Osta.ee oksjonil müüakse 1987. aasta PAZ-672M bussi alghinnaga 1600 eurot.
Nagu piltidelt näha, vajab buss keretöid, kuid paistab ja on ka müüja kinnitusel üsna komplektne. "Tundub olevat komplektne buss, puudu on jagaja, mis on kunagi rändama läinud ja ehk mõni väike detail veel, mida pole märganud," kirjutab müüja oksjonikuulutuses. "Rooliga on samuti mingi probleem, käib tühjalt ringi. Ülejäänud seisukord piltidelt näha. Müün, sest endal pole aega tegeleda ja seisab jalus."
PAZ-672 tootis Pavlovo bussitehas aastatel 1968 - 1989. Täht M indeksis viitab 1982. aastal tootmisse läinud modifikatsioonile. Kui eelkäija läbisõit esimese kapitaalremondini oli 330 000 kilomeetrit, siis sellele lubas tehas 350 000 kilomeetrit. Osa modifitseeritud mudeleid valmistati vaid ühe reisijateruumi uksega, nii sai lisada kaks istekohta.
PAZ-672 on 7,15 meetrit pikk, selle 4,25-liitrine V-8 bensiinimootor arendab 115 hobujõudu. Istekohti on tootja andmetel 23, seisukohti 14, kuid venekeelses automeedias kohtab ka väiteid, mille järgi suruti PAZ-i sadakond inimest. Ametlikes andmetes esitatakse kütuse kontrollkulu kiirusel 30 km/h - 24 l / 100 km.
Bussi PAZ-672M valmistati 90 645 eksemplari, PAZ-672 mudelkonda koos kõigi modifikatsioonidega aga 288 688.
KOMMENTAARID