb. et ööpäevase puhkepausi katkestused jääksid ikka 15h tööpäeva sisse jne.
professor_sammaljalg
Re: Kaugsõidujuhtide KLUBID ja PALGAD
visaku siis esimesena kivi see, kes rootsi ja saksa vahet sõites kõik laevale- ja mahasõidud 100% ilma magnetita teeb. et ööpäevase puhkepausi katkestused jääksid ikka 15h tööpäeva sisse jn
Päris igaüks ei või oma palga üle otsustada. Osadel otsustavad naised ja sõidavad need naised oma mehe autoga ja armukesed ka autos! Vot nii käib elu;)
see on suurema osal rekkajuhtidel. paljudel käivad naised koos armukesega tööandja juures uurimas palju mees raha teenib ja millal raha üle kantakse, et teaks palju võib kulutada. vaene mees peab sandikopikate eest poolas räbalaid panema.
Taguge need magnetid ja asjad persse omale.Pigem oleks vaja asja ajada nii,et seadust muudetakse.Aga jälle see,et juhtidel puudub ühtsus.Kahju kui tallutakse rajad ette magnetite ja teab millega.Logistika firmadel,siis hea mängida kuidas üks saab teine ei saa.
eks ta ole. oli mul ka kolleeg, kes igal ebakainel võimalusel kukkus ametiühingut mängima - "ma ikka arvan, et kui aeg on otsas, siis auto seisab ja kõik kes pätti teevad on viimased m***id.."
kestis see epistel täpselt nii kaua, kui härrale digiauto sõitmiseks anti ning 45 senise puhkelehe asemel teise kaardiga ära higistati :D
Teise kaardiga või magnetiga või millega iganes aparaati manipuleeritakse ,vahele jäädes peaks esimene trahv olema 1000 eurikut ja teisel korral luad ära 6 kuuks.Siis vb mõrapead õpils nats ja hakkaks teisiti mõtlema.
Mis sel häda. Kuidas mees nõnda palk. Mina sinna soitma sellegi poolest ei lähe:) aga seda ma teile ütlen valskuse ja pettusega kaugele ei jõua. Varem või hiljem saate magneti endale...
kas veel aru ei saa et otsitakse lolle? normaalne firma kes hästi palka maksab ei otsi kunagi autojuht. ta valib neid sest valikut on. kui vaja ostab juhi lihtsalt ära. vaadake natuke ringi ja näete et need otsijad ongi sellised kes juhte nöögivad, viletsad autod, viletsad koormad. aga nii ta kipub olema et saades kutsetunnistuse pole kohta kuhu minna ja hakkadki neid sullereid toitma.
Sulle sobib. Sa kas ei oska lugeda või ei saa loetust aru. Kuulutuses on kirjas BRUTOpalk. Tegelikkuses sisaldab see loomulikult ka suures osas päevarahasid. Seega võiks selle palga jagada kahega. Seega laias laastus 4x alla Soome miinimumi.
millisest tööandjast?
ma soovitaks üldse kõigist tööandjatest eemale hoida sest nad kõik on ühed vereimejad. tark oleks tööst eemale hoida sest see väsitab ja raiskab aega ja nagu ammu teada fakt, siis tööga pole keegi rikkaks saanud.
Jah see kuulutus soovis kus Ilmari nimeline pakub tööd, olin ka seal korra tööl ja ei kopikatki ei saanud palka, kui küsisin et millal ja palju ma saan palka siis ainult vaikiti sellest, arvake ise siis mitu meetrit ma veel sõitsin. Tegemist on siis firmaga Clorrena
ega niisama ei jäeta palka maksmata. mees kas ajab jama või korraldas jama ja oli ära teeninud palgast ilma jäämise. sellist töötajat pole kellelegi vaja.
maksuvõlg ju ajatatud ehk ettevõte teeb selle tasumise nimel tööd. sa ei tea, mis põhjusel maksud maksmata. samamoodi pole lugupeetud töötaja avaldanud põhjuseid, mille eest tal palk saamata jäi.
niisama ei jäta ükski tööandja palka maksmata. eks seal oli põhjuseid piisavalt. kui töötaja arvab, et talle tehti liiga, siis on olemas töövaidluskomisjon, kelle otsused on valdavalt töötajasõbralikud.
Tahaks vähe teadjamate arvamust kuulda! Mõnda aega kaubavedudelt eemal olnuna, kuid kõik vajalikud tunnistused veel kehtivad sai kandideeritud veokijuhi kohale. Töö iseenesest sobiks Soome ja Rootsi vahelised veod. Tõsi sügisest kevadeni pidi ka Norras käimist olema. Ja kus sellist head kohta ikka kohe Eesti-Soome või Eesti-Rootsi vedudele võtta.
Aga mõned küsimused kerkisid, millede osas sooviks teadjamate arvamust ennem kui lepingule käe alla panen. Kuna auto ju Eestis ei käi, siis ei tasugi unistada, et reis algab ja lõpeb kodus värava taga. Aga vot see vahetamine seal Soomes, kas see ka teistes klubides nii, et bussiga Tallinna seal taksoga sadama, need sain aru maksab firma kinni ja siis firma poolt ka laevapilet Soome. Tavaliselt pidi vaetus seal sadamas kohe ka toimuma. Seega tuleb kott võtta selga või ratastel järgi ja see laeva ja ka laevast nii maha. Kaugel need veokid seal sadamas terminaalist ka seisavad? Masinad pidid olema mersud ja scaniad mõni Volvo ka. Sellised mis pea miljon sõitnud ja mis veidi üle. Põhijuhid pidid olemas olema, seega vaid vahetusmehekoht. See ju loogiline, et kui klubisse tulla, milline see ikka kohe põhijuhiks võtab ja veel uue ja uhke masina annab. Seega pole põhjust nuriseda. Kuidas teistes klubides, kes sarnaselt tööd teevad on vahetamine korraldatud kuuleks küll.
Muidugi see va raha teema, sellest ei saa ju kuidagi mööda, mille pärast siis tööd ikka teha. Sain aru, et makstakse päevaraha 32.-€ sellest vist ükski Eestis registreeritud klubi rohkem ei maksa. Aga palga värk on segane. Ega ometi pole tegu ülemaksmisega? Nimelt päev pidi olema 12,50 kuni 55.-€ olenevalt sellest kui tubli päeva jooksul olnu. Maapiirkonna inimese jaoks suured summad, aga kuidas selle ameti peal? Ei taha ju pärast laevas või parklas naerualuseks jääda või sootuks kolakat saada.
Seega kellel nüüd midagi asist kosta palun, neid kibestunud säutsujaid tuleb kindlasti ka, eks ma ürita siis sorteerida.
Madis
sellise töö peal, kus kilometraazhi positiivses suunas dikteerida väga raske - laevad, nädalavahetus, pühad, on km tasu asi, millele mina isiklikult ei mõtleks ka. lisaks veel jalgsi laevaga ülesõit, mis on tippajal lihtsalt ropp elamus ning koli ja kompsude kaasasvedamine. pole vist väga levinud selline piinamine samas.
ise otsiks kindlasti midagi muud, märksa paremaid võimalusi kuulutatakse isegi cv keskuses teinekord
siin pean sammaljalaga nõustuma. kauple välja päeva- või kuupalk. nt. iga kuu laekub arvele x summa + päevarahad välislähetuses oldud aja eest. välislähetuse tasu võib maksta siis, kui töötaja viibib välisriigis rohkem kui 3 tundi. ja kui kokkuleppele saate, siis ole aus ja sõida võimalusel ka oma päev täis. mitte, et ah pohh, päev tiksub. see ei sobi mitte, et tuled kappelskäris/stockis laevast maha ja sõidad 2 päeva malmösse. see on päeva töö ja sinna pead ka jõudma. kui kummi hakkad venitama, siis sellel tööl kaua ei ole. sa pead aru saama, et sa saad palka tehtud töö eest. seda ei maksta ilusate silmade eest.
Terve elamise kandmine kodu ja auto vahet on juba suur töö. Mis siis seda tervet elamist laeva vedada ja siis veel Soomes autot taga ajada. Kui vahetus väljapool eestit siis firma sõiduautoga või väikebussiga lähed suure auto juurde. Sealt teine juht tahab koju ju ka saada. Haige värk, ma ütlen. Kas Sa saad päeva söönuks 12,50 €uroga? Norra vahet käiakse ikka kevadest sügiseni:) Skandinaavia sisetööl võiks palk alata 65 € päev. Iseasi kuidas firma seda maksuametile näitab. 32 € maksuvaba päevaraha ja ülejäänud siis palgana.
kui jood vähem, siis pole vaja taarat koju vedada. pole mingi vaev oma asjad reisikohvrisse pakkida ja Soomes sadamast laeva vedada ja Eestis laevast oma autosse tõsta. kui kotad jalas ja kõht ees, siis võib olla on see raskem ülesanne.
palka makstakse töö eest ehk tööpäevadel. kuidas sa söönuks saad on sinu asi. ega ülemus ei tule sul kätt hoidma ja sinu rahaasju korraldama.
kevadest sügiseni sõidavad Norrat turusolkijatest eestlased, poolakad ja muud karvajalad. tegijad teevad tööd aasta läbi.
ega ikka on vaev küll, kui sa just vahetuspesu kaasaskandmise asemel aktuaalseid trussikuid lihtsalt pesupäeval tagurpidi ei keera. muidu aasta läbi sõidavad norrat ka turusolkijatest eestlased - uurisin ka vähe asja enne võtmete varnariputamist, norra ainuke töö, mida teinud pole. kui teada sain, mida uhkete kolmesillaliste, lehmaraudade ja kuuvaatlusprozhektoritega varustatud liikurmasinate juhtidele norra vahet sõitmise eest makstakse, läks huvi moment üle.
Madis,momendil selline variant ka olemas.Töö Rootsis, 32eur päev, 6 eur tund. Konteinerid. Otsime justnimelt vahetusjuhti nn neljandat meest kolmele autole.Autod korralikud, Kui huvi on,kirjuta räägime täpsemalt.
Loen neid foorumi postitusi, küll ühel häda nii, ja teisel naa, keegi midagi asjalikku midagi eriti ei ütle, nagu Delfi kommentaatorid, Kui palju on siis vähe ja kui palju normaalne palk; hmm norm minu arust see, mis mees ise küsinud ja välja kaubelnud. Aga jh mul suht lihtne teen tööd kuna tahan kutsun või takso tallinnasse mind laeva peale viimiseks ja vahet pole ka kui omast vabast tahtest kuu või paar kodus istun; minu jaoks on see lõbu; mehed võtke vabalt elu on elamiseks, mitte raha nööri mööda käimiseks!!!
Aga jh panin ka nüüd suht Delfi kommijat
PS! ülemises tekstis ma ei ole midagi valetanud, vaid nii ongi.
Paistab, et mõnele läheb hinge, kui räägid tõtt. Ausalt, palju on Teie palk? Enamustel 320-600 €. See on palk, mille pealt maksab tööandja riigimakse. Selle järgi saate ka haigusrahasi:), puhkuseraha (kui seda üldse saate), pensioni. Maksuvaba päevaraha on kuni 32 €. Nii, kuus oled reisis 22 päeva. 22 korruta 32 saab 704 €. Et asi ilusam paistaks siis ametliku palga võtame minu pakutust maksimaalse, st 600. Sellest saad kätte 485 €. Kokku saame 1189 €. Jõudu tööle.
Õige lähenemine:" hmm norm minu arust see, mis mees ise küsinud ja välja kaubelnud."
no mine ja vestle härra Parvega.....kui ikka koguaeg autos oled annab vast palgapäeval 5oo euri aga ta kindlasti ei jäta mainimata et su kyttekulu on suur...võix veel kirjutada aga kui oled mõistlik loed ka eespoolt välja mis sind ootab
ja usu ma tean et nii see seal on olgugi et pole seal ise tööl olnud....aga kui ei usu võin numbri ka saata
alpter pole enam alpter see on tehtud nyyd selliseks klubiks seal omanike poolt kuhu otsitakse noori ja lolle või muidu ennast mittehindavaid töölisi enamasti nad ei valda ka eesti keelt
kahju et negatiivselt pean kirjutama kuna positiivset lihtsalt pole
seal pole suhtumist töötajasse ollagi
Ega siin eestis polegi tulevikku...
peab ära minema põhja norra või siis soome ...
Vot seal on tase... Oled vidi hakkajam poiss pole 5000 euri kätte saada mingi jama. Lased ratastel vaikselt veereda ja pappi muudkui tiksub. Pensjoon on ka kindel ja üsnagi kopsakas. Siin Eestis ei elagi nii kaua, et selle peale loota... pealegi keelt ei tea ja kui ülemus natu pahandab, siis nagunii midagi aru ei saa mis vatrab. Kõik on bueno seltsimehed.
tuli mulle pirita teel ühe mustamäe trollipargi kõrval tegutseva veofirma eriti edev R730 vastu, huvitaks, kas seal palgatase vastab autode alla investeeritule? mitte paha pärast, tahaks tegelikult, et keegi lükkaks ümber teoreemi all flash no cash
Kulla Samblake, reaalselt pole vahet mis ja kui ära tehtud autoga sõidetakse, palk on sama. Mõnele firmale lihtsalt meeldib kui autod pole tavalised plangud ja Mulle kui autojuhile meeldib ka.
Kuigi vaadates Su hoiakut selliste asjade kohalt, siis ilmselt on Mu kirjutisest oodata suurt ja negatiivset vastukaja.
Nägin seda töökuulutust, sel suvel kolm korda vast üleval olnud. Saatsin isegi CV, aga vist ei jõudnud kohale. Umbes kuu tagasi sain ühe ASV autojuhiga Leedus jutule, küsisin, kuidas neil on. Veavad toiduõli ja muud siukest toidukaupa Poola, Saksa, Hollandi, Belgia. Enamus autod suht uued, aga miinimumpalk ja päevaraha (32€). Ühesõnaga, mitte miskit head.
Palga küsib ju igaüks ise omale.Seni kuni on juhte,kes teab,mis mõtetute summade eest tööd teevad ei muutugi midagi.Kui inimesed töötavad miinimum pluss päevarahad,järelikult ollakse rahul.Ei ole vaja halada ,et ei maksta.On firmasid kes maksavad.
Suurimas transpordi ettevõttes on kodu lääneeuroopa kuni 1200 kätte. Magneti kasutajad 1500-2000 eurot. Siis saab kiiremad koormad ja vahelejäämise risk on sinu enda kanda. Palk on ikka kilomeetri järgi. Tuleb ikka ja jälle ja alati avaldada palgasurvet. Ärge kartke küsida,sest tänapäeval on juhtide puudus ja ust ei näidata. Kui ei maksta võtke veidi hoogu maha.