Mercedes-Benz värskendas Vito kaubikute tehnikapoolt ja välimust ning pakub tagaveolisele versioonile tipmise mootorina juba mullu V-klassi kapoti alla ilmunud 2liitrist 239 hj ja 530 Nm arendavat turbodiislit (124 CDI). Sellega samasse, uude OM 654 mootoriperekonda kuuluvad taltsamad diislid arendavad 136 hj ja 330 Nm (114 CDI), 163 hj ja 380 Nm (116 CDI) ning 190 hj ja 440 Nm (119 CDI). Teraskolbidega mootorid olevat tänu väiksemale hõõrdekaole ja muudele täiendustele kuni 13% ökonoomsemad ning lisaks ka vaiksemad.
Vähemalt esialgu on 124 CDI versioonid siiski saadaval vaid sõiduauto tüübikinnitusega.
Kaubikule saab nüüd tellida 9käigulise automaatkasti (siiani pakuti seda vaid pisibuss Vito Tourerile) ja sügisest ka õhkvedrustuse, mis lubab kliirensit suurendada kuni 3,5 cm ja kiirel sõidul langetada 1 cm võrra.
Esiveolised Vitod liiguvad 1,7liitrise R-4 turbodiisli eri variantide jõul (102 ja 136 hj, 110 CDI ja 114 CDI) ning endiselt on valikus ka nelikveolised versioonid (seda vaid 2liitrise mootoriga).
Diislite rivi täiendab 150 kW ja 360 Nm arendava elektrimootori ning kuni 421 km laadimisvälbaga (90 kWh aku) mikrobuss eVito Tourer, mille tippkiirus on vaikimisi 140 ning lisatasu eest 160 km/h. 50 kW laadimisvõimsuse saab lisaraha eest tõsta 110 kW peale. Esiveolise elektribussikese saab osta 514 ja 537 cm pikkuse kerega. Hind lubatakse välja öelda kunagi hiljem.
Täiendus: Saksamaal hakkab eVito Tourer maksma alates 53 990 eurost (+ km).
Kõigil teistel Vitodel on kerepikkusi ikka kolm, telgede vahesid kaks ning kandevõime küündib parimal juhul 1369 kg-ni. (Lisa)varustust täiendati varasemast parema tagurduskaamera, digitaalse tahavaatepeegli, leedtulede, uute lustikummutite ning etema siseviimistlusega. Värskendatud Vito tunneb kõige hõlpsamini ära uue iluvõre järgi.
KOMMENTAARID