Sügisel avalikustatud uue Jazzi võimsusest/mõõtudest ega muudest numbritest ikka veel ei räägita, kuid nüüd on selge, et Jazz saab kahe elektrimootoriga uue hübriidajami, mis peaks olema eriti säästlik. Ühtki teist jõuallikat Jazzile pakkuma ei hakatagi.
Edasi arendati ka niigi klassi tippu kuuluvat praktilisust. Uue ja eriti tugeva konstruktsiooniga kere esiosa, millega kaasnevad väga peenikesed, aga tugevad A-piilarid, võimaldas sõitjateruumi ettepoole nihutada ning sel moel kompaktsesse keresse ruumi veelgi juurde saada. Tagaiste olevat eriti ruumikas ning istmed senisest mugavamad. Avarust lisab ja nähtavust parandab senisest suurem klaasipind, sh panoraamne tuuleklaas ning olemas on mitmelt varasemalt Hondalt tuttav sile põrand ja Magic Seats istmed.
Müügile peaks uus Jazz ja selle džiibilikuma disainiga versioon Crosstar jõudma juba juunikuus.
KOMMENTAARID