Veoautod ja rasketehnika

Kaugsõidujuhtide KLUBID ja PALGAD

 
Juht.
17:12 25.09.2013
Meil ju jahutakse sellest, et tuleb tõsta tööviljakust. Ega aastasse ei tule juurde kuid, kuusse ei tule juurde nädalaid, nädalasse ei tule juurde päevi jne. Töö-ja puhkeaja seadus paneb piirid. Eks siis tekitakse lisatund või lisapäev pettuse teel, et saada suuremat (elamisväärset) palka. See Euroopa ei tule ka kuidagi lähemale Eestile.
Ok räägime palgast ka. Põhipalk on Eesti keskmisest väiksem. Päevarahad. Laadimise lisatasud. Kui päevane läbisõit suur siis tuleb lisa. Öine sõit nii ja naa. Puhkuserahad. Eelmine aasta tegi see keskmiseks kuu sissetulekuks 174....€.
professor_sammaljalg
19:30 26.09.2013
jahutakse tõesti ja põhjusega. alati leiab põhjuse mingis "mõnusas" parklas õhtale jäämiseks, kuigi kaks tundi kopikatega veel sõiduaega, liiga vara 45 tegemiseks, et päeva jooksul tuleb teine veel teha ja seetõttu enam laeva ei jõua - põhjuse leiab tõesti alati

täna käisin väo karjääris - väikese platsi peale lugesin kokku viis masinat hunnikute vahel aega parajaks tegemas, koormad ammu peal.
Mullakoll
22:42 26.09.2013
Mis tegid Väo karjääris?
ka kallurimees
23:04 26.09.2013
Vaata samblake,elu on raske,kütus kallis ja tunnihind kehv ja sellest tulenevalt vaja veits aega parajaks teha. See pole see koht,kus kimad oma puukingakestega põhjagaasiga ja elu on lill,siin tuleb vanasõna ka meeles pidada. Ja juba masuajast peale ei luba onu ülemus enam võimalusel üle 200 kilomeetri päevas sõita.
Siidiuss
23:04 26.09.2013
Just nimelt palka tuleb küsida mitte loota,et keegi kandikul pakkumavtuleks. See mjidugi nii,e t eestis normaalselt ei maksta ja kuna siin see väike palk ka veel poolitatamse, et ei peaks sotsiaalseid makse ülemäära maksma siis pole teil kaua elades ka lootust heale pensionile. Kes vähegi tublim seem teeb siit mimekut ja teenib teise riigi all ja saab normaalset palganbrit skandinaavias jabkui veab siis ka tulevikus inimväärset pensioninimbrit saama.j
Mr.panomies
23:11 26.09.2013
Kui kaalubuss karjäärivärava taga ootamas, pole kellegil kiiret :D
Siidiuss
23:15 26.09.2013
Tööviljakusega on nii ja naa. Sa võid siin banaanias kõhuli maas rabada ja mitme inimese töö teha. Palka saad ikka vähem kui soomes koristaja. See on reaalsus. Seetõttu pole mõtet rabada kui palka nagunii rohkem ei saa. Nagu öeldskse kiida lolli siis loll töötab. Ja jus selliseid lolle ongi ihnuritele vaja, et seitse nahka töötajatelt koorida:) no hea küll kui kahe eest töötab siis tõstame tal vaeseksel ka palka aga mitte rohkem kui 15 pertsenti. Ülejänu raha eest tahaks ülemus endale uue auto või uhkema paadi osta. Savi et see tuleb töötaja palga arvelt." Tööviljakus" my ass.. muidugi põhjendatut jobutamist on ka palju. Aga kõik ei ole nii must ja valge. Palgad ei kannata siin näiteks saksamaa, soome, norra, rootsi palgatasemega ikka võrrelda.
punakuub
00:07 27.09.2013
mis tööviljakus? see et auto teeb päevas 8 tundi tööd pole enam ammu tööviljakuses poolegi. saaks aru et auto sõidab 24/7, neli matsi peal ja mootor pannakse seisma õlivahetuseks siis võib rääkida tööviljakusest. siis võib rääkida ka palgast ja muust blablaast. paraku aga enamus autodel on peal üks juht ja pole midagi teha kui omakulud on tänu sellele ka kõrged. nii et mõelge kuidas panna autod tööle ja raha teenima aga mitte nämmutada kuidas palka küsida. selle eest palka ei tule kui auto peab 11 tundi seisma et juht võiks uuesti tööd teha. või on midagi valesti siin riigis?
Siidiuss
09:09 27.09.2013
See ju ammu teada, et siin riigis asjad korras ei ole. Vaadake rootsis ja norras mis tasemel autod sõidavad. Eestis sõitvad autod on suures osas vanarauastunud utiilid mis 1.5 miljonit maha sõitnud ja vaevalt koos püsivad. Rool on isoleerteibiga paigatud ja käigukang käib igas suunas nagu lambajalg. Rattad käivad ligadi logadi all ja rehvideks on veel peale kauba kulunud protirehvid:) tööd tahetakse nende utiilidega ikka ja osadega tehaksegi imekombel rohkem kui arenenud riikides kus palganumber on sama töö juures 2-4 korda kõrgem kui meil siin. Eesti palgad on töötaja narrimine:) Ots otsaga tullakse välja ja kui maksud makstud saad ja söönuks siis raha ka otsas. Mina ei tea miks sin palka ei taheta maksta. Vist viga on mõtlemises, et teised ei maksa rohkem siis meie ka ei maksa põhimõtte pärast. Põhiline jutt on et raha ei ole. Aga kui ülemus siis laseb teha omale uue maja ja ostab uue auto ja paadigi. Siis vist raha ikka on ja mitte vähe. Ma ise ei ole hetkel autojuht ega transpordi vallas ettevõtja aga kõik on ju maru hästi näha kuidas elu käib:P
siidiussile
10:00 27.09.2013
oled sa mõelnud, et võib olla oskab ülemus rahaga paremini ringi käia ja seetõttu saab omale lubada uut autot ja maja? korralik kaugsõidu autojuht teenib eestis kindlasti rohkem kui ülemus, aga raha jääb millegipärast järgi vähem kui väiksema sissetulekuga ülemusel. viga ongi mõtlemises, aga rohkem kõrgepalgalise töötaja omas, kes ei oska oma võimaluste piires majandada, vaid tunneb tungivat vajadust teiste rahakotis sorida..
looder23
11:51 27.09.2013
tead, siidiuss, nüüd teeme, nii. mul on kallur. panen sinna juhi peale (praegu sõidan ise) ja hakkan talle maksma soomlase palka. aga, nüüd pead tulema mängu sina, kes hakkab minu käest tellima soome veohinnaga teenust. saab autojuht rikkaks, saan mina rikkaks (ega soome ettevõtja heast tahtest ettevõtlusega tegele).
p.s. autoks peatselt 13 aastat vana "risu" läbisõiduga kõigest 1,4 milj. km. protirehve all ei ole, käigukangi mööda tuba taga ei aja, mahla rada järgi pole, käivitub iga ilmaga, õliga sõidan välbast välbani, juurde lisamata. pidurid töötavad võrdselt, ei kisu kuhugi poole. veermikus lokse pole. liisingut kah pole. siit tekib küsimus, et miks pean über uue auto omale muretsema, kui see "risu" sõidab probleemideta? jah, vahel tuleb siit sealt kõpitseda loomulikku kulumist, aga pole probleemi.

tundub, et tahtmises ikkagi küsimus. vedajatel, tahtmises autot korras hoida, tellijatel tahtmine maksmises, õigemini selle puudumises.

praegu teen tööd odavalt, sest tuleb lätlastega konkureerida, kuid raha laekub kui kellavärk. mujal kallimate hindadega tööd tehes kipub see raha kättesaamise probleem tekkima. paberil kõik ilus, aga arvel pole midagi.
aga minul tuleb ikkagi maksta maksud, palgad, liisingud, kindlustused, kütused, remondid. mulle ei anna keegi 45+ päeva krediiti või kuni selleni, et millalgi suvatsen maksta.

Muudetud 27.09.13 12:22

Siidiuss
11:54 27.09.2013
Nohjah muidugi autojuht oma tonnise palgaga ei oska majandada. Ja ülemus oskabg oma 500 sotise palganumbriga uue auto ja maja soetada. Ise ka usud mida räägid või? Ära enam peale võta..
Siidiuss
12:00 27.09.2013
No mis sa seda 13 aastast ikka liisid. Sul ju küte ja ja remondipudinad niigi käibemaksuta käes ikka ei ole hea? Selles ma ei tea kes on süüdi et lätlastega konkureerid. Liisi või osta uus auto ja konkureeri soomlastega. Oled või sees varsti ja raha tuleb nagu aganaid.
juhiabi
12:11 27.09.2013
Siidussile võiks eraldada ettevõtte alustamise starditoetuse ja siis viib ta ka meie riigis asjad edule :D.
juhiabi
12:14 27.09.2013
Eh, see, et antud hetkel sa sealt käibeka maha deklareerid ei tähenda, et see sul maksmata jääb. Kui sa muidugi ei kuulu selle enamiku hulka kes ilma igasuguse tegevuseta riigilt aina käibekat tagasi võtavad.
looder23
12:37 27.09.2013
ja räägib mees, kes avalikult tunnistab, et ei tea transpordist ööd ega mütsi. kas sa üldse midagi ettevõtlusest tead või jääb see delfi uudiste tasemele? ära räägi asjadest, mida sa ei jaga.

kas sa arvad, et liisid auto, lähed soome, lööd jalaga esimase firma ukse lahti ja nad hüüavad sulle kooris, et ainult sind me ootasimegi, siidiuss, näe raha on siin, kui aega leiad, tee tööd ka.

ja miks sa arvad, et sa soomes konkureerid soomlastega?

Muudetud 27.09.13 12:55

reedeõhtu .....
16:07 27.09.2013
juhiabi ja looder leelotavad oma reedest leelotamist , mida me kõik juba kordi oleme lugenud ! kõik on halvasti jne , jne , ärge tõesti peale võtke.
Siidiuss
17:00 27.09.2013
Te ei te mitte midagi kbmamaksust v? Ega käibemaks tuleb muidugi juurde lisada kui km kohuslane ollakse. See on selline raha mida niiguinii. Ei ole olemas. Kui ei olda siis ka seda ei saa. Seleta nigu eilsetele. Km kohuslane saab kb maksu tagasi. Eraisik ei saa kui poest leiba osta see on ettevõtluse suur boonus!
juhiabi
18:09 27.09.2013
See et sa mingite asjade ostmisel käibeka tagasi saad, selleks tuleb osutada ka mingit teenust ja teenuse osutamisega kaasneb ka arvete väljastamine, saamaks raha osutatud teenuse eest. Ja vot selle arve väljastamise järel pead juba sina maksma riigile käibekat. Teenuse osutamiseks tehtud kulutsekkide alusel saad sa lihtsalt vähendada summat mida pead riigile maksma. See pole raha mida pole olemas vaid raha mis on ringluses.
Siidiuss
18:19 27.09.2013
Ma ju räägin et et seda raha ettevõtjq jaoks ei eksisteeri mis lisab toote või teenuse käibemaksuks. See antakse riigile mille riik omskorda tagasi annab ettevõtetele. Riik jääb kokkuvõttes etevõtete puhul käibemaksust ilma sisuliselt ja ettevõtja on või sees sest ostabta toodet või teenust siis on see käibemaksuta kokkuvõttes. Käibekas tuleb riigile hoopis sellelt sisse kui mina või sina ostame poest näiteks leiba. Seda käivet me tavalisel riigilt tagasi ei saa kui just ettevötte kulusse leiba ei pane.
Siidiuss
18:25 27.09.2013
Käibekat hakkab riik alles siis näuotsaga saama kui raamatupidamises näidatakse kasumit. Kusjuurez kasumilt tuleb ka tulumaksu maksta. Aga kui tulud kulud enamvähem võrdsek paberil ajada siis ei maksa sisuliselt käivet ega tulumaksu.sest käive jookseb kulu poolelt kõik ka tagasi. Nii lihtne see ongi..:)
tilkurs anonymus
18:57 27.09.2013
nädal aega kogunenud targad mõtted ja muu viha tuleb valla päästa.. laisk jääb laisaks ja ihnur jääb ihnuriks
juhiabi
19:38 27.09.2013
Käibekat maksad ikka iga esitatud arve pealt kulla siidiuss ja kasumiga pole siin miskit pistmist. Ettevõtte tulumaksu ei ole meil ka juba pikemat aega.
Sina maksad käibeka ära ka sel juhul kui sind teenuse ostja ka üle laseb ja sa oma rahadest üldse ilma jääd.
Sa püüad küll kõigest väest, aga ei taha hästi välja tulla.
Siidiuss
22:10 27.09.2013
Sisse tulevatelt arvetelt saad ju käibe puha tagasi ehk siis kõik kmaksuta käes puhtalt. Kui ise esitad arve siis lisad kmaksu mille annad riigile. Aga see tuleb sisendkäibemaksult kõik tagasi. Nigu seinale räägi:)
tarkpeale
22:19 27.09.2013
ettevõttel ei ole tegevuses kõik kulud käibemaksuga maksustatud, et saaksid kogu käibeka tagasi. suure osa kulubaasist moodustavad tööjõukulud, millel pole käibekaga mingit pistmist.
Siidiuss
22:57 27.09.2013
Palgad eestis madalad. Tööjõukulud on seega tühised. Töö teevad ära masinad. Seepärast on ka töötui palju:)
siidiussile
23:14 27.09.2013
professor siidiuss on tegija. foorumis ...
juhiabi
13:08 28.09.2013
Käibe puha tagasi ja käibemaksuta asi käes ei ole ju üks ja sama.
Ühel juhul maksab riik sulle siis reaalselt kontole ja teisel puhul sa lihtsalt deklareerid oma kulud(kütuse,varuosade käibemaksu) tagasi väljastatud arve käibemaksult. Ja kui tulu on suurem kui kulu siis maksad ülejäänu käibemaksu mta kontole.
Sa ostad firmasse auto ja siis sellelt taotled tagasi käibemaksu: raha laekub peale mõnda uurivat telefonikõne sinu kontole. See siis "käive puha tagasi" sinu variandis.
Osutad teenust, teed selleks teatavad kulud koos käibemaksuga. Peale teenuse osutamist esitad arve käibemaksuga, saad raha. Järgmise kuu 20 kuupäevaks pead deklareerima oma käibe. Seal siis arvestad laekunud summast koos käibemaksuga maha oma eelnevalt tehtud kulutuste käibemaksu ja alles jääva käibemaksu osa kannad oma kontolt mta kontole. See siis sinu poolt "käibemaksuta käes"
Siidiuss
14:40 28.09.2013
Seda ma ju räägin et riik on teinud ettevõtetele tohutu soodustuse sest kõigel tuleb käibemaks tagasi:) aga eraisikult kooritakse seitse nahka, et riik ja ettevõtted saaks hästi elada.b
Te kõik olete valel teel
16:51 28.09.2013
Käive ongi kasum
juhiabi
17:52 28.09.2013
Tee endale ettevõte, mis ulud siin. Sinu teadmiste puhul peaks hakkama su ettevõttel käibekat uksest ja aknast tulema. Oled nagu seal tele2 reklaamis :D
Ja käive on kasum.
rolling
18:12 28.09.2013
käive on kasum???????????????????????????
kuul pähe!
Vist juht
11:04 29.09.2013
Päris vahva lugeda siin, eks "aeg ajalt" jookseb tekst teemast mööda, aga ega seda saa ka pahaks panna- eemalt "vaadates" on siin mõlemalt poolt (ettevõtja ja juhtide) parajaid puusse panekuid. Tegelikus peaks olema lihtsam- võtma suuna kommunismile- kus kõik on kõigi oma ja siis peksid vist kõik rahul olema, aga kardan, et seda ei saa kunagi juhtuma, siis tuleks tugineda reaalsusele. Eks ole olemas normaalseid ettevõtjaid ja juhte, samuti ka vastupidi- ei saa kõiki ühte patta panna. Mis puutub klubidesse ja palkadesse, siis arvan, et meil kõigil on vaba valik, kas ja kus töötada. Olen ise meie ettevõtjatega mööda pükse saanud, normaalst töölepingut ei ole eestis sellel tööl veel näinud, aga süüa tahad- siis... Et tööline jääb ilma palgata ja on ise selles süüdi-- kindlasti on ka neid juhuseid, aga enamuses on ikka meie "asjalikud" ettevõtjad, kes näevad igas asjas juhi süüd. Olge meheks ja tulge keerake mõni aeg rooli, usun, et pele seda peaks suhtumine juhtidesse natukene muutuma. Eks panin ka ise natuke teemaga puuse, aga ...
uuujeee
22:31 29.09.2013
Uhhh, ülim on suisa lugeda neid tarku postitusi Siidiussilt- no mis sa enam ootad, hakka tegutsema. Raha ju ootab sind!!! :)

Kõige asjalikum ja põhjalikum postitus on hetkel selle 3 päeva jooksul Looderilt. Ei olegi ju nii, et lähed lööd jalaga mingi teede ehitusega tegeleva ettevõtte ukse lahti ja hakkad nüüd suure raha eest seal tööle. Alati on neid nö "huiareid", kellega sa pead konkureerima, et kasvõi leib ilma vorstita laual oleks....
Kes vähegi on transpordiga ( kontori poolepealt) kokku puutunud, teavad seda elu natuke paremini, kui need vennad, kes sõidavad - saavad 1500 euri kätte ja siis undavad, et ülemus on sitt ja palk on väike ja üleüldse meie, autojuhid teenime ülemustele raha.

Vaadake näiteks äripäeva logistikafirmade top 100-t , eespool on muidugi need firmad, kes on omale niššid näiteks vene turu näol leidnud ja ka need, kel väikesed liisingud, neil tõesti jääb natuke rohkem raha üle. kuid kui palju selliseid ettevõtteid on transpordis?
seal tagapool olevatel firmadel jäävad kasumirentaablused siiski kõigest 2-3% vahele - seega, kui on aastane käive miljon euri, siis kasumiks kujunebki vaid 20t eurot. Aga kui tuleb mingi suurem pauk aasta jooksul, siis töötab juba ju kahjumiga, samuti võib tulla järgmine aasta palju kehvem, kus katadki kahjumi eelmise aasta kasumiga.... PS! milli eurose käibega firma on juba 9-10 autoline - seega päris suur. Mõelgem nüüd selle peale, kui palju raha, aega,närve on firmajuht investeerinud sellesse firmasse? Tihtipeale oma isikliku majagi pantinud.

Teie, targad ZAMBROWI autojuhid - natuke mõelge, ennem, kui hakkate ülemusi kiruma ja suud pruukima.
Siidiuss
23:37 29.09.2013
Kle keegi terve moistusega inimene ei hakka sul 10 autoga ettevõtet pidama et 20 kilo aastas kasumit teenida. Selle raha teenib maanteekraavist pudeleid ka korjates. Suht mõttetu 10 autot pidada ja töötajate ja tellijatega maid jagada ja närve süüa mingi tühise 20 kilo kasumi näol. Sellise suurusega ettevõtetel on kasum 200- 300 tuhat euri vähemalt. Alla selle ei ole firmal reaalselt mõtet eksisteeridagi! Eesmärk on kasumit teenida. Ja kui ei tule vlja siis kulutatakse liiga pslju. Ei ole mõtet liisida ja iga paari aasta tagant autod välja vahetada. Natuk voiks ikka majanduslikku mõtlemist ka olla. Küll siis kasum ka tuleb. Aga selge see et tahetakse väljapoole elada ja esineda. Ise elataks võlgu ja ollakse sisuliselt palja perselised. Ja kui nüüd päris ausalt teada tahate miks kasum 2-3% aastas näidatakse siis põhjus on see et ei taheta riigile tulumaksu ka maksta. Käibemaks saadakse niigi tagasi. Ja tulumaksuga tõmmatakse ka vesi peale. Tegelik kasum jookseb omanike tasku ja veel mõnda kohta. Kuidas? Kõike ka ei hakk teile siin must valgelt kirjeldama. Üks asi on see mida raamatupidamises näidatakse. Ja teine asi on see teine asi... Aga nii ta on. Kirume riiki jne. Imestame miks raha ei ole riigil jne. Kui see ümbriku palkade maksmine ei lõpe ja need teised skeemid. Senikaua on nigu on. Vladislav korzets.
Eelmisele
00:43 30.09.2013
Ära enam peale võta..
huumorinurgake
11:57 30.09.2013
Ole hea siidiuss, räägi meile kõigile see skeem ära? Tahaks ka rikkaks saada!!!
Eelpool räägitud jutt on REAALSUS, mitte väljamõeldis. Tegelik elu ongi paraku Eesti transporditurul selline.
Kui sa suudad maantee transpordiga teenida 20-30% kasumit - siis müts maha sinuees, tubli poiss!

Vaat, seal on tegelt see teema ka , et mida vanem auto, seda rohkem juppe tahab, rohkem kütet võtab - see kõik on kulu. Lõpuks sa maksad remondi alla ikka sama liisingu raha ära - ainuke eelis on see, et liisinguvaba auto võib seista ilma kuludeta....
Maksudest sa ei tea nüüd küll mitte midagi - kui firmas "musta" raha ei liigu, ei olegi võimalik sul ümbrikupalka maksta ja sularaha automaati peedistada

Sinu toredat juttu siin lugedes, kulla siidiuss, ütleks ühe natuke solvava sõna su pihta, aga kuna me oleme siiski tsiviliseeritud inimesed, siis ma ütlen lihtsalt, et sa oled ikka väga rumal!
Siidiuss
14:39 30.09.2013
Ma ei räägi 20-30% on ka slliseid aga väga vähe. Kusjuures uued autod olulisel ökonoomsemad polegi. Mõned tsipa on aga pangad söövad selle ära mitmekordselt. Pluss veel hinnalangus mis on jus uutel autodel suur. Ma ei räägi, et peaks vana roostes maziga suurt kasumit teenida aga uutega on kasumi teenimine suht raske. Amortisatsiion, hinnalangus ja liisinguintress söövad enamuse. Aga paljudel ongi eesmärk mitte eriti kasumis olla vaid firmat suurendada ja investeerida, ostetakse ka igasugust trääni et kulud suured oleks näiteks kslleid uusi sõiduautosid köögimööbli vahetatakse paari aasta tagan jne. Seda kõike e ei peaks tulumaksu maksma.
Siidiuss
14:42 30.09.2013
Seda juttu võid lasteaia lapsele rääkida et liisinguta auto võib ilma kuluta seista. Ka põhivara väärtus ajas langeb olgu ta liisingu või mitte. Hind langeb ja see on kulu.
Ussipoeg
16:45 30.09.2013
Misasja sa ussike siin plärad.
Sul on ikka väga huvitavad jutlused siin. Ainukene eelis liisinguvabal autol ongi just see, et sa ie pea selle kuradi seismise eest peale maksma. Loomulikult väärtus langeb - aga vaata, mis kulu on liisingu autol seistes?
Vaata - uute liisinguautodega on see eelis - maksad teemakse vähem, kütust võtavad vähem, sul ei tule mingeid ootamatuid tehnilisi rikkeid, mille remont kuskil Saksa töökojas või minna mitmetesse tuhandetesse eurodesse. Auto saab olla pidevas sõidus. Liisinguvaba autoga, mis on juba 6-7 aastat vana ja sõitnud miljon kilomeeeterit, tahab juba päris palju juppe ja remonte - mis lõpuks on suurem kulu, kui igakuine 1000 eurone liisingumakse.
Avaldad ehk, mis firmas sa autojuht oled, et nii "Tark" meil oled?
Siidiuss
17:57 30.09.2013
Uus auto tahab ka hoolt ja see maksab rohkemgi esinduses kui kasutatud auto oma remont, hooldusest rääkimata.. Huvitav mida sel miljon maha sõitnud autol iga kuu vahetatakse 1000 euro eest? Ma praegu ei sõida. Olen Egiptuses naudin päikest ja kuumi naisi.j
kle siidiuss ???
11:33 01.10.2013
Kas see on kõva teema , mainida , et oled kuskil egiptuses . Paarsada euri selle nädalase tuusiku eest , leiab suvaline sant , koplist . Pigem on täna häbiväärne egiptuses puhata , veel enam seda eesti rahvale teada anda .
Juht.
11:45 01.10.2013
kolhoos a
00:22 05.10.2013
http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=142788 nojah vaata ja imesta läheb kyll otsesest teemast natuke mööda aga mõjutab vast ikka seda autojuhtide ja palgasysteemi... äkki peaks huvi tundma eriti maksu ja tolliamet kust tegelikult tuleb alptri kyte autodesse.....kuidas saab alpter pidada yleval 70 raskeveokit seal on ju kulud ja suurim vast neist palga ning eriti kyttekulu pluss ylemuste kallid kulukad autod hobid.....tekib kysimus kas alpter on ja tegeleb ausa konkurentsiga seda erit kytte näol..käivad ju paljud suurte paakidega autod seal suurel venemaal mis lähevad väga tyhjade paakidega tagasi aga eestis eriti ei sõidagi..mõelge nyyd ise need kes ausalt yritavad konkurentsis pysida...
mati1222
01:32 05.10.2013
to kolhoos a ( pole alpter mu arust eriti kunagi venesse käinud ja enam euroopa poolegi eriti. pole sealt pärit aga ikkagi ja selle teema kohta oleks vägagi pikk jutt pajatada mis eetris jäi ära.ja see vend pani ise segast. algul ,et 1 tund ring ja et 9 ringi päevas,ja lõuna ajal siesta.edasi nuputage ise...
erwin123
08:53 05.10.2013
tööandjad on pahad ja lollid, aga ärge unustage seda, et ilma nendeta oleksite näljas ja poleks kedagi kiruda ja elul poleks ilma kirumiseta mõtet.
pommivööautojuht
10:46 05.10.2013
kui raske on sellise veo puhul seaduses ette nähtud 30 minutit pausi vahele teha 6 tunni jooksul ???? just nimelt 30 min.mitte isegi 45min. sõiduaeg on ikka puhtalt juhi rida.
lõvileo
11:34 05.10.2013
pidevast ülekaalust mitteteadmine tööandja poolt on nüüd küll totaalne joga... aga asjad ei parane enne kui kauba saatja hakkab asja eest vastutama
juhiabi
13:21 05.10.2013
pommivööautojuht, seal juht rääkis ka midagi õhtul 23.00 lõpetamisest ja hommikul 06.00 alustamisest, sinna vahele peab ka veel üks uni mahtuma ja seda 30 min peale 6 tundi mine studeeri veel.
Mul selles arvutis pole, aga läpakasse õnnestus salvestada kommenteeritud puhke ja tööaja arvestuse vihik, kust sain minagi targemaks, et kuue tunni järel 30 min kehtib siiski meestele kes sõidavad hommikul autoga objektile ja sealt õhtul parki, st et siis näiteks torupesu ja muud sarnased tööd.
juhiabi
13:26 05.10.2013
http://ti.ee/public/files/Soidukijuhtide_kasiraamat.pdf
Leidsin üles ja panen ka lingi siia
4. Mootorsõidukijuhi tööaja
katkestuse kohustus
Tööaja jooksul ei tohi juht töötada ilma vaheajata kauem kui kuus järjestikust tun
-
di. Kui tööaeg kokku on 6–9 tundi, tuleb see katkestada vähemalt 30-minutiliseks
vaheajaks, ning kui tööaeg on kokku üle üheksa tunni, siis vähemalt 45-minutili
-
seks vaheajaks
(vt joonis 6)
.
Antud kohustus laieneb ainult neile vedudele, mis olid eelnevalt välja toodud erandite
loetelus
(vt 2. peatükk)
. Vaatamata sellele, et teatud erandite puhul ei pea juht kasu
-
tama sõidumeerikut, on ta kohustatud siiski tööpäeva jooksul välja võtma nn lõuna.
Lõuna pikkus sõltub tööaja pikkusest:

Kuni 6-tunnine tööaeg: vaheaja kasutamine ei ole kohustuslik.

6–9-tunnine tööaeg: esimese kuue tunni sees peab ära kasutama katke
-
matu 30-minutilise vaheaja.

Rohkem kui 9-tunnine tööaeg: esimese kuue tunni sees peab ära kasuta
-
ma katkematu 45-minutilise vaheaja.
Seega on väga oluline teada kohe tööpäeva alguses, kui pikk tööaeg on antud
päevaks planeeritud. Nimelt kui tööpäev kestab 15 tundi, siis on suure tõenäosu
-
sega vaja ära kasutada kaks vaheaega, sest hiljemalt pärast iga kuuendat töötun
-
di on vaja teha töökatkestus. Kuna tööaeg sellel päeval on üle üheksa tunni, siis
peavad mõlemad kasutatavad vaheajad olema vähemalt 45-minutilised.
NB!
käesolevas peatükis kirjeldatud tööaja katkestamise kohustus ei vaja
eraldi jälgimist, kui juht peab kasutama sõidumeerikut ja 4,5-tunnise sõiduaja
reegli kohast vaheaega
Mr.panomies
21:22 06.10.2013
Noo 30 minutit pausi peale 6h tööd, aga 45, no milleks.
Ennu 144
14:42 02.03.2014
Tervitus kolleegid!Kas keegi oskab rääkida klubist Aatomik? Palju palka,kuidas autod,kuida tööga,suhtumine norm.juhti?
Seoses elukoha vahetusega Tallinnast Tartu otsin uut klubi.
Ette tänades Ennu
erkoli
09:20 09.03.2014
Kas keegi teab sellis üritust nagu esvin teenused?
üritust???
09:25 09.03.2014
mingi kontsert vä....
truck100
08:34 12.03.2014
S ja T Kivitrans. Kas keegi teab sellest firmast. Pakuvad Itella tööd ,Rootsi vedu ja 10 senti km pluss päevaraha. On motet?
Klibu Trans
10:03 12.03.2014
Kui palju siis km tuleb ja mis see päevarahadega kokku teeb?
professor_sammaljalg
10:47 12.03.2014
tööd tahad on mõtet, palka ka tahad, siis paraku mitte.
Fritsu46
11:09 12.03.2014
Samas teenid rohkem kui somaalias ju
looder23
23:13 12.03.2014
aga eestis ongi ju nii, et kui töötaja peab midagi maksma, siis räägitakse, et lääne euroopas ja skandinaavjas maksab asi palju rohkem. aga kui oleks töötajale/lihtinimesele vaja palka maksta või toetusi, siis vastatakse, et mis te hädaldate, rumeenlased ja somaallased saavad palju vähem ju.

Muudetud 12.03.14 23:14

To truck
08:15 13.03.2014
See teeb ju üle 1000 kätte. Kes rohkem maksab?
zyrtec
12:49 13.03.2014
Kas keegi teab sellis üritust nagu esvin teenused?

Tean , mis sellega ? See ei ole transpordi firma juu
Fritsu46
23:46 26.07.2014
to looder:

seepärast ütlengi et meil asi paigas ! eestlased thavad lihtsalt ülihästi elada, vaadake mé autoparki näiteks, kõik "kustid" sõidavad passat, superb, a8, phaetoniga, x6 ja muude asjadega ingi... mine vaata saksas kas kohalik asunik jõuab lubada endale sellist masinat ?
AR.
13:33 16.11.2014
Vahel saab sõna otseses mõttes pulli pärast visatud pilk Eesti tööpakkumistele, mis ongi vaid Eesti tööportaalides ning iga kord tekib mul sama mõte. Ning mõte on see, et miks tööpakkujad nii palju hämavad, kui tööd pakutakse, seda siis tööpakkumiskuultususena?
Täiesti tavaline asi on nende poolt pakutava alt leida "pakume palju tööd, pakume stabiilset tööd, pakume häid töötingimusi, pakume, paindlikku graafikut, pakume seda, seda ja seda, ning mis mind tegelikult lausa marru ajab selle juures- "PAKUME KONKURENTSIVÕIMELIST TÖÖTASU"!
Huvitav oleks teada, mis tähendab "konkurentsivõimeline töötasu" nende tööpakkujate jaoks? Minule isiklikult on jäänud selline arvamus, et firmad, kes pakuvad "konkurentsivõimelist töötasu", ei julge välja öelda, et see tähendab nende jaoks töötasu, mis on suurusjärgus teiste firmade poolt pakutavaga, ehk siis teisisõnu ja otse öeldes SITT!
Kalle5566
15:01 16.11.2014
AR.

hmm... et siis 6-9 klassi haridusega peaks saama kaks-pool-tonni kätte ?
AR.
15:14 16.11.2014
Vaata, Kalle, ma ei räägi tööotsijatest praegu üldse. Ja ei pea ma ennast ka selleks 6-9 klassi haridusega keeloskuseta jorsiks. Praegu oli point konkreetselt tööPAKKUMISTES, mis sisaldavad "konkurentsivõimelist" töötasu. Lihtsalt see termin on nii haige. PS. Ma ei loe neid töökuulutusi enda vajadustest lähtuvalt, vaid sellleks, et veenduda, et aastatega ei muutu midagi. Lihtsalt tahaks teada, millal muutuvad firmad nii julgeks/ausaks, et julgevad ka reaalseid numbreid välja tuua, kõigil lihtsam.
professor_sammaljalg
15:32 16.11.2014
mis seal muutuma peaks? firmad, kes maksavad head palka, ei peagi kuulutama, simpel.
AR.
16:07 16.11.2014
Kah õige muidugi, kuid sel juhul tekib ju küsimus, et milleks üldse kuulutustega juhte otsida, kui see on kirjutamata reegel, et läbi kuulutuste normaalset töökohta ei leia. Nagu öeldud, et mind see ei puuduta, kuid ka firmaomanikud võiks veidike oma suhtumist mõningatesse asjadesse muuta.
???
16:11 16.11.2014
Milles küsimus? Konkurentsivõimeline tähendabki, et samas suurusjärgus enamikega. Sitt või mitte, see on omaette küsimus.
to professor
20:30 16.11.2014
äkki nimetad mõne firma, kes maksab head palka ja ei kuuluta,e t otsib autojuhti?
eelmisele
20:55 16.11.2014
Tegelikult kipub see nii olemagi, et head klubid läbi meedia juhte ei otsi, head kohad käivad käest kätte, läbi tuttavate. Ja see ei kehti vaid selle eluala ega ka mitte vaid Eesti puhul.
professor_sammaljalg
20:55 16.11.2014
kuna põhjuseid mitte avalikult tööliseid otsida on kaks, kas pole vabu töökohti või ei ole soovi tegeleda läbi töötukassa jms tööd otsivate tegelastega, siis soovitan silmad ja kõrvad lahti hoida ning seejärel ise huvipakkuvate firmadega ühendust võtta.

Muudetud 16.11.14 20:56

vuska
13:34 11.01.2015
Tere, sai tehtud ka ce kat ja kõik sinna juurde kuuluv. Läks täitsa libedalt,kartsin palju hullemat.Aga nüüd tahaks proovida reaalselt tööd teha.Olen mõelnud,et alustuseks oleks hea autos teise juhina proovida mõned reisid ,siis näeks ja kuuleks kuda,mida jne.Ehk oskab keegi soovitada mõnda talli, kus võetakse jutule ka ALGAJAID.Kui kellelgi on häid mõtteid siis meili aadress on [email protected] Loodan teie mõistvale suhtumisele.
jõudu
15:07 11.01.2015
Baltreiler ja Horentica meenuvad kohe kes algajaid juhte ei karda, hetkel vist isegi kuulutused CV keskuses.
kod
00:16 13.01.2015
Horentica pole paha aga baltreilerit ei soovita ka vaenlasele
tahaks teada
07:08 13.01.2015
mis horentical head ja baltreileril paha...
SonicMaster
21:53 13.01.2015
Tekkis samuti küsimus, et mis värk Baltreileriga on, kuna oli plaan just kandideerida sinna. Ootan vastust huviga, et mitte kohe päris ämbrisse astuda.
V8 pure power
22:11 13.01.2015
ehk jagad rohkem infot.
to kod
09:16 14.01.2015
Kas oma nime ei julge avaldada, sest sel juhul võib tööandja panna siia kirja pika nimekirja sinu vägitegudest? Piisab kui paned kirja probleemid, küll sind ära tuntakse.
to to kod
10:47 14.01.2015
ega hakkabki pihta a-la s.tt mees,ei taha tööd teha(kabiinis elada),varastas paagi kaudu tööandja paljaks,palka küsis palju jne samas stiilis eksju. lisaks siis veel juurde,et eelpool nimetatud põhjuste eest jättis tööandja oma taskusse välja teenitud töötasu(päevaraha) nimetades seda preemiaks või millegiks sarnaseks. või valetan?
Baltreiler AS
13:06 14.01.2015
Lugupeetud Reigo (kommenteerija kod) ma ei hakka siin välja tooma Teie vägitegusid, mis on eelmises postituses juba ette loetud, aga Teie praegusele tööandjale soovin paksu rahakotti ja pikka meelt. Seda läheb tal vaja.
Ma olen kindel, et kõik tööandjad hindavad head töömeest ja maksavad väärilist palka. Kui töötaja varastab tööandja tagant, lõhub tööandja vara, üritab tööandja veokiga rongi ette sõita hoolimata alla lastud tõkkepuust ja kui ta mõistus lõpeb seal, kus navi enam ei näita (1,5 tundi ümber territooriumi sõita, sest navi ei näidanud, et väravast tuleks sisse pöörata on vist omamoodi rekord), siis on selge, et töösuhe ei saa pikalt kesta ja tekitatud kahjud tuleb töötajal hüvitada.

Muudetud 14.01.15 13:58

eelmisele
14:59 14.01.2015
hr baltreiler seletab äkki asjaolu,miks pea iga kuu otsite uusi autojuhte? kas pole korralike otsa trehvanud või pigem ei taha ikkagi maksta?
see küll
15:09 14.01.2015
aasta tagune kuulutus,kuid usun,et midagi muutunud küll pole.palganumber all pole küll kutsuv kuna pool sellest makstakse päevarahadena

http://www.tb.ee/115716
eelmisele
16:33 14.01.2015
kas kusagil makstakse praegu kõvasti üle 1000 eesti-soome vahet käies. saada kontaktid. oleks väga huvitatud sellest tööst.
vuska
17:30 14.01.2015
Kas keegi Herentes kohta ka mõistab miskit öelda.Kuidas palgad ja suhtumine juhti?