Audi e-tron Sportback on praktiliselt samade mõõtmetega kui e-tron, kuid tänu paremale aerodünaamikale natuke pikema sõiduulatusega.
Kupeeliku e-tron Sportbacki õhutakistustegur on vaid 0,25, mis võimaldab 95 kWh akupakiga sõiduulatuseks kuni 446 kilomeetrit. Parem aerodünaamika saavutatakse muuhulgas paari sentimeetri võrra madalama kere ning küljepeegleid asendavate kaameratega (lisavarustus).
Vaatamata järsult langevale katusele lubatakse, et tagaistujatele on pearuumi ainult kahe sentimeetri võrra vähem kui e-tronis. Pakiruumi maht on koos kapoti all asuva 60-liitrise panipaigaga 615 liitrit. Tagaistme seljatoe allaklappimisel kasvab maht 1655 liitrini.
Audi e-tron Sportback 55 quattro mõlemal sillal on oma mootor, kokku on nende võimsus 265 kW ja pöördemoment 561 Nm. See võimaldab 100kilomeetrise tunnikiiruseni jõuda 6,6 sekundiga. Tippkiirus on elektrooniliselt piiratud 200 km/h. Ent valida saab ka nn boost-režiimi, millega tõstetakse auto võimsus kaheksaks sekundiks 300 kW-ni ning pöördemoment 664 Nm-ni, sellega paraneb kiirendusaeg 5,7 sekundile.
Teise versioonina pakutakse e-tron Sportback 50 quattrot võimsusega 230 kW ning pöördemomendiga 540 Nm. Selle mudeli aku mahutavus on 71 kWh, aku kaalub orienteerivalt 120 kilo vähem kui Sportback 55 quattro oma. Sõiduulatus märgitakse kuni 347 kilomeetrit, 0-100 km/h kiirenduseag on 6,8 sekundit ja tippkiirus 190 km/h. Mõlemal mudelil töötab enamasti vaid tagumine elektrimootor, esimene mootor aktiveeritakse vajadusel.
Audi uut elektridžiipi saab juba tellida, Saksamaal algavad hinnad 71 350 eurost. Esimesed autod jõuavad omanikeni järgmise aasta kevadel.
KOMMENTAARID