pärnus kontrollib härra koppel mati neid tulesid väga korralikult.olen kuulnud,et nelja lisa kaugtulega saadetakse hoobilt erakorralisele ülevaatusele.soovitav on pärnut läbides need tuled kinni katta.tegelikult võib vist olla nii 2 lisa kaugtuld,2 lisa udutuld ja 2 lisa lähituld.gabariitidest võid omale jõulupuu ehitada.
Kas on nii? Minu arust oli nii, et pane või 100 tükki, peaasi, et tule klaasil E tähe järel olevate numbrite summa ei ületaks 75-t. Enamus tava (tehase) tulesid on 17,5, seega kokku 35. Juurde saad panna veel kaks kahekümnest lisatuld. Ehk neli kümnest, kuid need ei näe tulede moodi välja. Udukatel numbreid pole, neid võib aind kaks olla.
irwww....koppel mati!!! kas keegi teda kotti ei tahaks toppida!? isegi uduga ei tohi udukaid kasutada! luges mulle 45min loegut teemal tulede kasutamine! 600 väänas ikka! kaaluda tahtis isegi, paarimees tiris kola välja,et söida peale,ma see peale ,et mis see rocla ja yx tyhi kast ikka kaaluvad,ju selle irvitamise peale tegi,et polnud 5päeva kettaid näidata,
vot sellele Koppel Matile avaldaks küll kiitust, vähemalt üks mees, kes üritab seda tulede majandust korda saada.
kuulge veoka mehed, kas teil endil paha ei hakka, kui selliste "juudi jõulupuudega" ringi sõidate?
R.K.-ga nõus! Siin Eestis peaks olema sama kord, mis Poolas.Proovi vaid lisatuledega sõita! Saad nii, et vähe pole. Siin aga on nüüd selline mood, et kõik sõidavad päeval põhi- ja lisatuledega! Milleks??? Oluliselt suurem küttekulu, kiirelt kuluv genekas, teiste pimestamine jne. Pooled juhtidest on vist ühe ajukääruga, mis on ka sirge.
Jõudu tulede põletamisel/kasutamisel!
Aga mis te liiklusohutuse kohta ütlete, ah? Ise kogesin, et OLULISELT parem on sõita 6 kaugtulega 2 asemel, seda eriti märja teega. Minge Rootsi ja öelge siis, et Eesti rekkadel on palju tulesid!
pole veel näind kedagi päeval nii põhi kui ka lisa tuledega.jah põhi ja udukas küll,aga põhi ja lisa kaugtuled?
mude,koppel matil uus maania peal.rekkal ei tohi enam üldse lisa kaugtulesid olla.saadab hoobilt erakorralisele ja pärnu ülevaatus punktid ei võta sind jutulegi kui prosedel katteid peal ei ole.
häädemeestel sipelgas koinib kui kasutad udutulesid päevasõidu tuledena.jõudu liiklemisel.
minupärast olgu neil rekadel neid tulesi seal või 100 tükki ees mul kama 2 peaasi et õigelajal vastutulles ära vahetab, ja kõig krt ilguvad et neile sõidetakse udukate ja pooletga vastu et issan isaand ei näe sõita, ära vahi siis neid tulesi vaata teed, mai tea lollikari
kurat !! ma olen nende rekkameeste peale vihane ! elan võrus ja asi nii et sõitsin eile niisama mööda linna siis otsustasin minna ringteele . no läksin sinna sõidan täpselt nii et päike paistab , ja ees mingi kretiin rekkamees sõidab vastu 8 tulesid oli tööl tavalised tuled siis kaugtuled ja 2 paari tugevaid udutulesid !!! ma hakkasin talle kaugtuledega vilgutama , et nagu pane kinni need kuradi tuled pimestasid täiega !!! nii et ma arvan et nendel rekkameestel yldse võiks need kuradi lisatuled ära keelata . sest nad muidu panevad nad neid tulesid mega lambist põlema !!! ja pimestavad !!!!!!!
huvitav kas sa ültse numbrit vaatasid ???? minu teada on eestlased normaalsed kuradi ukrainalase leedulased jne mida veel need raisad unustavad need sisse nii et ära sina tule lambist riidlema meite mehedega ja veel kui see asi ära keelata et prosasi ei tohi olla võib järgmine aasta olla õnnetusi 5 korda rohkem !!!! mõtelge oma henrnestega koppeli võiks ültse rekka känguru raua vastu siduda
Mul omal ka 4tuld katusel.Saab alati enne ära kustutatud kui teise tuled nägemiskauguses on.Üks eelmistest oli tige rekkameeste peale,samas tulevad PKW-d vastu pidevalt täistuledega või põlevad lähituledele lisaks ka udukad.Eeskirjade järgi võib palada ainult 2tuld.Terve EU sõidab igasuguste arvu tuledega ringi aga siin käib pollari poolt mingi oma võimu näitamine.Enamus neist pole rekkat õieti näindki.
Ma ei saa matsule pihta.Nood tuled on ikka pandud selle jaoks ,et mul parem sõita oleks.Keda need tuled nii väga siis segawad kui noid õieti kasutatakse? See vist rohkem kadeduse moodu.PKW-d tehke kõigepäält oma tuled korda!
vihane mees om ikke setu vist! tee köikse pealt oma autu silmad korda ,siis kuku ilkuma! vaevalt sa suurega söitnud oled!anna märku,kui pimestab ,kustutab alati, aga kohe soiguma..... !!!!!????
jep!väike jah vabal ajal söitmiseks!petsiga nöus,sinu staazim ees myts maha minu poolt! mul 15a seda autujuhi ametit peetud!nii suurega kui kiirabiga! äda abiga viimased 9a!
plaan om uuesti suure sanga istuda!!!mida selle tule experverdiga ette vötta??? saaremaas oli kunagi nömme karla kes prygimäele viidi?! koppelt mötlen siin!
See küll juba vana jutt,terve EU sõidab ringi igasuguste arvudega tuledega ja kõiksugu värvides tuledega(eriti panid ja ossid).Mis riik siis meil on ,et kõik sealne värk meil keelatud on.Samas mõne värgiga olemme säänsed EU pooldajad ,et teeme Saksa riigile ka oma säädustega ära.
mis siis pärnus olex targem udukaid mitte kasutada või? ise kasutan päeval tavaliselt udu+park, kuna koormab lihtsalt vähem genekat. kuigi jah, see vist pole päris kooskõlas seadusandlusega, aga ausalt öeldes ei näe suurt loogilist mõtet päeval pooltulesid kasutada.
Pärnus on tulede "õige" st täpselt LE järgi kasutamine soojalt soovitatav loodusõnnetuse nimega Koppel tõttu:P
Aga mis puutub genekasse, siis mu meelest vahet ei ole , kuna parkide puhul on 2X4W+ 2X55W=118W vs 2X55W=110W. muidugi endale meeldib ka sinu kasutatav variant rohkem:P
hm..no mind on minu elus sõidetud umbes 800000km jooksul kyll enamuses pimestanud mingid nokudest teie keeli PKW juhid..rekkajuhtide kohta kyll ei saa paha sõna öelda...ja kuna meil ikkagi põhjamaa peaks need tuled lubatud olema kuna valgustatud trasse suht vähe ja rekka pidamasaamiseks läheb ikka oluliselt pikem pidurdusmaa kui sõiduka jaoks..kui miskit juhtub teepeal ees olema..niiet härrad riigiisad..mõelge natuke ka oma peaga mitte ärge lootke kõiges euroopas äljamõeldud ja lõunaeuroopas sobivatele nõuetele
lugu selline:
soomlase käest küsitakse, et miks sul on 2 lisatuld? soomlane: "et paremini näeks"
rootslase käest küsitakse, et miks sul on 4 lisatuld? rootslane:"et veel paremini näeks"
taanlase käest küsitakse, et miks sul on 8 lisatuld? taanlane:"sest rohkem lihtsalt ei mahtunud"
aga kes keelab tava autole lisatulesid külge panna kui tuleb vastu sis paneenada mad kah aga üldiselt ei jäta rekkamehed tulesid põlema neil endil silmad *****s ise kah rekkamees.
politsei veel väga tark ei ole, aga siinsetest jutumeestest küsija külla targemaks ei saanud.
Kaugtulede kontrollarvude summa(E-tähise taga) võib jah max 75 olla, autol võib olla 2 paari kaugtulesid sealhulgas ka lisakaugtuled. Ehk siis põhikaugetele võid 1 lisapaari juurde panna ja kõik, kui seaduse järgi olla tahad, udutulesid võib ees olla 1 paar.lähitulesid lisada ei või ja katetega tuled loetakse ka ikka tuledeks. Tõsi, on varaint rohkematele kaugtuledele siis kui elektrisüsteem on nii ehitatud et veel üks paar kaugeid põleb mitte korraga vaid eraldi lülitusega ja korraga kõik põleda ei saa, osadel scannidel ja volvodel on tehasest juba nii asi üles ehitataud.
euro numbritega ja puha mönel ,isegi 12 tuld ees?? www.v8power.ne ja muud silma ilu ka sellel lehel! tea,kas sobib siia rubriiki,korra juba panin kuhugi!
ei no linfordi lipulaeval ka ju 8 prose ees , aga tastab siin eesti vahet , isegi saaremaal :D , tea kas koppel ei puuduta selliseid autosi :D natukene liig
yhel lehel vaatasin oli 15 prosektorit. terve esi ots oli neid täis topitud, niipalju prosesid on juba liig. ma saan aru kui on 4 või 6 siis weel norm , aga osad pingutavad ikka päris yle.
Ma arvan et neid prosesid võib olla nii palju kui mahub või tahad aga mis mõte on 15 prosel ja mis genekad seal peavad olema see on lissalt mõtetu, enne tasub panna neid ühtesi väikseid tulesi mis on kyll kallimad neist suurtest aga näitavad paremini.;)
saksalane võttis ka seaduse vastu et kaks proset. aga millegipärast vaatavad nende karmid ülevaatjad läbi näppude. meil lihtsalt ark-i mehed veavad liikselt näpuga järge raamatus, samas kus teedele saadetakse ilma prosede kuid tehniliselt mittevastavaid busse ja veokaid milledel teinekord puuduvad peale prosede ka rehvid ja pidurid, aga vähem võib ju olla ag rohkem mitte
mujal maailmas võib, meil on euroopa liit.
Rootslane ütles lihtsalt: gabariidi, e. ääretulesid ei saa kunagi olla liiast, muidugi kui seal sees on norm 5w pirnid.
Põhi-ja lisakaugtulede kontrollarvude summa võib olla veoautodel 110 (sõiduautodel 75).Tulesid peab olema paarisarv(2,4,6)Sõidan ise ka päeaval gabariit+udutuledega.Tagumisi udutulesid võib kasutada vaid udu või halva nähtavuse korral.Viimasel ajal on PKW-d hakanud oma tagumiste udutuledega närvidele käima.Kasutatakse ööpäevaringselt neid tagumisi udukaid ,uutel autodel on nad sama eredad kui pidurtuled.Scanial mille 5a.tagasi Saksast sain oli ees kokku 6 lisatuld(4kaug-ja2udu).Jätsin alles 2katusele ja 2udukat.Sel suveltahtsid Cobrad erakorralisele saata,sest katusetuled olid 2x37,5.Oleme tõesti euroopast kõvasti ees!Miskipärast pole kuulda olnud ,et mõnda PKW-d tuledepärast oleks kotitud.Öösel ilma lisakaugtuledeta Tapal võiV.-Maarjas käia on lausa ohtlik.Metsavahel pole tava kaugtuledega midagi näha,aga sügis alles algas.
mina panin isegi Transitile prosed katusele,pole veel yxki ment kobisenud.ylevaatus on teine jutt.......huvitav rootsis vöib ,siin sojuvad raisad,Liiklusohutusele aitavad nad väga palju kaasa.
Jõulu meele olu tuleb , kui see jurakas vastu tuleb , samas kui ette jääb , osadel on ju mukitud haagised ka , neid jullasi on terve äär täis tehtud :)
Kas siin foorumis on mõni mees,kes oskab osundada kohale kust saab teada täpsemalt meie naabrite ja enamläbitavate riikide tehniliste tingimuste kohta,mis antud teemat käsitlevad!
ise ei ole rekka´mees aakrdi hea on vaadata küll kui rekka tuleb öösse metsatuka tagant vastu kohe saab teada et suur auto on ja ei ole mulle kah keegi silma rikkund, on normis selle asjaga
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukil peab olema kaks või neli kaugtule laternat (sh lisakaugtule laternad). Kui M ja N kategooria sõidukil on neli kaugtulelaternat peitlaternates, siis tohib lisaks paigaldada kaks kaugtule laternat, mis on ette nähtud ainult lühiajalise valgussignaali edastamiseks. L kategooria sõidukil peab olema üks või kaks kaugtule laternat. Kaugtule laternate asetamine haagisele on keelatud;
2) kõigi kaugtulede ümberlülitumine lähituledeks peab toimuma üheaegselt ja need peavad lülituma põlema ja kustuma korraga. Lähituled võivad jääda põlema koos kaugtuledega;
3) summaarne kaugtulede valgustugevus, mida saab üheaegselt sisse lülitada, ei tohi M ja N kategooria sõidukil ületada 225 000 cd, L kategooria sõidukil – 120 000 cd;
4) kaugtulede värvus peab olema valge või valikkollane;
5) kaugtulede sisselülituse märgulamp on kohustuslik;
6) 1990. a või hiljem valmistatud M ja N kategooria sõiduki kaugtule laternate paigutus peab vastama E-reegli nr 48 või direktiivi 76/756/EMÜ nõuetele ning 1996. a või hiljem valmistatud L kategooria sõiduki kaugtule laternate paigutus peab vastama E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele;
7) või tähisega kaugtule laternate klaasidel peab olema kaugtule tunnustäht «R» tähise või kohal. Tähisest paremal peab paiknema valgustugevuse kontrollarv. Üheaegselt sisselülitatud kaugtulede kontrollarvude summa ei tohi ületada arvu 75, mis vastab valgustugevusele 225 000 cd.
Joonis 8. Põhilaterna klaasi tähistamine.
Kui kaugtulelaterna klaasidel tähistus puudub, mõõdetakse iga kaugtule valgustugevust eraldi ja tulemused summeeritakse;
8) või tähisega laterna puhul, milles on ühitatud kaug- ja lähituli, peab reguleerimine toimuma lähitule reguleerimise teel (vt kood 202);
9) enne 1988. a valmistatud sõidukitel on lubatud kasutada ameerika sümmeetriliste tuledega (ilma või tähiseta) lähitule laternaid. Selliste ühitatud lähi- ja kaugtuledega laternate reguleerimine peab toimuma kaugtule reguleerimise teel. Kaugtule laternate valguslaikude keskpunktid sõiduki ette asetatud ekraanil peavad kokku langema «*» tähistatud punktidega, kui sõiduk asub 5 m kaugusel ekraanist ja laterna valgusava alumise serva kõrgus teepinnast (h) on (vt joonis 9):
• h 0,8 m
u = 25 mm
• 0,8 = h = 1,0 m
u = 35 mm
• h > 1,0 m
u = 50 mm
Joonis 9. Ameerika asümmeetriliste kaugtulede ekraaniga
kontrollimise skeem.
A – vasaku laterna optilist keskpunkti läbiv püsttelg;
B – parema laterna optilist keskpunkti läbiv püsttelg;
C – laternate optilisi keskpunkte läbiv rõhttelg;
E – ekraanile projekteeruvate kaugtulede valguslaikude keskpunkte läbiv rõhttelg;
F – teepind;
u – laternate optiliste keskpunktide ja valguslaikude keskpunktide rõhttelgede kõrguste vahe;
Kontrollimine:
1) TÜ – esilaternate kontrollseadmega vastavalt direktiivile 96/96/EÜ (paranduste direktiivid 1999/52/EÜ, 2001/9/EÜ ja 2001/11/EÜ);
2) TK ja TJV katsetustel M ja N kategooria sõidukil vastavalt E-reegli nr 48/02 või direktiivi 76/756/EMÜ (paranduste direktiivid 80/233/EMÜ, 82/244/EMÜ, 83/276/EMÜ, 84/8/EMÜ, 89/278/EMÜ, 91/663/EMÜ ja 97/28/EÜ) metoodikale ja L kategooria sõidukitel vastavalt E-reegli nr 53/01 või direktiivi 93/92/EMÜ (paranduse direktiiv 2000/73/EÜ) metoodikale. Tulede värvus määratakse elektroonilise kolorimeetriga CIE koordinaatide süsteemis.
tänan,tänan!
to Gosha:EV-st on ammu pilt selge.Vaja FIN,S,D,DK,NL vms.analoogseid teh. tingimusi,et neid meie omadega võrrelda!(palju me EU-st ette rebinud oleme?!)
to R.K. minu pärast vöib rekkal nii palju tulesid kyljes olla kui mahub, peaasi, et ei pimesta. oma teel veedetud aja jooksul pole mind ykski rekka pimestanud. isegi siis kui sellel on 16 proset nina ees. lihtsalt on öigel ajal ära vahetanud. kyll on aga alalöpmata pimestanud need söidukad, millel pöleb 1,5 tuld. 1 näitab stange alla, teine vastusöitjale silma. vöi need uued superkallite siniste tuledega autod, mille tule valgus on nagu keevitus. vot las see koppel koinib neid söidukaid, kellel tuled valesti reguleeritud on ,mitte rekkajuhte. kui ta on mingi ideeline tegelane liiklus ohutuses, siis kysimus: kummad on ohtlikumad eel toodutest, kas rekkad, vöi söidukad? ja kui on lumetuisk, kumb rekka on paremini näha, kas see kellel on taga 2 gabariidi tuld, vöi see kellel on taga all 28 ja yleval 15 gabariidi tuld. Edu!
Andke mehed andeks aga minu rekkal on lisatulesid 10. Kuus katusel ja neli all. Võimalik kõik lisatuled välja lülitada või siis põletada kuue või nelja kaupa ja võite kindlad olla, et kümme + kaks originaal kaugtuld põleb vaid siis kui mul neid tõesti vaja on. Ning kedagi "pimedaks" teha pole minu eesmärk ja teades, et tulejõud on kõva olen seda hoolsam tulesid õigeaegselt vahetama. Leian, et suurem probleem on see kui kaasliiklejad ei saa aru, et ka udutuli pimedas pimestab.
Kui sind huvitab millised normid EL -s, siis vaata põhi DIREKTIIV 76/756/EMÜ sõiduki vastavust ja 97/28/EÜ metoodikale, ning nende paranduse direktiivid.
väike vihje ,pange tulesid või sada peaasi et ei põleks rohkeh kui 75 luxi Olen ise3x Matiga maadlend ,esimene kord ütlesin näe ja ole nähtav noomis,järgmine kord tegi trahvi .MÕJUS .Nüüd panin 4proset igale eraldi lüliti,saan panna ka 6 korraga ,põhiline et kui ütleb pane kõik põlema ei põleks alumised ja 4ülemist
kuda selle majanduskasvuga nüüd on ka? asjad lähevad vist paremuse teed? mille muuga seletada asjaolu, et üle pika aja trehvab veoka roolis jälle selliseid närvilisi rullnokk tüüpi juhte, kes kilomeetri kaugusel lülivad oma kaugtuled ümber ja kui vastutulija loetud sekundite jooksul ei reageeri, siis lajatatakse kauged koos katusel olevate, jumal teab mis päritolu, tormilaternast sutsu paremat valgust andvad, nn prozektorid põlema. kas tõesti ühel sõidukal on nii valusad kaugtuled, et kildi kauguselt võtavad maast ca 2m kõrgusel istuval veokajuhil pisara silmist välja? kui ei, siis küsiks, et mis sul viga on? mis sa n...sid? oleks siis veel mingid tuled, millega ehmatada, aga miskised hiina käkid, kuhu võid päev otsa meetri kauguselt sisse vahtida ja ka miskit ei juhtu. et siis milles asi on? närvid läbi? ei tohiks ju olla, kui üle pika aja tööd said.
sul vast ikka omal närvid tagumikus . miks muidu mõtetut asja kirjutad . ja kui ikka mõni UIMANE , sõidukajuht ei võta kaugtulesi maha , siis talle tulebki täiega panna rekka prozed põlema. oled rahul vastusega.
miks seda arvad? ega siis mina vilgutama hakanud. ikka rekkamees oli see, kes arvas hea olema mind oma rasvaküünaldega paika panna ja nii oma krussis närve rahustada. ja muuseas juba mitmes kord selle aasta sees. samas, huvitav, et ühtki sõidukat pole mu tuled seganud ja isegi palju lähema maa pealt. aga miks ma kirjutasin? eks ikka mõne teie ex laomehest ametivenna naeruvääristamiseks. milleks siis muuks.
sa naeruvääristad ju tegelt ennast mitte rekkamehi , kes sind korrale kutsuvad teedel . sa võid ju ka vabalt oma sõiduka roolis magada.......... rekkamees ei tule siia kirema , kui keegi teda pimestas , nagu teed seda sina , oled ju ometi nõus sellega , või tuleb veel midagi ?
Siin tulebki meie ja teiste Põhjamaade (Rootsi, Soome, Norra) juhtide vahel vahe sisse. Meie omad hoiavad ikka viimase minutini oma tulesid kaugete peal, kuigi näed ju , et kuma tuleb võiks juba ümber lülida. Ma pean silmas just sõiduka juhte, ma saan aru, et sul on vb ****d lähituled aga arvesta teistega ka ikkagi.
Siin on juba tegu ka üldistamisega- üks tegi, siis on kohe kõik pahad, eks?
Mis aga tuledesse puutub, siis ntx Rootsis on see kuma peale kaugete väljalülimine lausa vajalik- seal on 6-8 lisakaugtuld väga tavaline, ka 10 ei ole just harv nähtus. Ja kui ntx need 6 v 8 juhtuvad ka xenonid olema (isegi 4st piisab), võtab see ikka silme eest pimedaks küll.
Kuid eks see liikluskultuur on ka erinev, ka kindlasti see, et pole siin harjutud paljude prosedega ja kui mõni korraks unustab end, siis on kisa taga kohe.
Kusjuures, kord küsisin ''tarkade'' inimeste käest, et tahaks ka teada, mis on põhjuseks, et ei tohi olla rohkem kui 2 lisakauget- vastuseks tuli kõigepealt EU-direktiivid (blaa-blaa-blaa) ja seejärel pimestamise blaa-blaa.
Idiootlikuks teeb asja see, et kaugetega ju asulas ei sõida, kasutad neid ju üksi pimedas sõitmiseks. Keda see siis pimestab? Kitsi-põtru-jäneseid?
ega ma siit mingit arukat juttu oodanudki, eks oma klanni eest tuleb ikka kireda. kes siis end lolliks tahab tunnistada.
aga ma siiski võtan vaevaks ja veits avan kaarte, kui mu oponentideks ikka on tõelised rekkamehed, mitte kodus grippi põdevad teismelised, kes isaga korra sõidus kaasas käinud.;))
vaadake, mehed, te ju ilmselt olete sõitnud tallinn-pärnu mnt-l. ilmselt ikka olete. ääsmäelt, kuni kernuni on selline künklik- ühest üles, teisest alla, teate ju küll seda lõiku? vot ja mina olin ühe künka otsas ja rekka teise otsas ja meie vahele jäi veel üks küngas. te ju umbes hoomate neid vahemaid seal? nu vaata, kui mina ja ka see veokamees oma küngastelt alla sõidame, siis ei näe ei mina tema tulesid, tema minu omi ammugi mitte, sest meite vahele jääb veel üks küngas. nii, et oleks võind täitsa rahulikult võtta ja oma tulede vilgutamine mõneks teiseks korraks hoida. aga ei, ikka oli vaja koht kätte näidata, et näe mees, mis sind ees ootab, kui kohe omi ära ei kustuta. krt, nagu metsiku lääne filmis- kauboi tuleb saluuni ja lükkab lohaka liigutusega mantlihõlma kõrvale, et kõik ikka näeksid, mis vööl ripub.;))
tegelt, liiga hea võrdlus sai. pigem nagu mingi teismeline, kes tänaval end igaks juhuks puhevile ajab, et mehem välja näha.;))))
ps. te ju ikka teate, mis LE nende katusetulede kohta ütleb? koppel matit oleks sellele vennale vastu sõitma vaja olnud. nüüd, kui mati pensil, siis pidu lahti.
sina oled vist HAIGE. kuna tõllad päeval arvutis , koolivaheaeg ju veel kaugel . aga kui sa terveks saad , siis parklates ju seisvaid rekkamehi külluses , tõstata seal oma probleem ja ka hõlma alt näita , mis mees tegelt oled , ja siis näed kuda sulle montirovka , kuhugi lendab. ei ole mõtet seda oma kibestunud , töötu MÕGA ajada . paneks lukku või . sinu komme on täna pea kõik teemad täis. varsti kell nii kaugel , et ka su vanemad kodus , RAVI ENNAST !
ohoo, raskekahurvägi ärkas hommikusest õlleuimast.;))) no proosit sullegi! mis meil töötutel ikka muud teha on, kui netis muliseda ja õhtuti mööda eestimaad sõidukatega asja ees teist takka ringi kimada, ise ju tead.;))))
mantirovka;)))) veneaegne mees tundud olevat, tööriistu tunned.
loen , et jälle eidele liiga tehtud . ok. mis on su sõnum euroopa ja kindlasti maailma rekkameestele. kuid sa pead oma sõnumi ka maailma pressis avaldama . kas sulle endale ei tundu , et naiste voodimuresi sobid lahendama . sa ei saa ise aru , et täielik pseudo probleem , mille püstitasid. küsimus kibestunud ja solvatud R.K -le kas me saame sulle olla abiks sinu transportimisel paldiski mnt. toimetamisel ... kui hakata siin üles lugema seda klounaadi mida sõidukamehed teevad teedel siis , sureme vanadusse . ärme räägi eilsest õnnetusest pärnu lähistel ! arel.
Minu arvamus on, et eks kahtlasi juhte leidub nii suurte kui väikeste masinate roolis. Ju siis sedakorda sattusid kokku keskmisest närvilisemad tegelased. Vastastikusest viisakusest jääb kahjuks tihtilugu vajaka. See on igavene teema, mille kallal heietada.
Ja tõusul kerkib valgusvihk üllatavalt kõrgele, nii et pimestamine võis tookord päevakorral olla küll. Ilmselt on tõde kuskil vahepeal.
Küsimus Sulle,kas tegemist oli üldse Eesti veokiga mis Sind pimestas ?
Olen ka tihe liikleja Pärnu-Tln Mntl-l,aga enamus veokid mis vastu tulevad on bulgarlased,poolakad ja maei tea kes veel,Eesti veok on juba maailmaime Ma ütleks...
õhtud kernu lähistel.;)) tead, aivar kernust, maailm on naa väike.;)))) tea, miks sa mulle seda paldiski maanteed üritad sokutada? sul ju seal kodukohas käsi sees.
ja üleüldse, küsimus ei olnud mitte kellegi kuhugi transportimises ja mantirovkaga vehkimises vaid ühes ja konkreetses rekkajuhi poolt tehtud mõtetus liigutuses, mis viimasel ajal on miskil põhjusel tihenenud. ehk siis, majanduskasv on toonud teedele tagasi need otid, kes mõni aeg tagasi kinga said, kes mis põhjusel siis tahes. ja koos selle kõntsaga on ilmunud teedele ka selline ülbe ja üleolev suhtumine just nimelt kutseliste juhtide poolt. erakatest ärge mulle rääkige, omalgi silmad peas, aga proff võiks ikka profiks jääda- lolli pole mõtet asja ees teist taga mängima hakata.
milleks siin täna halada sõitnud järgi ja küsinud miks sinuga LUGUPEETUD R.K. nii käituti ja poleks seda nuttu ega kaebamist. mis sa siin oma viha välja valad . proffid mitte proffid jne jutukesed .
huvitav, miks alati viha nähakse? ma ei tea, oleks pidand siia tulema, et öelge, mis ma valesti tegin, et ta mulle nii kaugelt hakkas närviliselt oma katusetuledega vilgutama? kas see oleks vähem vihase jutuna tundunud? no jah, eks nähakse ju ikka seda, mida tahetakse näha.
aivar
......edasi on see, et peab miskit olema või? ma lihtsalt tean ja tunnen kernus nii mõndagi. sa siis ka kuulud nende meeste hulka, kes netis sõimamas käivad? poleks uskunudki, muidu nii vaikne, et ei saa teinekord teregi suust kätte.;))))
No kui ikka suured autod tihti lisatuledega närviliselt vilgutavad ,siis on väike võimalus ,et väiksel autol tuli paigast ära, mis segab 2m kõrgusel istuvat juhti. Kõlab kindlasti segaselt, mingi võimalus on ,et soovis tähelepanu äratada. Tulevikus kui olukord kordub ja süda rahule ei jää ,siis tuleb lihtsalt vilgutaja käest aru pärida.
Luban , et teinekord viskan käppa ka , kuigi ei ma tea kellega tegemist . aga ok . olge rõõmsad , et elu sees ja tühistest asjadest pole vaja tuld võtta , ega leili minna . edu.
ok, kui juba, siis juba, nii et kõik rahule jääksid.
nagu sa lugesid, siis ta ei pimestand mind, vaid nagu ta käitumisest aru võis saada, pimestasid teda pea kilomeetri kauguselt minu kaugtuled. minu jaoks kuidagi arusaamatu, et kuidas siis. no ok, kui pimestasid, siis pimestasid, aga milleks demonstratiivselt oma katusetuledega üleolekut näidata? vilgutand kaugtulesid, kui valus oli, aga ei need jäid põlema kuniks kumbki oma lohku vajus ja edasi juba vahetasime nii nagu kord ja kohus tuled ära, kui uuesti teineteisele nähtavale ilmusime. naeruväärne mu arust ja eriti naeruväärne olukorras, kus tegelikult selleks mingit vajadust polnudki. kirjutama ajendas see, et säärane käitumine toimus lühikese aja jooksul juba mitmendat korda ja just nimelt veokate poolt ja mitte ainult kirjeldatud lõigul. muud liikuvad asjandused pole nagu enne märku andnud, et miskit valesti on. sõidan maanteel iga jumala tööpäev ja praegusel ajal ainult pimedas. tuled on autol korras, pirnid tavalised 55/60 h4-d. tõsi, osrami gool blued. need veits heledamad, aga mitte nii heledad, kui ksenonid.
auto numbrit ei vaadanud, nii et ei tea, kes roolis oli ja mis see auto number ütlebki. igas sadamas on vähemalt üks eestlane.;)) see konkreetne oli soolo masin, nii et suure tõenäosusega kohalik. ja üks eelmisi vilgutajaid oli mäletamist mööda kah soolokas. võibolla üks ja seesama töll oligi.;))
no nii, nüüd on siis see võlg ka tasutud, ma loodan. ja palun, katsuge ikka jutu mõttest aru saada, enne kui lahmima hakkate. ma ei kritiseeri sugugi kõiki veokajuhte, vaid ainult neid kellest kirjutan. ja ma ei tee seda vihasena, nagu keegi siin arvas. ja olen täiesti nõus, et igatsugu mölakaid istub igatsugu liiklusvahendite roolis, nii sõidukates, nii ratta seljas, bussi roolis jne jne.